Lau, leuke kadootjes! Kris KNUFFEL meid, het lijkt me heel zwaar om dit allemaal mee te maken! CM, getverderrie, wat een rotdag, en dan ook nog als klap op de vuurpijl met z'n drietjes naar het zwembad...daar zit je dan echt niet op te wachten. Lekker niks meer doen vanavond! Mermaid, HA, je bent er weer . Klinkt als een heerlijk weekend! Heeft Tobin verder wel goed geslapen enzo? Maar wat vervelend dat hij niet van autorijden houdt, valt ie ook niet eventjes in slaap? Ik herken het op zich wel, als we langer dan een uur met Irem reden werd ze ook boos (nog steeds overigens) omdat ze vast zit en geen kant op kan...maar toen ze zo klein was als Tobin viel ze altijd eerst wel in slaap. Bedankt voor alle lieve reacties! Ja, die krullen enorm schattig, maar kammen etc is een drama natuurlijk, het zit nu al vaak zo erg in de knoop en dan is het nog kort en kam ik het elke dag met een grove kam. Borstelen begin ik niet aan. Als het nog wat langer wordt ga ik gewone cremespoeling erbij gebruiken, want die babyshampoo is niet afdoende. Maar zolang het zo nog gaat doe ik het liever met alleen babyshampoo want die gewone producten zijn toch wat agressiever natuurlijk voor de huid enzo. Bij ons thuis was het vroeger elke ochtend drama als mijn moeder mijn haar moest doen (ik heb ook krullen en had toen lang haar), dat wil ik voorkomen als het enigzins lukt.
@ Caro: Balen van je baaldag. @ Eylem: Ja, uiteindelijk valt hij vaak wel in slaap, maar meestal slaapt hij niet langer dan 30 minuten per keer. Dan wordt hij ineens wakker en zet het dan gelijk op een krijsen. Dus de lange autoritjes gaan we voorlopig maar proberen te vermijden .
@ Mermaid, fijn da jullie weekendje leuk was! Beetje jammer dan dat Tobin niet zo'n fan is van autorijden. Waren er nog meer kinderen bij?
@caro: wat een baal dag...daar moet je er niet teveel van hebben!!! eylem: zijn ze cht zo lastig te kammen???? Wat jammer...voor ojouw dus minder leuk!
wat zonde mermaid, waarom geen foto's als ik vragen mag?? jullie hadden toch wel mooi weer ervoor!! eylem, ja dat snap ik ik had dan geen krullen vroeger maar wel erg lang haar en dat was ook drama!! cm, balen meid!!
Mermaid, hmmm, ja dat is lastig inderdaad en op deze leeftijd zijn ze ook nog zo lastig af te leiden. Quschke, ja, het zijn echt van die hele fijne krullen en ze draaien helemaal in elkaar en het pluist, dus zodra je er een kam inzet blijf je aan alle kanten 'hangen' in het haar en dat doet natuurlijk pijn. Maar ik doe heeeeel voorzichtig Nonnie ja precies, gelukkig zijn de haarproducten nu wel beter dan vroeger. Ik gebruik zelf John Frieda en heb eigenlijk nooit meer last. Oh en ik slaap met mijn haar vast, dat scheelt ook heel veel. Daar ga ik Irem ook aan laten wennen als dat nodig is straks, heb ik vroeger nooit gedaan, maar het helpt echt.
Helemaal niet zonde hoor . We hebben foto's zat, maar niet in het bos. En ach, wij zijn niet zo'n familie die bij wijze van spreken om 09.00 uur allemaal fris gewassen aan het ontbijt zitten en er dan om 11.00 uur een activiteit gaan ondernemen. Iedereen (met uitzondering van ons ivm de kindjes en mijn schoonzusje) komt rond 10.00 uur of later zijn bed eens uit rollen en heeft eerst koffie nodig, dan gaan we rond 11.30/12.00 uur eens brunchen en dan moet de helft nog douchen. En als we dan zin hebben gaan we iets doen en anders niet.
Eylem dat klinkt als een geslaagde dag! Leuke foto's! Wat een fantastisch mooi haar heeft Irem toch! Nonnie leuk hè een keukentje! Is hier ook favoriet. Ingrid wat goed van Milan! Kris jeetje meid!! Heel veel sterkte! Dit is al het zoveelste incident in korte tijd... Lijkt me heel verstandig om erover te praten inderdaad. Lau wat een mooi gedicht! Mermaid fijn dat jullie weekend zo leuk was! De Ardennen is wel heel mooi hè. Hadden jullie nog een beetje geluk met het weer? CM wat een dag zeg! Balen dat Noa zo drammerig is... Hopelijk morgen een betere dag! Hier is de visite weer weg. Lyanne is weer onrustig zoals elke avond. Ze begint nu overdag ook wat onrustiger te worden. Heb nu een andere fles gekocht om te kijken of ze dan wat minder last van krampjes krijgt. Ik hoop dat ze zo even gaat slapen. Moet alle honden nog uitlaten en wil nog even douchen. Manlief heeft slaapdienst. Ga haar rond 11 uur nog even in bad doen in de hoop dat ze vannacht wat beter slaapt. Ik mag morgen de hechtingen eruit laten halen bij de vk, gelukkig!! Het begint zo erg te trekken dat ik ze de hele dag door voel en volgens mij groeien ze van binnen naar buiten want in mijn bil steekt ineens een stuk hechting naar buiten
oe das minder prettig ak van die hechting! hopelijk gaat lyanne strakjes lekker slapen! en ja idd ze is nu al helemaal into haar keukentje ze vind het erg leuk!!
@ka: is dat normaal dat die er na 3 weken nog altijd zitten?? Ik ben dinsdags bvevallen en zondags erop zijn bij mij de hechtingen eruit gehaald...en dat was meteen een stuk prettiger!!
@ Ka: Zaterdag hebben we heerlijk weer gehad, het was gewoon heet. Zondag was het minder, vanaf de ochtend regen en pas tegen het einde van de middag klaarde het wat op. Balen dat Lyanne wat onrustiger wordt. Tobin helaas vooral 's avonds ook nog steeds. Fijn dat van de week de hechtingen eruit gaan.
Nonnie Elisa ook ja! Pannetje op het 'vuur', roeren, met een lepeltje aan de pop geven enzo. Echt heel leuk! Ze drinkt wel rustiger uit een difrax fles dan uit die aventfles. Hopelijk heeft het effect. Wel irritant want ze is hartstikke moe maar komt gewoon niet in slaap.
@ Ka: Ayla dronk uit de Difrax ook veel beter dan uit de Avent, die ging veels te snel. Ik geloof dat de dr. Brown flessen ook goed tegen krampjes zijn Dr. Brown fles | Target paginas
De Born Free/dr Brown gebruikte ik ook voor Tygo. Die hielp echt als een tierelier. Na een paar dagen had hij meteen stukken minder last van zijn krampjes.
Ka, oh dat zal echt een opluchting zijn als je hechtingen eruit zijn! Vervelend dat Lyanne onrustig is 's avonds, dan heb je echt geen tijd meer voor jezelf want overdag heb je Elisa ook rondhuppelen natuurlijk.