Ja ik verveelde me nogal Quschke, ik geniet er zeker van, is maaaaanden geleden dat dit gebeurde, hahaha LZ ach ja elke dag weer een verrassing he Moet straks als Irem wakker is nog even naar de bakker en luiers kopen, iemand nog een tip waar ze in de aanbieding zijn? Ik heb Kruidvat/Etos/Trekpleister in de buurt. Heb er niet op gelet in de folders deze week.
Wij (waar ik werk) hebben ze in actie..maar niet echt super goedkoop....2 pakken voor 16 euro. Kv had vorige week actie...en ehb folder van deze week nogn iet gezien.
@ LadyZ: Met Tobin gaat het wel wat beter, alleen heeft hij nu alweer sinds vorige week maandag niet gepoept en dat zit hem nogal dwars. Dus daardoor zit hij even niet zo lekker in zijn vel. @ Eylem: Bij de Kruidvat zijn de luiers 2 + 1 gratis.
@lautjuh: weer druk bezig geweest!! @quchke: balen dat ze geen blije doos meer hadden had ik ook laatst. ohh leuk hadden ze al een beetje winterkleding? ik moet ook nog ff voor de kleine man. @lz: welkom back hoe is het nu met jou verder? @mermaid: ik lees dat je voor tobin oefeningen hebt gekregen. hopelijk geeft dit rust voor de kleine man. @eylem: haha ja soms blijf je je verbazen over je kind. maar toch fijn dat ze lekker is gaan slapen.
@Eylem haha die ddenkt ik zal mama eens verrassen @hier net ff gekleid met laetitia dat vond ze me toch interessant hahaha want ineens waren er figuurtjes hahaha.. alleen na een kwartier was ze dr wel klaar mee haha
ben ik ook weer, chill, ik wacht ook nog steeds op jouw woord of ben ik al weer aan de beurt gaat zo kijken LZ, hai fijn dat de pc het weer doet, had begrepen dat je het allemaal nog niet kwijt was quschke, ik denk het want ik heb nu regen en jij zon, zullen we over 2 uurtjes weer ruilen tm, U uhhhh sorry hier alysje op bed gelegd en die slaapt dus nu even me-time, heb alles al opgeruimd en schoongemaakt dus mag best even zitten
@quschke: ohh mooi!! moet ook idd nog ff wat hebben voor met dat koude weer ohh ik zal zijn eerste jasje nog even spammen
Zeg als jullie allemaal what's appen, dan kunnen jullie ook wordfeud spelen met chilleke, Caromama, Wonder en mij!! Hartstikke leuk! (en verslavend.....)
ik ben echt een muts ik heb een super mooie samsung galaxy s maar geen idee hoe je what's app er op krijgt en hoe het werkt haha
dat doe ik al maar heb alleen chill haar gebruikersnaam en die van ingrid, ik weet niet waar cm, jij en wonder onder staan..
K ben voor vriendin aan het kijken voor een mobiel whaha das rot zoeken zeg op internet.. mag max 100 euro kosten.. ze wil een nieuwe maar weet niet welke whaha
Ik had je al opgezocht maar daarna werd m´n ipad weer eens ingepikt en nu ben ik te lui om de lader te zoeken
Wat leuk!!!! Ik heb jou en Ingrid niet Ik zal je mijn naam even pb'en. Pamsie: in de market moet je what's app even downloaden