@tm hier is het tegenovergestelde bijna niet slapen eten alleen zachte dingen.. heel erg jengelig.. vind het echt sneu.. maar hier komt ze ook wel weer doorheen haha.. ze is weer stil dus we gaan het zien
zo hier is me huis weer netjes nu even een bak koffie ga zo me buurmans haar verven en vlechten(is een rocker met lang haar ) en heeft morgen een optreden dus tijd voor een metamorfose maarja het gaat waarschijnlijk nacht werk worden want hij wil hele kleine vlechies dus nog even opzoek naar me kam
ga je in rucphen zwemmen? weet je hoe duur het is? ben namelijk ook op zoek voor gijs en had van een vriendin goeie verhalen over gehoord
hoi....zag lieve fotos van marijn, lau balen zeg! Tanden: 3 boven tanden, 4 onder tanden 4 kiezen , ehmmm..aardbeving niets van gevoeld! verder weet ik het niet! Wij zijn weer terug was erg leuk, gezellig en gaaf! gijs vond het prachtig! vooral droomvlucht.....zat hij alleen maar : ooooh en wooooow heel lief dus! Wel moe nu, lekker gtst kijken
zo alyss slaapt eindelijk na een uur hysterisch gillen en als ze dan bijna sliep kwamen er weer van die kutgothics door de straten bleren door dat stomme kutappelpop waar ik zo gezellig dichtbij woon, en het duurt nog tot zondagavond dus kan me lol op met die pleurisherrie aan gothic, hardrock en weet ik wat voor shit :x:x:x:x 1e paar keer gaat het wel maar ben het nu toch wel zat aan het worden en dan met name het door de straten struinen :x:x sorry moest het even kwijt
hier duurt het echt gewoon nu al bijna 2 uur tis gewoon sneu.. maarja ik kan dr weinig aan veranderen.. en als ik dr nu eruit zou halenz it ik weer tot half 3 vannacht en daar heb ik niet zoveel ttrek in..
Lau wat sneu, heb je een pcm gegeven? Chilleke oooohh wat schattig van Gijs en de Droomvlucht!! Leuk!! Nonnie :x:x:x ik kan me je ergernis heel goed voorstellen! blegh! Anders even gewoon boven alle ramen dichtdoen voor vanavond zodat Alyss er zo weinig mogelijk van meekrijgt? Ik doe hier op vrijdagavond ook altijd onze slaapkamerdeur dicht (die normaal altijd open is voor de ventilatie) omdat het hier op vrijdagavond ook vaak druk op straat is Ahhh Irem was zo lief vandaag!! Vanmiddag had ze heerlijk 2 uur geslapen en ik dus ook en daarna heeft ze echt urenlang zo lief gespeeld met mijn man, ze is ook helemaal baba-minded op het moment, paar dagen terug nog helemaal niet maar nu is het continu baba, baba!!
nou net nog maar ff geweest maar tis gelijk lachen en gieren als je bij dr bent maar zodra je weg loopt en dr in de bed zet is het gelijk brullen.. dus ook maar even doorbijten.. ze heeft nu alles gehad.. pcm wat drinken en net nog een schone luier.. dan heb ik alles gehad toch..
eylem, alles zit potdicht maar als ben en ik straks naar bed gaan kunnen we die gasten gewoon hun bier horen bestellen zo dicht wonen we er bij dus laat staan hoeveel we mee krijgen van de muziek :x:x lig op de zaterdagavond van appelpop meestal te trillen in me bed van de herrie en ik denk dat het nu toeval is hoor want alyss slaapt door alles feesten heen hierzo alleen nu sliep ze nog niet terwijl het feest al begon lau, sneu! beterschap!!
mm ja zou kunnen idd maar ja we laten dr goed merken dat we dr zijn.. staat licht aan geluid van de tv we gaan om de 10 minuutjes bij dr kijken.. Maar ze is nu stil.. hopelijk blijft ze dat ook.. en slaapt ze gewoon lekker