@Pamsie ja gaat goed voel me gelukkig Af en toe wel misselijk maar ach dat neem ik voor lief Las over de lekkage hoop dat het niet al te duur voor jullie wordt om te herstellen. Balen dat je nu niet alles af krijgt maar zoals je al schreef de baby slaapt nog lekker bij jullie. @Eylem zag in iemands reactie iets over moeilijk kammen van Irem haar haar. Dat had ik ook met Noëlle en nu gerbuik ik van Zwitsal shampoo anti klit hij is ietjes duurder dan de gewone shampoo en ziet er ook anders uit wat witter (de inhoud dan) en het werkt heel goed @Ikheid leuk dat jullie het al aan iedereen gaan vertellen. Vooral op je werk ook makkelijker. Bij Noëlle was mijn buik in begin ook steeds opgezet maar droeg pas bij 20 weken positiekleding heb zo'n gevoel dat ik dat nu niet ga redden
Jewe: nee nog niet gezien.. 'k moet zeggen dat alle folders direct in de prullenbak belanden bij ons thuis. Maar ik zal eind van de maand eens gaan rondneuzen.
@smile dat snap ik, ik heb het ook een stuk zwaarder dan bij lotte maar ik heb het er zo nog 10 x voor over hoor.
@jewe, veel shopplezier!! @pams, ik heb nog een legergroene wipstoel maar ja kan hem niet komen brengen dikke knuffel meis! @hier, terug van so en nu lekker thuis aan de schoonmaak..
@ Pamsie: Koop ja, dan zijn de kosten helaas allemaal voor jezelf. @ Jewe: Steps, leuke winkel en ze hebben super-gave jurkjes daar, maar ik vind het wel een dure winkel. @ Ikheid: Ik vind het bij de Didi altijd zon chaos dat ik vaak snel de winkel weer uitvlucht . Ik had er een paar weken terug wel 2 leuke singlets in de uitverkoop gekocht.
thanks meiden voor jullie lieve steun, ik moet nu naar me werk. vanavond ben ik er weer en dan gaan we het over gezellige dingen hebben. die loodgieter komt toch vrijdag pas en kan moeilijk 3 dagen depri gaan zitten doen.
GNA GNA GNA GNA! Chaos bij Didi? Bij ons hier in de stad alles netjes in rekken en overzichtelijk. Steps is idd ook leuk en SPS vind ik ook zó leuk, maar zo fakking duur!
@ Ikheid: Ja, SPS is ook LEUK, maar helaas ook echt duur idd. Ik vind dat ze bij de WE vaak ook goede basics hebben. En de LadySting is ook leuk, alleen loopt half Nederland in die kleren. Maar ze hebben soms wel goede pantalons voor een normale prijs.
Grrrr dacht...laat ik ook eens wat via mp kopen....nou krijg ik me toch een oud vod door de brievenbus!!! TJEES...die had ik nog niet eens gratis willen hebben. Sorry hoor...wil niet verwend doen, maar een truitje vol met pullen en kattenharen hoef ik niet te hebben!!:x
Nou da's lekker klote idd. Ook echt asociaal dat de verkoper dus niet duidelijk vermeld hoe het eruit ziet :x. Nu ben je eigenlijk gewoon genaaid .
Ja ik ben echt onwijs genaaid!!! En terugsturen kan niet, want ik heb geen adres. Of ik moet kijken of dat via het rekeningnummer te achterhalen valt. Mijn hele keuken meurt nu ook nog eens naar kattenvoer...moet je nagaan!! Kan nu alleen maar hopen dat ik iemand enorm geholpen heb met het geld dat ik ervoor betaald heb....:x
Even via mijn telefoon. Mijn borduurwerk is weer verwijderd. De verloskundige zei dat het slecht geknipt en lelijk gehecht was. Erg fijn... Ze heeft mijn schaamlip in geknipt en het scheef gehecht. Mooi balen! De verloskundige noemde het verminkt ik ga dus maar niet kijken. Ze kon wel voorstellen dat ik er last van had. Lyanne is hard gegroeid. Ze weegt al 3300 gram. Ze moet speciale voeding voor moeilijke ontlasting. Comfort voeding. Ik reageer vanavond even verder.
@ Ka: , nou daar ben je mooi klaar mee! Godsamme zeg, ik zou echt woest zijn. Maar is dat een andere vk die nu je hechtingen heeft verwijderd dan de vk die je bevalling gedaan heeft?
Ka: fak! Wat erg zeg! Oh ik zou ook behoorlijk woest zijn, op z'n zachts uitgedrukt! Tis niet zomaar een stukje stof waar je inknipt! Kan het nog mooi genezen of heeft ze daar niks van gezegd? Goed gegroeid die Lyanne, hopelijk helpt de Comfort voeding. Zo en weer een pauze voorbij.. nog ruim een uur en ook de 2e werkdag zit er weer op. Vanavond ff de bovenverdiepingen stoffen en zuigen en dan komt mijn prullie weer thuis!