APRIL-mama's 2010 deel ................ 20 !!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Eylem, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Slaap lekker allemaal!!

2. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    trusten ... !!

3. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

goeiemoren !!!

vandaag hier een schoonmaak dagje!!

4. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

morge, hier ook schoonmaakdagje maar eerst strontkind douchen :D

5. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

Morguh!
    nonnie schoonmaakse!

tm schoonmaakse!

@hier net wakker, vandaag boodschappen doen. en verder ook schoonmaken. wassen en zo..

6. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    GOedemorgen...
    Hier alweer terug van fysio....Nu even wat opruimen in huis en daarna even naar prenatal..kan m ijn blije doos gaan halen!

7. Eylem

Eylem Niet meer actief

Goedemorgen,

Zucht, hier werd Irem wakker om 5.30 omdat ze zeiknat was...zo zielig! En zoveel had ze niet gedronken, begrijp het niet zo goed. Maar ja, helemaal verschoond en toen was ze natuurlijk klaarwakker. Uiteindelijk sliep ze om 6.30 weer ;) gelukkig wel tot 8.30 nog. Nu even opschieten want ik ga zo zwemmen en daarna meteen even boodschappen doen.

8. Trotsemama1

te koop 18 maanden spron en kiezen

grrr hij zit letterlijk de hele tijd al bij mij op schoot

9. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Goeiemorgen!

Zo, lukas is weer naar school en Noa is weer allerlei ondeugende streken aan het uithalen! Lukas had vanochtend echt geen goede zin. Wilde zichzelf niet wassen en aankleden en gooide met alles zijn kont tegen de krib. Ach, zal wel komen door de drukke, spannende dag van gister. Helaas wordt vandaag ook geen rustige dag voor hem. Vanochtend gymen op school, vanmiddag gaat hij met een vriendinnteje mee naar huis omdat ik een vergadering heb op school en einde van de middag moeten we naar een verjaardag toe waar we ook blijven eten.
    Morgen maar een rustig dagje inplannen met niet te veel buitenschoolse activiteiten!

10. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Goeiemorgen!!

@Mermaid: wat zielig dat Tobin zoveel last van die verstopping heeft!! Hopelijk gaat het vandaag beter!

@Chill: wat een super leuke outfit....staat je errug goed!

@Ingrid: ik heb gewoon geen whatapp gehad.....en ik maar denken dat ik leuk ben!;):p

@Kris: wat onwijs naar van je client.....kan me zo voorstellen dat dat enorm frusterend is ook.

@Ikheid: wat leuk 6 december de echo!!! Ben benieuwd!!!!

@Eylem: wat balen van je nacht....arm meiske...

@Mermaid: wat balen dat je bent afgewezen voor die functie..!!!

@Ingrid: leuke ideeen opgedaan voor een nieuw behangetje!!

@CM: hihihi....die tranen bij de bus van Lukas....kan me er alles bij voorstellen, want ik kreeg ze al bij het idee dat Seeger over een jaar rondloopt op die basisschool...:)

@TM; jij ook al een 18 maanden draakje?!

@verder niet veel meer onthouden....ga zelf zo naar de nieuwe Jumbo die we hier hebben gekregen!

11. Trotsemama1

wonder jaaaa niet normaaal zeg

12. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Hier ook!!! Zucht!!!:cool:

13. Trotsemama1

zijn we teminste saampjes:p

14. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

TM: lastig meis! Nu kun je niet echt wat doen hè?
    Eylem: ach wat sneu! Ik merk dat trouwens ook weleens; heeft Jayden echt een hele volle/zware plasluier terwijl hij
    helemaal niet veel gedronken heeft.. raar is dat! Gelukkig sliep ze wel tot 08.30 uur.
    Caro: zal inderdaad allemaal wel wennen zijn, het is ook allemaal best druk wat ze voortaan allemaal op school
    moeten doen en wat ze inplannen. En al die nieuwe indrukken. Hopelijk trekt ie het vandaag en dan maar morgen weer lekker
    rustig aan doen.. Succes met die deugniet daar!
    Wonder: nou 6 december een 20 weken echo weet ik niet, maar dan ben ik in ieder geval wel 20 weken zwanger. Laten we maar eerst w8en op de eerste echo ;) Fijn Jumbo! Ik vind het een heerlijke winkel. Jij?

Jayden werd vanochtend pas iets na 7 uur wakker, normaal is ie vaak al wakker rond 6 uur als wij opstaan, maar nu dus niet.
    Vannacht heeft ie wel gewoon doorgeslapen, dat was wel lekker! Manlief heeft hem vanochtend naar de GO gebracht, daar stond Jayden zijn melk en brood al klaar en kon ie meteen aanschuiven en hij zei uit zichzelf tegen manlief 'bye bye'. Oftewel 'dág papa, ik red me wel'. Hij was vanochtend ook erg vrolijk.. misschien wel het einde van de sprong!?! Laten we het hopen.

Hier ist lekker druk! Heb gewoon al bijna pauze! Na vandaag weekend! Heerlijk!
    Ga vanavond de benedenverdieping doen en dan hoef ik op m'n vrije dagen alleen maar wasjes te draaien en het huis een beetje bij te houden..

15. Trotsemama1

ikheid nee probeer nu wel even wat te doen hij zit in zijn stoel tv te kijken

16. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Fijn hè TV! Dat werkt hier ook.. als ik ècht wat moet doen zet ik hem ff in zijn kinderstoel en dan kijkt ie braaf TV.

17. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    @TM: yep gedeelde smart is halve smart!;)

@Ikheid: ja dat is ook zo....eerst even echo nummer 1 afwachten. Ben je nog steeds zo misselijk?
    Ik vind de Jumbo GE-WEL-DIG!!!! Alleen zat de Jumbo te ver bij ons vandaag....maar sinds vandaag niet meer....woehoe!!!

@hier: realiseer me ineens dat we over een maand naar Turkijke vliegen.....:D

18. Trotsemama1

jaa ga even gauw iets doen dan kan daarna thobias naar bed en dan moet ik noa al weer halen
    pff heb even zitten lezen op www.ookzogevoelig.nl en dan bij hsk(hoog sensitvi kinderen ) bizar hoeveel ik in noa herken
    maar wel erg confronterend

19. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ikheid: wat fijn trouwens dat Jayden wat beter in zijn vel lijkt te zitten.....fingers crossed!!!!

20. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    goeiemorgen!

hier nog geen sprong gelukkig! succes met degene die sprongenkindjes hebben!

ikheid werkse!

eylem, raar zeg!

cm hopelijk knappen ze beide wat op, qua humeur!

wonder, thnx:D

zo hier net terug van financieel adviseur.over hypotheek geen zorgen hahaha we kunnen belachelijk veel lenen maar doen we niet....dus we gaan er ver onder zitten ;)
    wel gaan we nog een derde keer bezichtigen (wil ik graag , zodat we samen ja kunnen zeggen met 100%) maar dan wel met aankoopmakelaar erbij in ruil dat hij de taxatie mag doen ;) wat toch moet gebeuren ;)
    dus aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah wat spannend!

Deel Deze Pagina