APRIL-mama's 2010 deel ................ 20 !!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Eylem, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Heerlijk is dat he als alles weer normaal is/wordt?! Fijn te horen dat het zo goed gaat!

2. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

Tanx :) hij vond het heel leuk. hhaha laetitia kon om 9 uur niet meer wachten dus gingen we hem maar wakker maken hahahaha. maar t was goed geslaagd :d

@Nonnie he wat balen dat hij weer weg moet en weer zo lang :(

@Jewe lekker shoppen!!

@Wonder Hopelijk word ze snel vrolijker!

@ingrid succes bij het cb!!

3. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    wil je er nog zo 1 bij hebben die vandaag ook duidelijk met z'n irritante been uit bed is gestapt??

4. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    sterkte straks bij je so!! Balen dat Ben weer de hele week naar duitsland moet!

5. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Goedemorgen.

Ka: heb je het al eens overlegd met de HA wat betreft de ontlasting?

Smile: hier roept Jayden al 'baby' en wijst dan mijn buik aan.
    Dus je bent goed misselijk? Kun je 's ochtends wel goed eten?

Wonder: OMG lekker typetje dan.. dat ie z'n hond bijhoudt en daarnaast ook op let!
    Hoe is Jannes er nu onder of is ie het alweer vergeten? Oh alleen geschrokken lees ik al.
    En met Elin al wat beter? Of is ze niet in een best humeur? Gelukkig is Elin weer de oude.. Oow niet dus, de nee-fase, pff vermoeiend!

Eylem: zó hey! Goeie nacht gehad lees ik.. Lekker!

Lau : van harte.

Ingrid: succes bij CB.

Franka: fijn dat jullie weer een beetje in een ritme komen! Foto houden we dus nog tegoed..

Jewe: oeh lekker ff shoppen! In Oosterhout? Of ga je dan Breda in?

Mermaid: hé das een goede nacht toch? Niet dan? Hoelang heeft Arco nog vakantie?
    Nog uitstapjes op de planning staan of lekker in en om het huis aanrommelen?

Zó ik ben weer bij.

6. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Eylem: hier is Jayden ook weg van besjes.. maar die poep die ze ervan hebben! Mijn hemel zeg!

7. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Wat lief van Jayden!!! Dat is dus oppassen dat hij het nog niet doet waar iedereen bij is!

Weer aan het werk?

8. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Ikheid: Arco is nu nog 2 weken vrij. Volgende week woe gaan we iig naar de dierentuin (met de C1000-actie die een tijdje terug was) en verder hebben we niet echt plannen. Misschien nog even naar de woonboulevard op jacht naar een hocker.

Ja, ik ga even stofzuigen enzo, want het is hier een bende.

9. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Helppppppp bij jou ook al? Nee bedankt...one is already hard to handle!!!! Mensen kinderen...zitten nu aan een broodje...

10. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Heb hem nu lekker pedagogisch verantwoord met een beker drinken in zijn stoel bij de tv gezet:cool:

11. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    @Nonnie: balen dat Ben weer weg moet....:( Eind deze maand gaat Ron ook weer naar het buitenland....gelukkig niet zo lang..

@Mermaid: leuk naar de dierentuin!!! Stofzuigen....minderrrrrrrr

@Ikheid: wat lief dat Jayden al naar je buik wijst en baby zegt...hahaha....

@Ingrid: heeeel pedagogisch...hier zitten ze met broodje voor de tv!!! Wahahahaa

12. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ingrid: jep weer aan het werk..

Mermaid: woow nog 2 weken, lekker hoor! Nou toch leuk naar de dierentuin.. ben benieuwd wat Ayla er van gaat vinden. Wel foto's maken hè!?!

13. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Wanneer loopt je contract daar af? Je had toch een verlenging gekregen? Hopelijk pas nadat je terug bent van zwangerschapsverlof!

14. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Heb hier trouwens ook een hele waslijst aan dingen die moeten gebeuren....

-strijken
    -stofzuigen
    -dweilen
    -opruimen

IEKS!

Heb trouwens gister wel iets heul lekkers gegeten.....viscurry van Conimex. Maar dan met Talapiafilet (of zoiets) uit de vriezer. Kids vonden het ook heerlijk!

Vandaag weer iets nieuws....een zomerstampotje. Jawel....let the summer begin!!:cool:;)

15. Eylem

Eylem Niet meer actief

Haha, ja lekker he :D maar ik vind het van druiven nog erger :$ en die vindt Irem nou net zo lekker.

Mermaid, zo wat goed Tobin, hij heeft dus eigenlijk al geen nachtvoeding meer gehad! Wauw! Gaat echt de goede kant op!

Lau, wat leuk dat het geslaagd was! Komt er nog bezoek vandaag of gaan jullie nog iets leuks doen?

Wonder, wat een dag, wat zielig voor Jannes :( en gezellig met Elin maar-niet-heus :x . Hier zegt Irem 'nee' als ze nee bedoelt maar ook als ze ja bedoeld, hahaha, dat is altijd handig.

Franka, fijn dat alles zo goed gaat!!

Nonnie balen dat Ben weer wegmoet

Ingrid, succes bij het CB, hopelijk is Noah goed gegroeid!

Jewe, da's een goed excuus om lekker te winkelen!

Ik ga zo even boodschapjes doen met Irem, hoop dat het niet al te koud is buiten, het ziet er niet heel aantrekkelijk uit, maar hoorde dat het vanmiddag gaat regenen, dus ga nu maar.

16. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    @Eylem: ja hier ook hoor...Elin wil je een koekje? NEEEJJJJJ....maar dan wel het heel gretig uit mijn handen trekken! :D

17. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    wat moet ik me daar bij voorstellen?

18. Eylem

Eylem Niet meer actief

Hahah....als dat zou kunnen! Die viscurry klinkt lekker!! En wat gaat er door je zomerstampotje? Rucola ofzo?

Hier wordt het denk ik lamskoteletje voor manlief, iets van gekruide kipfilet voor mij en Irem (ik hou niet erg van lamsvlees en nu ik zwanger ben al helemaal niet, brrrrr) met een salade van rode kool, wortel en romainesla. En voor Irem is er nog rijst over van gisteren. Manlief heeft genoeg aan brood erbij en ik hoef er niets bij, dus ben snel klaar vanavond :cool:

19. Eylem

Eylem Niet meer actief

Haha ja dat dus....hier ook, Irem, wil je nog een stukje appel? neeeeheeeee....HAP :cool:

20. Eylem

Eylem Niet meer actief

Stelletje losers trouwens bij Schiphol lost & found :x kreeg een berichtje dat ze onze buggy niet hadden gevonden, dus wij hebben vorige week een nieuwe gekocht (bij de Trekpleister, 35 eurietjes maar en een fijn ding, maar toch weer 35 euro). Krijg ik gister een mailtje dat ze meer informatie nodig hebben om na te gaan of ze onze buggy wel of niet hebben :x djezus. Nou ja, heb alle ins en outs opgestuurd en als ze hem nog wel hebben, gaat ie mee naar Turkije en blijft ie daar. Want ik ga echt niet nog een keer een wagen mee heen en terug nemen, wat een gedoe was dat zeg. Dan maar eentje hier en eentje daar, lekker decadent :p maar de komende jaren komt ie nog wel van pas.

Deel Deze Pagina