Vanaf 23 sept in de ww. Heb mijn ww inmiddels aangevraagd en gebeld met het UWV werkbedrijf. Het gaat nu wel anders dan vorig jaar, want ik hoef in eerste instantie niet op afspraak te komen bij het UWV, maar alles gaat nu via de Werkmap online.
Beter! Ik vond die Werkmap wel ideaal maar die afspraken op uwv-werkbedrijf waren echt nutteloos zeg.
Ja idd, ben ook blij dat ik vooralsnog nog geen afspraak heb. Ik moet nu alleen zo'n excel-bestandje met sollicitatie-activiteiten bijhouden.
Oeeehhh gezellig!!! Een douche is dan idd geen overbodige luxe! Hoop dat de osteopaat Seeger kan helpen en dat de kno arts niet nodig is!
yep, maar wat betekend jouw blauwe smiley achter vriendjes?? ik bedoel als je het niet meent moet je het nu zeggen he!! en niet weer een aantal weken wachten
Nee echt niet!! Ik moet echt onder de douche, maar heb geen klap zin hahahaha.... Ja ik hoop ook dat Seeger hiermee geholpen is....afwachten. Heb trouwens ff de foto's op hyves zitten bekijken van Noah....maarre....wat een heeeeeeeeerlijk ventje!!!
super gezellig maar ik krijg altijd zo'n last van mijn ogen als ik bij een vuurkorf sta, net alsof ze heel droog worden, aan het eind van de avond loop ik met opgezwollen oogleden zo erg.. hopelijk helpt het bij seeger, en wat gaan ze anders doen??
oooh das idd minder zeg! Auw... Ik weet niet wat ze anders gaan doen, maar dan moet ik iig wel met hem naar de kno arts. Is een familiekwaaltje en het heeft tot doofheid geleid bij de broer van Ron en mijn pa...dus dat wil ik iig voor zijn. Misschien dat ze dan een buisje plaatsen ofzo..
wahahahahahha.....nee deze geur trek ik echt super slecht. ZE hebben er ook met lampolie in lopen klooien...dus het is echt een vreselijk gore lucht...