ja dat wel wij zullen toch niet met de caravan naar het buitenland trekken ben je een week onderweg hahaha
ja dat zal best... maar dan sta je wel altijd op dezeflde plek...in nederland waar laten we eerlijk zijn het geen super mooi weer is meestal...dus dan zie ik daar de nut er niet van in ik geef dan liever dat bedrag uit aan een vakantie in een stik mooie omgeving, waar van alles te zien is wta je in nl niet kan zien in 30 graden zon maar iedr zijn ding....
Was echt cool, heb nog foto's dat ik voor Santa Claus Office sta En we hebben toen ook een sleetocht gemaakt met husky's, alleen jammer dat ik van die slee gefl*kkerd werd door ze whahahahaha
maar moet is met ab nog overleggen of we het dit jaar het al doen maarja dan moeten we eerst weten hoe het met de caravan aan toe is
@Ladyzorra, wat een gaaf beroep heb jij. Althans ik neem aan dat je stewardes bent? Ik wilde dat vroeger ook heel graag worden. Leek me zo gaaf om tijdens je werk zoveel van de wereld te zien. Maar helaas heb ik problemen met mijn oren waardoor ik echt door de grond ga van de pijn bij het dalen en stijgen. Dus die 1 a 2x per jaar dat wij vliegen vind ik meer dan genoeg voor mijn oortjes. Hebben jullie daar nou nooit geen last van? Of wen jee aan die druk op je oren?
ja maar is toch anders dan het buitenland, ik bedoel grotten, bezienswaardigheden etc is hier gewoon niet..
pff wil er 1 niet slapen. Irritant want we moeten straks weg. Ze gaat bij mijn sm slapen. Wij lekker uit eten vanavond. Maar ja als ze niet slaapt is ze natuurlijk niet te genieten vanmiddag. @ Mooiste vakantie... heel aso... maar 3 jaar geleden hebben mijn ouders ons ( incl mijn zusje en vriend en broer en vriendin ) ons meegenomen naar Brazilie .. dat was echt heel erg indrukwekkend. Voor mijn vader zijn 60e verjaardag. HIj was er ooit geweest en wilde ons perse dat meegeven en nu kon het nog ( nog geen kleinkinderen toen .. ) en mijn ouders konden het financieel zich veroorloven.
Tuurlijk wel.. hele mooie kerken heeft nederland, grachten geweldig om een rondvaart-tocht te doen in bv Den Bosch. Wat dacht je van bloemenvelden/ tulpen echt typisch nederland. De nederlandse duinen zijn ook heel bijzonder. Genoeg bezienswaardigheden in nederland hoor
Die staan op mn oude laptop, ik zal eens kijken of het lukt..... Jewe: ik heb echt totaal geen last van mn oren, echt nooit. Maar heb wel collega's die er gevoelig voor zijn.
Vakantie: hier niet echt vakantie liefhebbers....ben naar salou geweest...waar ik toch zeker 3 straten gezien heb Vaak naar oostenrijk, erg mooi en willen we met Justin en baby volgend jaar heen. De rest frankrijk, belgie en duitsland...niet echt bijzonder!
tuurlijk is het anders maar wij zitten toch meer op de camping met de kids vooral afgelopen jaar er was zoveel te doen voor noa