Zeg doe jij eens even lekker normaal zeg. Wat denk je wel niet! Hij heeft vorige week weer meer gehuild omdat hij 11 dagen niet gepoept had. Dat heeft dus geen ene kont met reflux te maken en ik ga mijn kind geen medicijnen geven als dat niet nodig is.
omdat we allemaal zo lekker aan het muggeziften zijn hier nee dat had je niet gezegd. Je had gezegd dat de ka je een recept had gegeven maar dat hij minder huilde dus dat je besloten had er nog niet mee te beginnen.
ik vermaak me prima!!! zakkie popcorn erbij! heerlijk! kom maar op! mermaid, het is al weken niet gezellig meer hoor en als jij vind dat het aan mij ligt, het zij zo! ik heb er geen last van
dat klopt ja dat je mij er de laatste tijd over hoort dat heeft te maken met peuterdiarree en ja ik kan ook wel eens zeuren ja maar geen hele dagen lang!
jengelen is heel wat anders dan een zeikend, jankend, hysterisch gillend, irritant kind in de afgelopen uhhh 5 weken elke dag ofzo
Ik doe heel normaal en wat ik denk wil jij nu echt niet weten geloof mij oh ja en ikheid ja mijn dochter is ziek ja dus heeft een goede reden om te huilen wat wil je bereiken met je opmerking dat ik mn dochter niet goed verzorg ofzo? vertel maar hoor lijkt me leuk
Je zegt, het dat van Laetitia heeft te maken met peuterdiarree, dat van Tobin heeft weer te maken met wat anders en tsja, helaas kunnen ze nog niet praten dus het is nogal eens zoeken he! Dacht dat ons topic bestemd was om dat soort dingen en zorgen met elkaar te kunnen delen, maar dat mag blijkbaar ook al niet meer .
hmm dacht even gezellig bij te lezen Geen idee wat dit allemaal is Hopelijk maken jullie het snel weer een beetje goed want vond het altijd erg gezellig hier
dat blijkt ja dat dat hier niet mag dan krijg je gelijk een lading mensen over je heen maarja daar is een forum voor voor discussieren als je het ergens niet mee eens bent
Tsja, Irem is een huilbaby geweest, denk dat je je niet kan indenken hoe frusterend en slopend dat is als je kindje gewoon vanaf het begin al goed slaapt. Dus ik begrijp Mermaid maar al te goed. Beter hier klagen dan dat je het ergens anders afreageert
Whatever... Ik denk dat ik mijn kind iig wel goed genoeg ken om het verschil in huilen te horen. Maar goed, als jij denkt dat je het beter weet vind ik dat ook prima.