APRIL-mama's 2010 deel ................ 20 !!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Eylem, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    kee dan....irritant...

slaapse voor zo!

2. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ja ik ga nu echt..

Trusten! x

3. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Dat stamt nog van de oertijd af:p als mannen met vuur bezig zijn dan mag je er vooral geen grapjes over maken want dan kom je aan hun mannelijkheid Hahaha :D

4. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Dank je wel!!!:D

5. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    wahahahah yep....toch kon ik me niet inhouden. De moeder van onze buurman was er ook (69) en die deed heel hard mee....zooooo grappig!

6. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Maar ik ga ook! Mijn zwager vertrekt morgen naar Afghanistan...
    Slaap lekker x

7. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

truste mop ;)

8. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    oh joh...pittig!!

slaap lekker meis. Ik ga douchen....blegh....

slaapse meiden!!!

9. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    owww das van ik man... jij vrouw... ik maak vuur... En uiteindelijk komt er een vrouw aan te pas voordat er een fatsoenlijke vuurtje is;):cool::D

10. nonnie26

hahaha :D

11. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Wonder gezellig bij de buren dus! Vind de vuurkorf ook altijd wel wat hebben. Stinkt alleen inderdaad gigantisch.
    Wat sneu van Seeger zijn oor! Heeft hij er ook echt pijn aan? Hopelijk helpt de osteopaat! Wel goed dat je er op tijd bij bent.

Mermaid handig dat het uwv nu met een online systeem werkt. Scheelt een boel heen en weer gereis en gedoe met oppas enzo.

Chilleke naar Afghanistan joh. Voor het leger?

Hoe ziet 'goede' poep er dan uit? :( Kan je er ook iets voor kopen/krijgen wat het wat soepeler maakt? Anders misschien toch maar eens aan de ha laten zien. Is wel sneu.
    Ze heeft in ieder geval lekker gebadderd en ligt nu uit te buiken/boeren/hikken haha. Hopelijk valt zo ook het kwartje dat het al laat is en je het beste nu gewoon kunt gaan slapen ipv proberen hoe ver je je hoofd omhoog kan tillen ;)

12. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Ka ik zou morgen effe met cb bellen als ik jou was.

Jep voor het leger, derde keer alweer voor4,5 maand dit keer :cool:
    Vooral sneu voor mijn schoonzus sn moeder (vooral sm die is weer helemaal van slag dan ...)

Ingrid juist :p haha

Non thnx xxxx

Nu ga ik echt

13. nonnie26

haaha hopelijk gaat ze straks lekker slapen ka!! truste meis!!

ik ga ook naar bedje tot morgen ofzo, heb een druk programma ;)

14. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ik kan straks wel een foto voor je maken hoe het er bij Noah uitziet:p Hier is het iig uhmmm ja hoe ga ik dat uitleggen.... beetje mosterd-achtig, zowel kleur als structuur. Het is niet dik en niet dun, zit er tussen in, wel compact maar niet kleiachtig. Beetje zoals modder.

15. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Chil, das ook best wel lang 4,5 maand. Lijkt me idd ook erg zwaar, zowel voor hem maar ook voor de achterblijvers. Je leeft dan toch 4,5 maand in onzekerheid en angst voor wat er kan gebeuren.

Iedereen die gaat slapen, slaap lekker!!!

16. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Haha! Ingrid bedankt voor je lekkere maar duidelijke omschrijving! Lyanne heeft echt een soort van bolletjes. Beetje taai. Volgens mij was het van Elisa wat dunner en ook niet van die bolletjes. Zou je een foto willen sturen? Je hebt ook whatsapp toch? Is makkelijker dan via de mail denk ik. Zal je mijn nummer wel even pb-en.
    Morgen is inloopspreekuur bij het cb. Kan ik wel even heen na de vk.

Chilleke wel heftig zeg dat hij zo lang weg is! Lijkt me als vrouw en moeder zijnde ook heel moeilijk. Je loopt daar toch meer risico dan thuis.

Ik ga de boel hier nog even opruimen en mijn bed opzoeken.
    Slaap lekker allemaal!

17. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    hahaha beschrijf de poep van je baby. Ik zal je een foto sturen!

Slaap lekker!

18. smile17

smile17 Niet meer actief

Goedemorgen

@Ka jeetje wat een prachtig klein meisje hebben jullie zeg! Had de foto's nog niet gezien. Gaat alles goed met Lyanne? En hoe vind Elisa haar zusje?

@Ingrid hoe gaat het nu met Noah? Zijnde broertjes al helemaal gewend?

Even een vraagje aan alle moeders de zwanger zijn van de 2e of al een 2e hebben maar wanneer hebben jullie het verteld aan jullie oudste dat je zwanger was. Noëlle vraagt nu af en toe mama baby buik maar dat komt omdat vriendin zwanger was.

Zo vandaag weer voor het eerst vroeg opgestaan om te werken en dat is niet goed voor mijn ochtendmisselijkheid.

19. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Wauw zie nu pas je berichtje dat je zwanger bent! Gefeliciteerd!!!

20. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Goodmorning,

Nou mijn ochtend begint lekker.....eerst wordt Elin al huilend wakker....nice......en toen ging ik met Jannes dr uit....wordt hij gewoon gegrepen door de hond van de nieuwe buurtjes hier!:$:x Hij beet Jannes gewoon meteen in zijn flank en begon heel naar te grommen. Duurde vervolgens (althans zo leek het) een eeuwigheid voordat die knul pas naar buiten kwam. Dus ik zo.....hou die hond bij je man! Lekker beest hebben jullie! Grrrrrrr...ben toen doorgelopen. Komt ook nog eens bij dat ik bij hun iemand voor de deur zag staan die ik nog van vroeg ken....was op school nou niet bepaald een lekker type.:cool:

Deel Deze Pagina