APRIL-mama's 2010 deel ................ 20 !!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Eylem, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    hahahha ja dat lijkt mij ook!

2. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

ja dat wel wij zullen toch niet met de caravan naar het buitenland trekken ben je een week onderweg hahaha

3. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    ja klopt!!!!:D

4. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    ja dat zal best...

maar dan sta je wel altijd op dezeflde plek...in nederland waar laten we eerlijk zijn het geen super mooi weer is meestal...dus dan zie ik daar de nut er niet van in :) ik geef dan liever dat bedrag uit aan een vakantie in een stik mooie omgeving, waar van alles te zien is wta je in nl niet kan zien in 30 graden zon;)

maar iedr zijn ding....;)

5. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Was echt cool, heb nog foto's dat ik voor Santa Claus Office sta:D En we hebben toen ook een sleetocht gemaakt met husky's, alleen jammer dat ik van die slee gefl*kkerd werd door ze whahahahaha

6. Trotsemama1

maar moet is met ab nog overleggen of we het dit jaar het al doen maarja dan moeten we eerst weten hoe het met de caravan aan toe is

7. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Ladyzorra, wat een gaaf beroep heb jij. Althans ik neem aan dat je stewardes bent? Ik wilde dat vroeger ook heel graag worden. Leek me zo gaaf om tijdens je werk zoveel van de wereld te zien. Maar helaas heb ik problemen met mijn oren waardoor ik echt door de grond ga van de pijn bij het dalen en stijgen. Dus die 1 a 2x per jaar dat wij vliegen vind ik meer dan genoeg voor mijn oortjes.

Hebben jullie daar nou nooit geen last van? Of wen jee aan die druk op je oren?

8. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

spammen LZ!!!!!!

9. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    ik ga voor zon! of sneeuw maar dan het liefst wel met zon erbij:D:cool:

10. Trotsemama1

wij hebben tot nu toe altijd zon gehad hoor vorig jaar zelfs 35 graden op de camoing

11. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    lz JALOERS!!!!

en idd spammen!

12. nonnie26

goh laat ik maar eens wat gaan doen even boodschappen halen ofzo ga vandaag eens naar de aldi :)

13. nonnie26

ja maar is toch anders dan het buitenland, ik bedoel grotten, bezienswaardigheden etc is hier gewoon niet..

14. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Dat wil ik ook!!!!! Behalve dat laatste dan hahahah

15. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    pff wil er 1 niet slapen. Irritant want we moeten straks weg. Ze gaat bij mijn sm slapen. Wij lekker uit eten vanavond. Maar ja als ze niet slaapt is ze natuurlijk niet te genieten vanmiddag.

@ Mooiste vakantie... heel aso... maar 3 jaar geleden hebben mijn ouders ons ( incl mijn zusje en vriend en broer en vriendin ) ons meegenomen naar Brazilie .. dat was echt heel erg indrukwekkend. Voor mijn vader zijn 60e verjaardag. HIj was er ooit geweest en wilde ons perse dat meegeven en nu kon het nog ( nog geen kleinkinderen toen .. ) en mijn ouders konden het financieel zich veroorloven.

16. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Tuurlijk wel.. hele mooie kerken heeft nederland, grachten geweldig om een rondvaart-tocht te doen in bv Den Bosch. Wat dacht je van bloemenvelden/ tulpen echt typisch nederland. De nederlandse duinen zijn ook heel bijzonder. Genoeg bezienswaardigheden in nederland hoor ;)

17. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Die staan op mn oude laptop, ik zal eens kijken of het lukt.....

Jewe: ik heb echt totaal geen last van mn oren, echt nooit. Maar heb wel collega's die er gevoelig voor zijn.

18. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Vakantie: hier niet echt vakantie liefhebbers....ben naar salou geweest...waar ik toch zeker 3 straten gezien heb:p
    Vaak naar oostenrijk, erg mooi en willen we met Justin en baby volgend jaar heen.
    De rest frankrijk, belgie en duitsland...niet echt bijzonder!

19. Trotsemama1

tuurlijk is het anders maar wij zitten toch meer op de camping met de kids vooral afgelopen jaar er was zoveel te doen voor noa

20. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    de molens:cool:

Deel Deze Pagina