APRIL-mama's 2010 deel ................ 20 !!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Eylem, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Heb je de foto dan wel in een nieuw kleiner venster open staan?? Ik doe namelijk product aanklikken, dan op de foto klikken zodat die in een nieuw venster opent en dan op rechter muisknop, afbeeldingslocatie kopieren en dan hier plakken.

2. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Eylem: wij gaan komende zondag èchte schoenen shoppen voor Jayden, krijgt ie van m'n ouders. Ben benieuwd!

3. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Ja idd.... Hier een manta...Pfff... EN mijn moeder heeft ook al 100 keer verteld dat ik toen ik 6 weken oud was...met reiswieg door de auto gevlogen ben...omdat ze een noodstop moest maken:cool:

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

Oh zo? Hahahha, DUH....had ik niet goed begrepen. Maar ik heb helaas geen rechtermuisknop meer, dus dat gaat 'm niet worden.

5. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ja is echt zo leuk!! Vind hoe ouder ze worden hoe leuker de kleren. Roeland vind dat alleen een beetje jammer want zo koop ik nog meer dan ik al deed:):D:cool:

6. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Mijn moeder heeft zo'n foto...net 1 uur thuis uit ziekenhuis...op haar slaapkamer, met een overvolle asbak op het nachtkastje:cool:

7. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

wat zijn echte schoenen??? jayden heeft nu toch echte schoenen??

8. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Stoer!!!!

9. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    eylem, ik dcht dat ze eerst drie maanden goed moesten lopen voor ze pas echte schoenen mochten toch :( gijs loopt al super goed vind ik..maar hij valt af en toe nog wel :cool: maar komt wel zelf dan weer overeind :D ook het glijbaantje in het zwembadje is geen probleem alleen wil meneer er staand vanaf ;)

10. nonnie26

zal ik mijn boodschappen mandje even naar je mailen :D vind roeland vast niet erg sinds ik die biertjes heb gepakt voor hem :p

11. Rosado

Rosado Niet meer actief

Wat ik me pas afvroeg: Tegen de tijd dat Ayla eindelijk eens gaat lopen heeft ze natuurlijk al een wat grotere schoenmaat (denk ik), maar hebben ze ook wel van die schoentjes met die hele flexibele zolen in wat grotere maten?

12. nonnie26

hahaha lekker dan ;)

13. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Nee Jayden loopt sinds 3 maanden op leren slofjes/schoentjes op aanraden van de fysio.

14. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    das een goede vraag, zou het eigenlijk niet weten. Hier hebben ze allemaal kleine voeten dus is meer het omgekeerde verhaal.

15. nonnie26

flex zool van shoesme tot en met maat 23 dus dat past ze dan wel hoor.. althans dat denk ik want alyss zit nu 21 /22

16. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    mermaid...weet dat shoesme babyproof maar tot 22 gaan...bij gijs ging het net

17. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

OMG Quschke! Hahahahaaaaaaa!
    Vroeger kon àlles hè.
    Ik heb trouwens ook foto's van vroeger, in de woonkamer, ik aan het spelen en papa rookt een sigaret. Daar staat nu de doodstraf op zeg.

Deel Deze Pagina