APRIL-mama's 2010 deel ................ 20 !!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Eylem, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    en oh cm WOOOW

2. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Wij hebben morgen een buurt bbq met (tot nu toe) 15 volw en 9 kids.
    Maar heb 2 ontstoken ogen, dus hoop dat ik iedereen zie whahahahaha

3. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    hmmmmmmmm lekkerrrrrrr!!!

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ MamaX: Nou ja zeg, wat ontzettend asociaal om te roken waar de kinderen bij zijn. Ik zou daar idd ook niet meer heen gaan met Xayla.

@ Wonder: Ziet er goed uit zeg jullie vakantiebestemming.
    LOL, nou ik ben op een gegeven moment ook gestopt met het hardlopen hoor. Maar ben nu weer moed aan het verzamelen om te gaan beginnen :cool:. Echt goed dat je weer met sporten begonnen bent.

@ Caro: Wat goed dat je in de regen bent gaan hardlopen. Respect!
    Leuk dat je in de Sint-commissie zit :D.

@ Lautjuh: Ik zou me niet direct zorgen maken hoor, de ene mens is de andere niet en sommige zijn gewoon vaker ziek. Wat niet weg neemt dat ik wel denk dat je het even in de gaten moet houden.

@ ramen lappen: Da’s Arco’s afdeling :D.

@ Ingrid: Wat leuk dat Noah heeft gelachen! Tobin lacht nu ook hard op, echt zo schattig.

@ Chilleke: Leuk morgen de Efteling. Ik help je hopen op mooi weer.

@ LadyZ: Oh bah, 2 ontstoken ogen. Hoe kom je daar nou aan? Ik heb het ook wel eens gehad door verkeerde lenzenvloeistof ;). Had toen een zalfje gekregen en toen was het gelukkig snel over.

Gatverdamme, wat een klote-ochtend :x, ik ben echt strontchagrijnig. Ayla is echt niet te genieten (ja, als je haar continu entertained). Tobin heeft nog steeds niet gepoept en is dus lekker onrustig tijdens het drinken. Ik zit nu eindelijk even sinds ik wakker ben en als klap op de vuurpijl verheug ik me al heel de ochtend op een gebakken eitje met ontbijtspek bij de lunch en kom ik er net achter dat die *PIEP* van een Arco het allemaal weer op heeft lopen vreten. *GROOOOOOOM* Echt hè…dat doet hij ZO vaak. Ik laat bijna altijd wel iets voor hem achter, of deel bijv. het laatste plakje cake met hem, maar hij schranst altijd alles zelf op. Nou, ik kap daar dus ook mee, want het moet wel van twee kanten komen. Voortaan als ik zeker weet dat hij er nog (bijna) niets van heeft gehad eet ik het lekker allemaal zelf op *mist de evil smilie*. Zucht…ik HAAT dagen waarop ik zo bokkig ben, want ik heb er zelf ook last van…

5. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    nee want dan sta je op de tocht....

6. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    ooh wat leuk! Ik ga duimen voor mooi weer....de berichten zijn veelbelovend!

7. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    @Ikheid: goed bezig geweest....ik kijk met een schuin oog naar de stofzuiger, maar heb nog geen zin!

8. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    @Mermaid: aaaaaaaah sterkte meis met je dagje vandaag....snap je irritatie wel hoor.....voortaan lekker zelf dat laatste plakkie cake opsnaaien!!!
    En ja....voelde me gister ook wel heel goed na het lopen! Merk toch dat mijn conditie toch nog redelijk op peil is. Dus dat motiveert jou misschien ook een beetje!

9. Rosado

Rosado Niet meer actief

HA! Ik lees net een mail van mijn zusje en zo te lezen houden we van het weekend nog een mojito-avond. Hopen dan maar dat Tobin het doorslapen volhoudt, want dan kan ik los met de mojito's :D.

10. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

zo ik ben bijgelezen, alyss werd net als mij pas om half 12 wakker :$:$:$:$ foutje!! maar die gaat natuurlijk niet meer slapen over een half uurtje als je nu aan het ontbijt zit :):)

even kijken wat ik onthouden heb

lau, hier gewoon rompers ondanks dat ze bezig is met zindelijkheid.

wonder, wil je de link nog een keer plaatsen want heb geen puf om weer terug te bladeren :)

ingrid, nieuw whatsapp vriendinnetje vandaar dat je er zo weinig bent in onze groep :p:p

mermaid, vervelend dat ze weer irritant zijn, succes

eylem, gefeliciteerd!!!

ikheid, goed bezig

uhh sorry

11. nonnie26

oh ja chill, veel plezier!!!

12. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    WAUW en anders lekkervooruit kolven en Arco flesjes geven....gooi je een keertje de voeding weg toch?

13. nonnie26

hoelang gaat U??:D

14. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    wonder, mogen noah en ik mee in jullie koffers?????????

15. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ja, vriendin van me is er al geweest en die vond het er super!!!

16. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    :p:p Wij gaan 8 dagen mevrouw:p:p

17. nonnie26

als dat past dan pas ik er ook nog wel bij met alyss :p:p

18. Wonder 1980