oke de kant van de tv was zwart en dat loopt door naar de keuken toe. Bij de deur, raam en de lange rechte muur is het grijs.
Dat had ik zaterdag in de stad. Was met mijn moederop pad en zocht een zwart jasje-achtig iets voor op mijn jurkje voor de bruiloft. Maar ik wil eigenlijk geen echt colbertje, en ook geen korte bolero. Ook geen vestje.... Ik weet precies wat ik niet wil, maar kan niets vinden wat ik wel wil!
hmmmmmm errug leuk jurkje bij esprit ... maar duur.... maar ja heb nog waardebon liggen voor 15 procent korting.. alleen deze week nog geldig... twijfel twijfel... Herkbaar... iets in je hoofd hebben en het niet kunnen vinden. in dit geval dus iets gevonden wat ik nog niet had bedacht.... niet nodig heb en WIL Hebben ...
dan zou ik zeggen als je het kan missen dan gewoon doen. Nu denk ik dat volgens mij iets te vaak hahaha
haha.. tja ... kunnen missen... het is maar hoe je het bekijkt. Maar hij is besteld.. Liet hem aan vriendje-lief zien en die zei: wauw die is mooi, gewoon bestellen schat... tja...
Oh, denk dat ik hem niet kan openen op de iPad omdat er geen flash player op staat. Of zoiets. Zal morgen op de gewone pc kijken. @ kris, haha, dilemma! Hebje eenlink? Ik ga nu echt (proberen te) slapen!
ik ga er ook vandoor. Noah wakker maken, flesje geven en dan lekker slapen. Voordeel morgen slaapt hij ook en stuk langer!