@mermaid: nee we moeten alleen nog wat kleine dingen, maar goed alles bij elkaar komen we nog wel op een aardig bedrag. en die lekkage zou ook best wel eens erg kunnen zijn aangezien het al door de muur heen komt en er in een nacht/dag schimmel op staat. vrijdag kan er pas een loodgieter komen. @ingrid: wat goed van milan @hier: ff lunchen, maar kom nog wel terug straks
voor mij het belangrijkste winterkleding ( we hebben van lotte wel dingen die hij aan kan maar geen winterkleding in kleine maatjes omdat lotte natuurlijk een lente kind was.) wipstoel en we moeten in de babykamer nog een deur zetten. ( was een zijkamer waar je zo in kon lopen zeg maar) kan ook later omdat hij eerst bij ons komt. nog gordijnen ( maar dat gaan we dan wel later doen omdat hij toch eerst bij ons op de kamer komt) en dan wat basis dingen als luier voorraadje kunstvoeding en natuurlijk geld apart voor de geboortekaartjes. ik wilde graag alles af hebben voor hij kwam maar goed in dit geval moeten sommige dingen maar even wachten. en dan hopen dat de lekkage niet zo heftig is dat het een paar 1000 euro zou gaan kosten want dan hebben we pas echt een probleem.
Kwa verkoop komt het deels op jezelf aan.. veel promoten, je moet een lijst van 40 mensen hebben die geinterreseerd zijn en een lijst van kranten en of tv zenders, die sturen hun een promotie mail.. ook een lijst van boekhandels bij jou in de buurt. die stuur je zelf ook een mail.. Verkoop liep bij mij redelijk.. nu ligt het stil maar ga binnekort weer promoten en dan hopen dat er verkocht word.. je betaald bij boekscout niks als je 15 exemplaren heb verkocht die betalen hun zeg maar dat is je prijs wat jij aan hun betaald, na de 15 exemplaren krijg je zelf per jaar uit betaald. tis erg leuk kost wel een hoop energy, ik heb zelf in de lokale krant gestaan.
@Nonnie, Ik koop eigelijk altijd mijn kleren bij de Steps dus het zal wel weer een jurk van de Steps worden. Ik ben zo voorspelbaar soms @Ikheid, ga lekker even in Oosterhout shoppen. Maar wat leuk dat Jayden het ook al zegt Baby. Leuk! @Pamsie, Finaciele problemen zijn altijd klote kan ik me voorstellen en helemaal als je nog van alles nodig hebt. Zie dat het een jongen wordt maar helaas is Tygo in de zomer geboren dus heb ook geen winterkleertjes in kleine maatjes. Anders had je het zo mogen hebben. @Ingrid, en met recht trots. wat leuk dat hij nu echt aan de wandel is. Is weer zo'n mijlpaal die je af kan vinken. Daarstraks nog even met Tygo buiten gaan wandelen. Hij heeft zo'n trollykoffertje en die moest mee, dus hij lopen met die koffer achter zich aan en zwaaien naar iedereen. leek wel alsof hij op reis ging. Zo grappig om te zien. Nu ligt hij even lekker op bed en straks met me moeder even naar de stad.
Pamsie meis wat klote allemaal!! Wat betreft winterkleding; ik liep toevallig vandaag bij de Zeeman naar binnen en ze hebben echt HELE leuke dingetjes, ook voor jongetjes, zou zeker even gaan kijken en het is daar niet duur . Ik koop er zelf ook veel van Irem en krijg altijd vragen 'ah wat leuk, waar heb je dat gekocht?' zeeman dus. En wipstoeltjes staan in overvloed op marktplaats! Ingrid, wat goed van Milan!! Ka, hopelijk kom je eruit met de gastouder! Hier wat boodschapjes gedaan, gegeten, Irem slaapt inmiddels dus even rust in de tent.
@lautjuh: oke nou dat klinkt wel goed. zal hun site eens uitgebreid bekijken. @meiden: thanks voor jullie lieve woorden, kan ik op het moment goed gebruiken. kan alleen maar janken, zullen ook wel hormonen zijn. maar ook angst dat het allemaal niet op tijd gaat lukken. voor de baby er is. dat voelt dan als een vervelende start. @mermaid: we hebben een koophuis. ( jij vroeg toch wat we hadden?) dus alles moet uit eigen zak.
Jewe: leuke winkel Steps! Ik ga ook steeds vaker naar Didi, daar kan ik ook steeds beter slagen.. Shopse! Ach gossie die Tygo, wat qute zeg met z'n trolly. Pamsie: ach meissie toch! Is dat geen verzekeringswerk trouwens? Balen! Als wij in december te horen krijgen dat het een meisje is wil ik wel wat kleertjes afstaan hoor.. heb je er dan nog wat aan? Laat maar even weten. Uhm.. Milan aan de wandel, super! Ow, ff koffie brengen.
@jewe: lief tygo met zijn trolley @ikheid: ahh thanks mop, geen idee welk maat hij tegen die tijd heeft. maar heb er vast wat aan. ik weet dat jullie het ook niet altijd even makkelijk hebben missn kunnen we anders wat ruilen als jullie een meid blijken te krijgen? we hadden de verzekering gebeld ze zijn nog aan het uitzoeken maar waarschijnelijk hebben we geen recht op vergoeding.
Pamsie: las trouwens hier laatst ergens op het forum dat je via MP ook echt zakken vol kleding kan aanschaffen zonder er heel veel geld voor te betalen. Het zijn dan wel 2e hands kleertjes, maar als je zelf zorgt voor een paar nieuwe setjes, dan houd je die voor netjes/als jullie de deur uitgaan en geef je de 2e hands kleertjes thuis aan/bij oppas. Idee toch?
Vooral afgelopen zomer was ik er goed geslaagd, kleding met veel kleur, ben benieuwd wat ze er voor de wintermaanden allemaal hebben hangen.. oktober maar 's ff neuzen.
ook een goede tip ah hoewel ik soms wel vind dat mensen echt smerige dingen in zo'n zak durven te stoppen. maar goed ben bang dat ik niet te kieskeurig kan zijn op het moment.
Vond er vorige week nog niet echt iets leuks hangen. Vond het nog vrij basic allemaal en ik hou wel van een beetje opvallend.
D'r is keus zat en vaak zetten ze er ook wat fotootjes bij en als je het zeker wil weten en er geen foto bijstaat kan je er altijd om vragen toch.. wie niet waagt wie niet wint. Hopelijk vind je wat! Jewe: hmm.. ja ik houd ook wel van niet te basic, mag echt wel wat kleur hebben en apart zijn.
Pamsie: kijk ook eens op internet bij Bon-Prix. Misschien dat ze daar babykleding hebben. En C&A, Zeeman, Wibra. Dan houd je het nog vrij betaalbaar bij die winkels. Ik had laatst weer leuke shirts gevonden bij de Zeeman, 6 voor 12,50!
Heb je de nieuwe folder van steps al gezien? Echt hele leuke dingen en in de winkel hebben ze veel oker geel, rood en paars heel leuk.
ik ben al aan het kijken idd. maar kan sowieso niks gaan kopen voor ik weet hoe het met de lekkage zit. en is gewoon 0 aan geld is. dat is even het probleem. maar lief al die tips daar kan ik ook zeker wat mee.