hier ook onweer en regen .... en huilend kind... En ikheid.. Thanks.. ik heb uiteindelijk gedaan wat jij een tijd terug zei. Naast haar bed gaan zitten en negeren, maar wel blijven zitten. Heb haar steeds als ze weer omhoog kwam terug gelegd. Tut erin aai over d`r bol en weer gaan zitten. Het werd steeds minder tot .... ze in slaap viel.. pffff ... binnen een kwartier dus he.. terwijl we al bijna 2 uur bezig waren.. dus ik weet niet of het dat of uitputting was, maar thanks.. sorry verder niet terug gelezen..
Goedemorgen, Hier viel het weer uiteindelijk mee - onweer is net langs ons getrokken, veel gerommel en geflits maar het zette niet door. Gelukkig. Pff maar het was zo warm in huis, heb echt slecht geslapen en dat terwijl Irem juist heel goed heeft geslapen en alleen om 5.00 uur heel even wakker werd van de kou, deken erover gelegd en ze sliep weer. Helaas wel om 7.00 klaarwakker....
Goedemorgen! @eylem goede nacht dus! @TM fijn je mannetje weer thuis! @ikheid is jayden nog lief gaan slapen? @hier het heeft echt nog lang geonweerd ik geloof tot half 1 ofzo toen was het afgelopen.. Laetitia heeft overal doorheen geslapen.. en is net wakker .
Blijven volhouden, Julian zijn driftbuien zijn inmiddels over voor hij de hoek uit mag en langer als drie minuten laat ik hem niet staan. Eerst was dit ook veel langer. Het komt dus goed!
Eylem, balen dat je zelf zo slecht hebt geslapen! Onweer, is hier wel in de buurt geweest maar gelukkig niet heel dicht bij want dit vond ik al meer dan genoeg. Verder vond Julian het om kwart voor acht tijd voor Noah om wakker te worden dus was ik ook meteen wakker. Milan en Roeland liggen nog te slapen.
morgen! onweer, heerlijk hebben tot half 12 buiten gezeten onder de veranda en daarna tot kwart voor 1 binnen en zijn ze toch naar huis gegaan was erg gezelli!! ikheid, oh zo met kleur bewerekn dat heb ik gemist eylem, is het nu wat afgekoeld binnen of nog steeds warm? lau, laetitia opgeknapt??
@Nonnie ja lijkt er wel op ze is een stuk vrolijker!Fijn dathet gezellig was! @ ingrid haha wel schattig van julian haah
LZ zat op de EHBO met een klein mannetje...... Die ging niet meer op zn voetje staan. Waarschijnlijk verzwikt, op de foto's zagen ze niks....
Hij heeft zo'n soort steunkous nu aan, maar staat er wel weer op, dus valt gelukkig mee. Ik snapte al niet waarom ie zo aan het huilen was, dacht dat ie extreem moe was, maar bleek dus gewoon pijn te hebben
dat meen je!! dam was het dus geen gezellige bbq meer gelukkig gaat het nu iets beter, heb je enig idee waardoor het kwam??
zo, hier gelunchd, laetitia ligt nu lekker op bed keuken is weer netjes, straks als laetitia wakker is koekjes bakken met dr .. en ik ga nu ff bakje koffie doen en daarna was afhalen
LZ jeetje dat is schrikken! Fijn dat hij er nu wel weer op loopt! Hier al erg druk geweest vanochtend, hele huis gezogen, was gedaan, keuken, brood bij de geitjes gebracht....nu slaapt Irem en dus eventjes niks. Straks naar mijn zusjes verjaardag en verder geen plannen.
@Ladyzorra, Ah wat sneu voor je kereltje. Gelukkig gaat het alweer wat beter met hem. @Lautjuh, leuk koekjes bakken. Ben heel hard aan het verzinnen om iets leuks te gaan doen vanmiddag, maar ze houden vanmiddag regen aan dus we wachten het nog even af. Anders gaan we even naar de kinderboerderij ofzo denk ik.