APRIL-mama's 2010 deel ................ 20 !!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Eylem, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaX

MamaX Niet meer actief

Goedemorgen,

@ Chil, lekker dat Gijs nog slaapt!

@ mermaid, fijn dat Tobin zo lang geslapen heeft, en idd de stuwing gaat vanzelf minder worden!

@ Lau, arme laetitia, verkouden...

Zo hier gisteravond bij vrienden geweest. Ga er alleen niet meer heen met Xayla, er werd daar gewoon binnen gerookt waar de kleine bij was (ze hebben zelf een kindje van net een jaar). Staan gewoon altijd volle asbakken op tafel. Nou kwam ik daar eerst altijd 's avonds, dus dan begrijp ik het nog, maar gisteren deden ze het ook gewoon waar de kleine bij was... Begrijp dat echt niet hoor!

2. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Ik moest even stofzuigen, want hier was ene roodkapje aan het nadoen met zijn ontbijtkoek!

3. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    @chilleke: wel erbij blijven he!!!;)

4. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    jeetje zeg...:$ ik snap dat echt niet dat je gewoon binnen rookt als je een kind hebt:x...is dat nou zo moeilijk om buiten te gaan staan....
    nee snap dat je er niet er niet meer naar toe gaat met xayla....:cool:

5. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    bedoel je geen hans en grietje:D

6. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    haha...nou je het zegt ja.....tijd om me weer wat meer te gaan verdiepen in sprookjes!!!

7. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    en dan moet ik er bij blijven :p

8. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    quschke je hebt een whatsapje ;)

9. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    @ Eylem; gefeliciteerd met je verjaardag.. !

10. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@ikheid ramen lapse!

11. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    chilleke: sorry..ben weer te veel teglijk aan het doen.....ga nu richting mijn phone!

12. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Zo deel 1 ramen lappen zit erop, nu nog in de eet- en woonkamer.. Kutklus zeg!

13. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Eylem: van harte gefeliciteerd!!!!

14. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    haha ja idd...Das het nadeel van een huis...In ons appartement had ik 4 kleine ramen....nu heb ik alleen al 1 mega raam voor en 2 achter!!

15. MamaX

MamaX Niet meer actief

Zo ben ik weer, kreeg even bezoek...
    @ Chil, nee inderdaad, vind een keer roken als de kids op bed liggen geen ramp, maar niet standaard waar ze bij zijn!

16. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Eylem: van harte gefeliciteerd!!!!

17. Eylem

Eylem Niet meer actief

Wederom dank :)

Chilleke, anne betekent mama :)

MamaX, nou ja, echt asociaal gewoon, roken waar je kindje bij is....zo vies!! Wat een moeite om even buiten te gaan staan...

Ikheid succes met je ramen ;) ik heb er ook een hekel aan, blegh

18. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    ROken: Hier gebeurd het af en toe bij mijn ouders.....maar thuis word iedereen verzocht naar buiten te gaan! Bijna al onze vrienden en familie roken .

19. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    @Mermaid: wauw wat spannend wat je met je haar gaat doen! Denk wel dat dat heel goed bij je gezicht past! Leuk joh! En wat heerlijk dat Tobin zo goed heeft geslapen. Oh ja en een linkje van onze vakantiebestemming...

KidsWorldClub Aqua Fantasy - Turkije - Kusadasi - Kindervakantie bij KidsWorldClub.nl - All-Inclusive gezinsvakanties met kinderclub, waterpark, BabyWorld en 100% laagste prijs garantie

@Eylem: wat super dat je de baby hebt gevoeld!!

@Verder moet ik nog lezen!!!

@Hier: dacht ik gister even lekker op zp te kunnen tijdens het werk...nou mooi niet dus! Mensen kinderen wat was het druk!!! Tevens nog irritante mail ontvangen van iemand (collega) die zichzelf te goed voor deze wereld vindt.....dus die moest ik ook nog ff laten landen!:x
    En toen....jawel en toen....ben ik gaan SPORTEN! WAHOE! Mermaid...waar wij vorig jaar zo lekker bezig waren met Evy....werkte dat uiteindelijk niet bij mij (miste die stok), dus heb ik gisteravond een proefles hardlopen, fitness en buikspiertraining gedaan....nou dat hardlopen ging goed, maar de rest?! JEZUS.....ga me dus opgeven voor de volgende cursus!!;):D;)

20. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@Wonder hahah op naar de volgende cursus hahaha

@hier ach gos ons meisje is echt niet lekker, snotjes lopen uit dr neus.. speen elke keer in.. wil alleen maar bij ons hangen is super rustig.. Dus maar even op bed gelegd kijkenof ze misschien wil slapen..

oh trouwens over de huurcommisie is niet meer nodig whaha ze hebben het uitgezocht en we stonden 78 euro voor dus die word van de huur afgetrokken volgende maand :d dus die 78 euro die we overhebben gaat mooi op de spaarrekening :d

Deel Deze Pagina