@ka: jeetje meid, wat heftig van je hechtingen, fijn dat het er nu uit is. hopelijk geeft dat al wat verlichting en geneest het nog allemaal goed. fijn dat Lyanne goed gegroeid is. @nonnie: thanks meid, jullie zijn schatten. en ik ben er echt heel erg mee geholpen. @ingrid: balen van noah zijn spruw, hopelijk is het snel over. haha lotte is ook wel eens gekropen. heel apart hoe ze dat dan meten @mermaid: ahh wat schattig! echt heel leuk
@Pamsie: ik hoop alleen dat jullie manneke het straks past. Ik had namelijk reuzen.... Maar goed...ik stuur het op en kijk maar of jet het kan gebruiken!
@nonnie: goed bezig geweest met opruimen in elk geval dus. @wendy: zo zo twee jobs druk dus. hoe is het verder? en met de kids? @lautjuh: ff lekker gewandeld dus fijn. @jewe: leuk dat je geslaagd bent. maar wij zijn hier wel van de foto he dus showennnnn @eylem: kan me voorstellen dat je met twee kids een wat grotere auto wilt. @wonder: balen dat elin haar dag niet heeft. ennuu weet je zeker dat jannes wel een mannetje is dan??
@tm: fijn dat je een goede dag hebt gehad. ik moet zeggen dat ik na je verhalen er laatst ook over dacht of noa niet gewoon hsp is @lautjuh: hier het zelfde en dat blijft een verschikkelijk gevoel. verwen hem zelf maar met veel aandacht van de mensen die echt om hem geven. @franka: wat een knappe meid, en thanks voor je lieve aanbod.
Gutenabend! Ik spring er hier even in! Alleen Pamsie: wat heb je nog nodig? Ben bang dat ik de kleding net in de bak heb gegooit (oepsie), maar misschien vind ik nog iets, of iets anders..
Zo, daar ben ik ook weer even. Even kijken wat ik onthouden heb van mijn snelle doorbladering van tig pagina's: @ Ka, wat ontzettend naar van je hechtingen! Dikke knuf! @ mermaid, wat een superleuk setje! Hahaha! Komt me een beetje bekend voor @ nonnie, balen dat ben weer weg moet. @ lau, gefeliciteerd met je man @ Pams, balen van je lekkage. Wat kleren betreft kan ik je niet helpen, tenzij je vast kleren wilt voor over 6 jaar! @ wonder, ruik je inmiddels weer een beetje normaal? Haha! Arme Janne, twee keer gegrepen door een andere hond! Elin d'r bui klinkt als Noa d'r bui gister! Hopelijk kan de ostheopaat wat voor Seegers doen! Ehm, sorry, heb verder niet veel onthouden! Vandaag echt mega druk op het werk. Zo druk dat ik zelfs mijn Wordfeud vriende heb genegeerd! Ga ik dus dalijk maar even bijwerken! Manlief had heerlijk gekookt toen ik thuis kwam. Daarna nog een lesje evy gedaan en nu heerlijk op de bank.
@lz: thanks mop, eigenlijk is kleding nu het belangrijkste de rest kunnen jullie niet echt mee helpen. maar hoe is het nu verder met jou?? @cm: lief!! maar ik hoop over een paar maanden toch wel wat meer ruimte te hebben om zelf weer kleertjes te kopen lekker dat je man al gekookt had. en sportief hoor even evy gedaan. @nonnie: wat heb ik gemist? zal lautjuh bericht met knuff maar kon niks terugvinden?
ohh gevonden, dat ben weer weg moet? dikke knuf meid, kan me voorstellen dat dat ook niet altijd even makkelijk is.
Ik zal morgen eens even de zolder opduiken. Donderdag heb ik weer controle, dus dan weet ik (hopenlijk) meer..
@ Caro: Oh, hahahah, heb jij dat setje ook voor Noa? LOL Ik heb vandaag trouwens een spaarrekening voor Tobin geopend, dus daar gaan we vanaf deze maand ook voor hem op sparen. En ik heb net ff wat gedaan voor het UWV. Wel relaxed, ik mag de eerste 3 maanden gewoon zelf solliciteren zonder inmenging van het UWV en ik hoef maar 4 activiteiten per 4 weken te doen.