APRIL-mama's 2010 deel ................ 20 !!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Eylem, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Goedemorgen!!

2. smile17

smile17 Niet meer actief

Denk dat ik er uit ben en het toch gewoon vertel vanavond we vertellen het dan ook aan mijn moeder dus dat is wel leuk dan!

Hier ook een echte vleeseter. Vind het wel zielig als ik erover nadenk maar vind het gewoon te lekker

@Eylem balen van je buggy bij ons was het juist erg goed gegaan met de buggy ook met de tussenlanding enzo stond hij steeds voor ons klaar bij de gate. Alleen in nederland inderdaad op de bagageband maar toen kwam hij als eerst op de band nog voor de koffers

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Wonder: Zomerstamppotje? Ah, ik lees het al. Ik lust alleen geen witlof, ook niet rauw, dus ik sla dit recept even over.

@ Eylem: Oh lekker irritant, eerst zeggen dat ze ‘m niet hebben gevonden en dan hebben ze ineens meer info nodig.

Gezogen, vaatwasser en wc gedaan. Dweilen doe ik morgen, want mijn dweildoeken zijn op.

4. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Staan er ineens twee mannen aan de deur die over de bijbel willen praten, laat ik nou een hond in de gang hebben zitten die daar duidelijk geen zin in had hahaha. Zo kom je er wel makkelijk vanaf, hij heeft ze nog net niet aangevlogen maar stond wel naast me te blaffen en te grommen om duidelijk te maken dat ze weg moesten.

5. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Smile bedankt! Ja ze doet het goed. Ze drinkt goed en groeit nog beter haha. Elisa vindt het allemaal steeds leuker worden. Ze wil nu continu bij Lyanne kijken en kusjes geven. Als Lyanne wakker is wil ze met haar 'spelen' en brengt ze allerlei speelgoed naar haar. Echt heel leuk!
    Elisa was nog een stuk jonger toen dus die hebben we het wel verteld maar begreep er niks van haha.

Wonder wat zielig voor Jannes!
    Balen dat Elin met haar verkeerde been uit bed is gestapt. Misschien nog eens opnieuw uit bed halen :D
    Hier ook geen lam en kalf nee. Dat vind ik ook zielig dus ik doe lekker hypocriet met je mee :)

Eylem wat goed dat Irem de hele nacht door heeft geslapen! Kan je zelf ook een beetje bijtanken.
    Wat stom zeg van jullie buggy bij Schiphol! Slordig van ze.

Lau gefeliciteerd met je man!

Ingrid lekker dat jullie een goede nacht hebben gehad! Slaapt Noah al de hele nacht door?
    Ben benieuwd of hij goed gegroeid is!

Franka lekker dat je weer je eigen gang kan gaan hè. Hoe gaat het met jou? En met Guusje? Ben benieuwd naar een foto!

Jewe winkelse!

Mermaid dat klinkt ook als een super nacht! Slaapt hij vaker door?
    Lekker hoor dat Arco nog 2 weken vrij is.

Nonnie balen dat Ben weer een tijd weg is!

Ikheid nee heb nog niet met de ha overlegd. Ga vanmiddag even naar het inloopspreekuur op het cb. Na het zien van Noah zijn luiers lijken die van Lyanne toch niet zo normaal ;) Wat kan je dat eigenlijk snel vergeten zeg!
    Hoe gaat het met jou? Nog erg misselijk?

Elisa ligt al op bed. Ze was moe. En Lyanne slaapt lekker bij mij. Zometeen krijgen we het gastouderbureau op kraamvisite en even overleggen over een gastouder. Die van ons woont in het dorp hiernaast en we willen er graag eentje hier in de stad. Maar ze kunnen niemand vinden die flexibel 2 kids wil opvangen voor 5 of 7 dagen per week. Ze gaan maar 10 uurtjes in de week dus veel verdienen ze er niet mee en ze kunnen dan de hele week maar 3 andere kinderen opvangen. Daarnaast willen we graag iemand die ze 's avonds bij ons thuis in bed wil leggen aangezien we nu met een late dienst de kinderen om half 10 nog op moeten halen bij de gastouder. Ze had een optie dus ik ben benieuwd.

6. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Noah slaapt al een tijdje hele nachten door. Zondag op maandag was hij alleen tot half 4 wakker geweest door krampjes maar over de andere nachten mag ik niet klagen. Moet alleen zelf nog leren op tijd naar bed te gaan;)

Misschien komt ze wel met opvang aan huis?! Weet niet of ze dat aanbieden maar hier in Assen kan het wel.

7. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Ingrid: Oh god, altijd fijn van die Jehova's aan de deur ;). Hier ook eens in de zoveel tijd.

@ Ka: Ja, Tobin slaapt nu eigenlijk al ruim een week door 's nachts.
    Hm, hopen dat ze toch een g.o. kunnen vinden.

Ik hoor Tobin, dus ik ben wassen en voeden enzo.

8. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Smile: Jayden roept alleen 'baby' op het moment dat ìk mijn buik aanraak en vraag 'wat heeft mama hierin?'.
    Dus hij zal zich (voorlopig) niet voorbij praten. En over een week mag toch iedereen het weten, komend weekend eerst familie en beste vrienden en dan collega's en dan de rest..
    Misselijkheid is hier nog wel aanwezig, maar een heel stuk minder dan dat het was gelukkig. Ik neem nu voortaan mijn ontbijt mee naar het werk en eet hier dan 2 boterhammen rond 09.00 uur, want om 07.15 uur al ontbijten gaat niet goed..
    Buik is bij mij 's avonds echt opgezet en dan zie je het heel erg goed, overdag ook al wel, maar draag nu expres wat wijdere kleding, zodat het zeker nog even niet opvalt.. vanaf volgende kan het me dus niets meer boeien aangezien ik het maandag op het werk ga vertellen.

Vlees: hier alleen vlees zonder bot en zonder vet en ook zonder bloed.. Jakkes! Ben wat betreft vlees erg moeilijk.

Eylem: wat irritant zeg! Weten ze überhaput zelf wel wat ze willen.. hebben ze 'm nu wel of niet. Lekker vermoeiend!

Ka: dus echt poep vergeleken? Handig! Dan is het wijsheid om idd bij CB binnen te lopen, ben benieuwd wat zij erover te zeggen hebben.. Misselijkheid is gelukkig stukken minder.
    Ik ben ook benieuwd naar de optie die ze voor je hebben, dat zou wel fijn zijn zeg! Zeker icm de nachtdiensten van jullie!

Mermaid: goed bezig geweest meis. Geniet van het voeden en badderen!

9. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @eylem: wat een leuke foto's van de dierentuin op hyves.

@ingrid: super dat milan zo goed aan het stappen is.

@lautjuh: wat gaaf dat jij een gedichtenbundel hebt uitgegeven. ik ga die site ook eens lezen ik wil ook een gedichtenbundel uitgeven. (mensen zeggen steeds dat ik dat moet doen) en schrijf ook heel veel.

@smile: gefeliciteerd meid!! super nieuws

@kris: jeetje wat heftig weer meid. ik vind het ook super knap van mensen met zo'n baan. het is toch wel heftig wat je elke keer weer mee maakt.

@mermaid: fijn dat je een lekker weekend hebt gehad.

ben nog ff verder bijlezen:p jullie kunnen wel zien dat ik achterloop:p

10. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@pamsie is een goede site hoor, hebben me heel erg geholpen.. t maakt niet uit hoeveel bladzijdes enzo en wat voor boek maakt ook niet zo uit! Echt heel leuk om te doen!

@ka lekker weer eigen ritme op pakken!

@hier zo wc in de chloor manlief is ff planken maken in de kast.. Verder vandaag weinig plannen manlief wil vandaag lekker met zn drietjes zijn vandaag en eind september gaan we een dagje weg met zn allen..

11. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Pamsie: meissie, bijna verlof!

12. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @ka: fijn dat de hechtingen eruit gaan maar wat laat joh. had je geen oplosbare hechtingen?

@eylem: vervelend dat irem's haar zo lastig kammen is. maar ze heeft wel super mooie krullen

@cm: jeetje wat een dag gisteren meid. hopelijk heb je vandaag een betere dag.

13. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad

en hoe zit het met verkoop dan? ( heb jij nog wat verkocht?) ik had een andere site gevonden. (tijd geleden weet niet meer hoe die heet)
    en dan kon je kiezen of in eigen beheer, dan betaalde je een bepaalde prijs en kon je een x aantal laten drukken en zelf verkopen of langs boekhandels ofzo.

of je kon via hun dan werd het op de site geplaatst ( soort online boeken handel) en het bsn nummer kon ik bekendere boekhandels worden op gegeven op hem daar te kunnen bestellen.

14. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad

ja echt fijn. jij ook spannend bijna echo:D

15. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Jep!! :D

16. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    sorry moppies ik laat het bijlezen even hierbij. ik ga vanavond me best even doen om bij te lezen.
    ik kan echt alleen maar janken op het moment.
    we hebben het financieel behoorlijk zwaar op het moment. ik zat al te tobben om alles voor de baby optijd te hebben. en nu hebben we gisteravond een flinke lekkage in de badkamer gekregen.
    en vanmorgen bleek het dus door de muren heen gegaan te zijn. lag gewoon een hele plas. muur zeiknat en er stond zelfs al schimmel op.

ik heb alleen maar pijn continu en harde buiken. op deze manier gaan we het niet redden om alles op tijd te regelen. :(

echt een jank dag dus.

17. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    hoe voel je je nu verder?

18. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Pamsie: gatverdarrie wat vervelend. Financiële troubles zijn zo klote. Heb je nog veel nodig voor de baby? Misschien dat je nog wat weg kan halen van Marktplaats? En dan ook de badkamer er nog bij...zucht...zulke dingen komen altijd op het verkeerde moment. Hebben jullie een koophuis? Of huur?

19. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ik denk dat ik nu wel kan zeggen dat Milan echt loopt!!!! Hij loopt de hele ochtend al overal los naar toe en heeft maar een paar keer gekropen. Als ik dan zeg Milan lopen dan staat hij op en loopt verder!!! Ik ben trots!!!! :D

20. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Pams, dikke knuffel!!!! Dat soort dingen gebeuren ook altijd wanneer je het niet kan gebruiken! Wat heb je nog nodig voor de baby??

Deel Deze Pagina