Heel wat anders....ben afgewezen bij de solli die ik had gedaan bij het kraamzorgbureau . Hadden 130 (!) reacties gehad...
denk dat je wel begrijpt dat dat niet is wat nonnie bedoelde met de vraag wie heeft het over pijnstillers
Ja idd. Ze gaven ook aan dat ze alleen de sollicitanten die volledig voldoen aan de gestelde eisen hadden uitgenodigd.
Op het moment dat je echt denk 'ik ga niks vinden' loop je ergens tegenaan.. Gewoon sites/kranten goed in de gaten houden en desnoods ook open solli's versturen.
Ja, nog 1-tje. Daarvan heb ik alleen nog maar een ontvangstbevestiging gekregen waarin ze aangeven dat de selectieprocedure door het enorm aantal reacties wat langer zal gaan duren. Maar goed, bij de vacature voldeed ik al helemaal niet echt aan het profiel, dus dat zal ook wel niks worden .
Hm, maar dat was bij een bedrijf waar ik al gewerkt had hè en daar heb ik dus niet gesolliciteerd en hoefde ik niet te wedijveren met andere kandidaten...
moet ook zeggen dat het moeilijk is om vacatures te vinden, iig vacatures die leuk zijn. Weet niet hoe het bij jou is want je zit natuurlijk in een hele andere regio maar hier zijn er niet zo heel veel banen om op te reageren.