jammie!! friet is bij ons officiel om de 2 weken op zaterdag dus dat zal ik ben niet ontnemen als ie terug komt uit duitsland haha
Aaaah die schoentjes zijn inderdaad anders dan die ik in mn handen had! Zijn super leuk trouwens!!! Fijn dat jij ook lekker geslapen hebt!
Wij eten komende week (t/m zaterdag heb ik eten in huis); pasta, hamburgers, chicken 2 night, karbonade+kriel+gemengde groentes. Zaterdag haalt manlief de boodschappen weer voor een week, dus ik zadel hem met dat probleem op; voor een week eten kopen/kiezen..
buidelen nee je pakt er zeg maar vast als een baby alleen pak je dan de armen en de benen vast want in z'n bui verzet ze zich tegen alles en iedereen, maar aan de andere kant zegt haar gevoel mama pak me alsjeblieft vast en als ik haar vast heb en daarna ineens los laat wordt ze ineens super rustig want ze was me echt aan het slaan en schoppen
op internet staat wel dat het erfelijk kan zijn maar als ik naar noa kijk is ze precies mij dus ja mssn kans dat ik het ook ben ik sta zelf nog op de wachtlijst voor de psycho zal het daar zeker aankaarten
Ik zie nu pas die link Mermaid.. wat een leuke laarsjes, die zouden wel kunnen want die hebben nog geen harde zool.
@Nonnie: ja opzich zijn drie jassen wel genoeg ja!! WAhaha... @TM: die Thobias....hier vindt Elin de wc wel reuze interessant maar meer ook niet.. @eten: gister is er niks van het zomerstampotje gekomen dus waag vandaag een nieuwe poging!
Goedemorgen, cm, eindelijk weer eens een hele nacht!!! Hopelijk houdt ze dit nu vol! Wonder, veel plezier bij de kinderboerderij! Jewe, werkse! Eylem, zwemse!! Mermaid, oma in het ziekenhuis Prenatal is altijd leuk! Nonnie, dat wordt de opblaas ben weer inschakelen Eten, geen idee zag iets van kipburgers in de koelkast liggen dus denk dat dat een hint van Roeland is en dan denk ik met spruitjes erbij en aardappels. Quschke, laatste keer fysio!!! TM, Thobias al lekker aan het draken dus! Dat huilen bij de psz hoort toch niet speciaal bij hsp? Anders heb ik er hier ook 2 rondlopen want Milan huilt altijd bij het kdv en Julian heeft er soms ook echt geen zin in. Ikheid, lekker dat de tijd snel gaat op het werk! Lief een kaartje voor de dochter van je collega! Uhmmmm.... niemand vergeten???
tm, wanneer moet je met noa naar die kinderpsygoloog dan? die ging toch kijken hoe of wat? en over een paar weken had je toch ook een adviesgesprek of is dat al geweest? ikheid, thanks voor de tip maar als ik ben boodschappen laat doen eten we chips chill, hoezo heb ik niets aan pasta?? ben is er niet he mermaid, die zijn leuk!!!! oke ik ga wat doen laters!!
yes en een ei jaa het zal haar hele leven bij haar blijven dus ze zal haar ook altijd meer moeten steunen dan andere vooral op school kan ze dus gaan onderpresteren door dat ze zich staande probeert te houden in de klas enzz (bang om gepest te worden enzz) dat worden dus dan ook heel veel gespreken met de leerkrachten en ik wil dus straks op me werk echt dan alleen maar dagdiensten zodat ik gewoon noa zelf opkan halen en thuis even rust voor haar kan creeren
Oh jee, Noa is echt snotverkouden! En aan één stuk door aan het kwijlen. Ik denk dat ik vandaag maar een oud shirtje aan trek bij d'r, want dat blijft toch niet lang schoon (en droog)! @ mermaid, lukt het kolven een beetje of doe je het nog niet zo vaak. @ Tm, sneu voor Noa! Goed van thobias! @ nonnie, dat is een goeie! Ik zal eens kijken of Noa die van vorig jaar nog past. Ik denk dat die van de prenatale te klein zal zijn, maar die van s. Oliver past ze misschien nog wel. @ Chill, vestandig om een aankoopmakelaar mee te nemen. Wel spannend hoor! Had jij mij destijds trouwens gewezen op het bestaan van Bambix Mijn eerste muesli? Ik had het toen in huis gehaald, maar ze vond het toen niet echt een succes. Nou wil ze sinds anderhalve week of zo opeens geen brood meer eten. En pap lust ze niet. Dus nu had ik die muesli weer een keer geprobeerd, maar dit keer met warme melk en ze vindt het heerlijk! Dus nu eet ze dat voor ontbijt. Tussen de middag krijgt ze toch gewoon een boterham, al eet ze daar vaak bijna niets van, maar volgens mij is het een machtsstrijd, want ze heeft altijd boterhammen goed gegeten en bij de crèche eet ze ook wel gewoon brood. Dus volgens mij is het één van haar vele manieren om mij uit te proberen. Klein draakje!