APRIL-mama's 2010 deel ................ 20 !!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Eylem, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

ach kan ze toch ook niets aan doen ze is gewoon niet lekker. gaat vast goed komen ;)

2. nonnie26

uuuhh

marijn, leuke foto's!! en dat neusje wat sneu :(

ikheid, leuk zwemmen!

napo, krijg ik ook de kriebels van hoor haha

3. nonnie26

zo ik zit even lekker maar ga zo weer aan de slag, ben druk bezig met huishouden zoals een thuismama dat hoort te doen :p nu alleen nog dweilen, vaatwasser inruimen en een was ophangen en koken..

4. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@nonnie zoo goed bezig meid!

@tanden en kiezen vraagje hoeveel kiezen moeten ze krijgen 8 of 4? want ik zit ineens te bedenken dat het natuurlijk ook wel eens allemaal samen kan hangen met die kiezen die dan nog door zouden moeten komen.. ze heft er nu 4..
    als ik het op moet noemen.
    - koorts en dan weer niet
    - slecht eten
    - veel drinken
    - jengelig
    - speen wilze continu
    - en kwijlen..

5. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ik ben met femke gestopt, ik was zo moe steeds dat ik blij was dat ik vrijdags niet persé eruit moest om te werken ed. En het was dus op vrijdagochtend;).
    Femke vind zwemmen helemaal geweldig. Op vakantie rende ze ook zo de zee in :D

Bekijk bijlage 181817

6. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Heeft ze haar hoektanden al wel?

Volgens mij komen de laatste 4 kiezen tussen de anderhalf en de 2 jaar. (gemiddeld natuurlijk...)

Ze krijgen idd 8 kiezen, en als ze gaan wisselen, in die tijd komen er 4 bij en dan na je 12e nog 4 verstandskiezen.

7. lautjuhhh

Ja dr hoektanden heeft ze al ze heeft voor de rest alles.. behalve dan die 4 kiezen van de 8..

8. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    @marijn, wat een lieve foto's :D
    Femke klimt gelukkig nog niet uit haar bedje, althans niet uit haar ledikantje, maar een campingbedje kan ze wel uitklimmen, denk omdat ze dan wat steun heeft aan de stof zegmaar ;)

Nou femke was vanmiddag gezellig... Toen we buiten gingen wandelen ging alles goed, en daarna naar de winkel ging ook alles prima maar toen we terug ging was ze alleen maar aan het brullen... zucht... in bed gelegd, weer brullen. Ik moest zelf nog douchen daarna was ze stil gelukkig...

Ik heb spul gekocht bij action om geboortekaartjes te maken...

9. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Dan is ze sowieso vroeg met haar tandjes, zou best kunnen van die kiezen.

edit: zie net dat de laatste kiesjes tussen de 20 en 24mnd doorkomen.

10. nonnie26

lau, hier heeft ze ook alles al en is bezig met haar laatste 4 kiezen maar kan je vertellen, die duren langgggggg :$ de rest was er binnen 2 dagen door maar deze duurt nu al 3 weken en dat is er pas 1 van de 4 dus succes

11. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Kiezen, wat zijn dat?? Ik heb een kind met nog maar 7,5 tand....

12. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hier wachten we op de laatste 4 kiezen, de rest is allemaal door.

Nou we hebben onze middag wel gehad, op de glijbaan, voetballen, kleien, op de schommel, op de wip, puzzelen, druifjes eten, boterhammen met zwarte bessen eten (knoeiboel!) en nu ligt ie op bed.. en ik lig op de bank.

13. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

hier ook laatste 4 kiezen waar die nu mee bezig is

14. Eylem

Eylem Niet meer actief

Hier 8 tanden (4 boven 4 onder) en 1 kiesje helemaal door en 1 half (die is trouwens al maanden aan 1 kant door maar de andere kant nog niet...is dat raar?). Ik dacht overigens dat ze 12 kiezen kregen dus dat valt alweer mee :). Maar we hebben nog even te gaan.

Hier net eten gemaakt, staat in de oven cq. te wachten tot we aan tafel gaan :)

15. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hier komen op het moment de bovenste hoektanden door het begin is er al door zeg maar, daarna moet hij nog de onderste twee en dan nog de vier kiezen van de acht en dan zijn we er ook weer even vanaf.

16. lautjuhhh

@nonnie zoo das idd lang! nou da nweet ik dat binnekort maar es kijken ofk in dr mondje mag kijken.

@hier net terug van de stad, hadden een leuk kadootje op de rekening staan dus even de helft naar de spaar gedaan en net ff nieuwe pyama's gekocht voor laetitia gekeken voor een winterjas maar ze hadden haar maat niet. gelijk kattenbrokken gehaald, eten voor vanavond.. en weer wat voorraad voor in de vriezer. en spaarrekening staat nu ook eindelijk eens wat dus daar lekker op laten staan en hopen dat we het voorlopig evne niet nodig hebben

17. lautjuhhh

wat een rust hier!

hier net gegeten, keuken is alweer opgeruimd, laetitia loopt al in haar pama die mag nog even spelen en gaat dan lekker naar bed.. en dan avond!

18. Trotsemama1

hier gegeten
    thobias had al eerder gegeten en ligt dus al op bed
    noa gaat zo en dan ook avond!!

19. lautjuhhh

hier ligt ze gelijk al weer te huilen.. pfffff hopelijk gaat ze snel slapen hier..

20. Trotsemama1

hier is het gelukkig stil
    maar nu zijn kiezen doorkomen slaapt ie veel meer

Deel Deze Pagina