APRIL-mama's 2010 deel ................ 20 !!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Eylem, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaX

MamaX Niet meer actief

Kan het niet zijn dat ze een allergie heeft voor de katten ofzo :(
    weet niet hoor, roep ook maar iets...

2. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@mamaX doen we allemaal al.. elke dag staate r wel een raam ofzo open of de deur fruit krijgt ze elke dag groente elke dag, ik maak elke dag schoon en flink ook dus..

mm nou begin ik me zorgen te maken..

3. lautjuhhh

@mamaX ik zou het niet weten, en t lijkt me vrij sterk want ze is alleen maar verkouden als het wisselvallig weer is voor de rest niet.. ze heeft de laatste tijd ook de laatste kiezen die doorkomen dus ja.. k zal wel eens aan de ha vragen of die dr misschie kan testen..

4. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hier een raam in de keuken, drie ramen bij de woonkamer wat eigenlijk een groot raam is maar wel is opgesplitst zeg maar, een achterdeur met raam, aan de zijkant nog een raam en boven alle deuren van die miniraampjes;)

5. MamaX

MamaX Niet meer actief

@ Lau, ik weet het ook niet hoor... Maar vroeg het me gewoon af...

6. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Goedemorgen!

Hier weer eentje de halve nacht aan het draken geweest. Grrrr. En zodra ik naar haar toe ga is het lachen en spelen, maar zodra ze weer op bed ligt brullen! Zucht.

Vanochtend lekker op de koffie geweest bij een vriendin die ik nu al een tijdje niet meer echt had gesproken ( ok, we zien elkaar wekelijks op het schoolplein, maar dat is toch anders...). Nu ligt Noa op bed en ga ik nog even snel opruimen voor lukas weer uit school komt.
    @ eylem, van harte gefeliciteerd met je varjaardag!

@ wonder, goed dat je weer bent gaan sporten. Bij mij werkt evy best goed nu, maa ik heb wel een hardloopmaatje, dus dat scheelt wel in de motivatie. Gisteravond trouwens ook gaan hardlopen IN DE REGEN!!!!!! Was echt tot op mijn onderbroek en sokken helemaal
    doorweekt, maar was wel trots op mezelf!

Ziet er leuk uit in Turkije! Lekker vooruitzicht!

@ mermaid, die stuwing neemt idd vanzelf af. Lekker een weekendje weg! Veel plezier alvast!

7. Eylem

Eylem Niet meer actief

Zou me niet direct zorgen maken maar wel raar dat de HA zegt dat het normaal is....ik vind ook dat ze vaak ziek is de laatste tijd, tenminste, afgaande op wat jij schrijft. Want ze gaat ook niet naar een KDV ofzo. Irem ook niet en die is dus echt nooit ziek, in haar hele leven 3 keer verkouden geweest en 1 keer zesde ziekte....Testen op een allergie kan volgens mij nog niet op deze leeftijd? dacht ik. Maar misschien heeft ze wel last van haar amandelen ofzo dat ze daarom zo vaak verkouden is, ik zeg maar wat. Zou het zeker even in de gaten houden.

8. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ja klopt....bodyrun heet het....erg leuk!

9. Eylem

Eylem Niet meer actief

Wonder WAUW wat een gaaf hotel zeg, ook wel bekend volgens mij, tenminste de naam komt me bekend voor. Ik ben zelf nooit in Kusadasi geweest maar het schijnt er heel mooi te zijn en niet overdreven druk. Aftellen dus!

10. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Zo het raam is schoon...de meeste vliegenstront blijkt aan de buiten kant te zitten...die ga ik nu echtn iet wassen aangezien het regent!

11. Eylem

Eylem Niet meer actief

Vermoeiend he :( . Irem is vannacht ook een uur wakker geweest. Zolang ik naast haar bed sta is het goed maar zodra ik 2 stappen de kamer uitdoe begint ze weer te janken. Was van plan haar echt niet uit bed te halen maar na de 5e keer toch maar even gedaan...daarna is ze gelukkig gaan slapen.

12. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Op deze leeftijd kunnen ze eigenlijk nog geen echte allergietesten doen. Maar was ze ook niet licht astmatisch? Ze heeft toch ook een puffer? Want dan zou ik ook geneigd zijn te denken dat ze misschien wel last heeft van de katten. Het hoeft namelijk niet zo te zijn dat ze daar dan continue last van heeft. Alleen als ze bijvoorbeeld door een kleine verkoudheid al een beetje last heeft, kan de aanwezigheid van de katten een extra prikkel zijn. Dat had lukas ook. Geen last bij het aaien of. Kroelen met de katten, maar door de aanwezigheid van de huidschifers in huis was hij in gelijk ziek in situaties waarbij hij anders waarschijnlijk gewoon een beetje snotterig zou zijn.

13. lautjuhhh

@Eylem dat zou ook kunnen want dat heb ik met mn keel.. hmm ik ga het in de gaten houden..

ja volgens mijn ha was het best veel voorkomend dat als ouders zelf ook heel gevoelig waren voor weersomslachtigheid dat het kind daar ook last van kon krijgen..

14. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Wauw wel knap hoor dat je het volhoudt! Denk dat een maatje wel heel erg motiverend werkt ja...ik liep steeds alleen en dan moet je jezelf motiveren om van die bank af te komen...hahaha...werkt bij mij niet!! Wel heel knap hoor dat je zelfs in de regen ervoor gegaan bent!!!

15. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Eylem, gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!!!!!!!!

16. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Hoe ziet haar voedingspatroon eruit dan?

17. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    CM, goed hoor dat je in de regen bent gaan lopen!!! Zou voor mij dus alweer reden genoeg zijn om niet te gaan lopen dus respect!!

18. lautjuhhh

ze heeft idd een puffer. nou ja ik weet het ook niet meer, ga volgende week anders nog wel een keer naar de ha.. en daar vragen wat het kan zijn. en of die naar dr amandelen wil kijken

19. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ja, het is nu zelfs zo dat ik zelfs baal als ik niet kan gaan! Had ik ook nooit verwacht van mezelf!:D

20. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    hoorde net op het nieuws dat amandelen knippen ivm verkoudheden zinloos is....

Deel Deze Pagina