Ja overdag een driftige Elisa en 's avonds een jammerende Lyanne haha. Erg gezellig... Bedankt voor de dr. Brown tip! Zal deze een paar dagen aankijken en anders die maar proberen. Mermaid hoe gaat het nu met Tobin? Huilt hij minder?
Mermaid ik las je berichtje net pas. Balen dat Tobin nog steeds onrustig is! Heb je de medicijnen al geprobeerd?
mermaid, heeft tobin trouwens nog gepoept want het zat hem zo dwars toch hopelijk is ie er nu vanaf!!
Wat vreemd van die hechtingen! Hier lossen ze op of zijn ze opgelost, geen idee want heb ze nadat ze gezet waren niet meer gevoeld gelukkig. Gelukkig ben je er bijna vanaf!! Balen dat ze zo onrustig wordt 's avonds, komt me wel bekend voor trouwens. Hier was het sinds vorige week woensdag drama, vandaag naar de ha geweest, zalf gekregen voor eczeem en daarna infacol opgehaald en sindsdien is hij een stuk rustiger. Dus tegen krampjes: Infacol! Edit: krampjes had hij sinds 2 dagen pas en onrustig was hij vooral overdag. 's avonds was hij denk ik te moe van wat hij overdag deed.
Milan dronk beter uit de difrax dan uit de avent want avent ging te langzaam. Noah drinkt goed uit de avent flessen met de difrax spenen, geen idee waarom. Tommee tippee flessen zijn ook goed tegen krampjes en spugen is mij verteld.
@ Ka: Tobin is lang niet meer zo aan het huilen gelukkig, alleen 's avonds heeft hij nog zijn onrustige uurtjes, maar dat heeft Ayla ook gehad tot een maand of 3. @ Nonnie: Ja, op vrijdagavond heeft hij zichzelf echt compleet onder gekakt. Als het nu weer langer dreigt te gaan duren ga ik nog maar een keer met hem naar de ha.
@mermaid he jakkie das balen zeg van tobin! @ka das effe niet lekker overdag een driftkikkertje en s'avonds een onrustige dame.. @hier net de vaatwasser weer uitgeruimd en ingeruimd en aangezet. dus das alvast gebeurd hoef ik dat morgen niet meer te doen.. naja uitruimen wel maar ach
Zucht....McAfee is een virusscan aan het uitvoeren, dus de laptop is nu echt zo traag als dikke stront door een trechter...
oh wat fijn!! weer naar de HA? was je dan al geweest voor dat poepen want dat heb ik blijkbaar gemist
Hallo! Kom even snel zwaaien! @ smile, gefeliciteerd!!!!! @ mermaid, fijn dat jullie weekend leuk was. En wat ik me afvroeg, ze hebben mij tijdens de borstvoeding altijd verteld dat het heel normaal is dat er geen regelmaat in de stoelgang zit, en dat het soms best een paar dagen mag duren. Maar is het bij tobin echt zo extreem dan? @ nonnie, leuk zo'n keukentje! @ lau, leuk cadeau! @ eylem, leuke foto's en leuk de dierentuin! Wij zijn vandaag in de efteling geweest, xayla vond het geweldig, ben nu alleen wel gesloopt...
@ MamaX: Ja, bij bv kan het normaal zijn dat de ontlasting langere tijd weg blijft. Is bij Tobin dus ook het geval, maar die heeft er wel echt heel veel last van. Pas als hij dan eindelijk heeft gepoept is hij gewoon weer vrolijk. In zijn geval vind ik het dus niet normaal dat het zo lang op zich laat wachten.