Je hebt voor zeer droge huidjes ook speciale badolie, van balneum (als ik het goed heb) Milan had het ook heel erg en toen op aanraden van de kz die gehaald en helpt echt super!
bij mij doet rtl lounge het ineens niet meer:x Moet ik dus nog even over bellen. Kijk eigenlijk nooit gtst maar vond de preview dan wel weer grappig om te kijken omdat er dan toch niks op is
@ mermaid, sterkte met je oma. Ik kreeg gister op mijn werk een telefoontje van steef z'n oma. Helemaal in de war was ze. Ik kon er echt geen chocola van breien! Ze was de sleutels kwijt en het briefje van d'r medicijnen. Ze dacht dat de hulp haar zou komen helpen met wassen en aankleden, maar die was de dag ervoor blijkbaar al geweest en ze had het bed afgehaald, maar kreeg nu het hoeslaken er niet meer op, terwijl ze wilde gaan slapen. En de kant en klaar maaltijd was verdwenen terwijl ze hem niet had opgegeten! Dus ik haar enigszins geprobeerd te kalmeren en haar gezegd dat ze dan best voor een keer zonder hoeslaken op bed kon gaan liggen als ze zo moe was. Daarna steef gebeld dat die als hij lu,as van school had gehaald gelijk maar even langs moest gaan. Maar gelukkig was tegen die tijd dehulp al wel gearriveerd, had ze haar sleutels en medicijnenbriefje weer gevonden en zelfs de kant en klaar maaltijd was weer tevoorschijn gekomen! Nou ja, het is in ieder geval duidelijk dat ze wel een beetje in de war is. Vind het wel erg sneu, maar kan zo weinig voor dr doen!
Ja, ik ga jullie wegleggen en echt wat in huis doen. Noa ligt inmiddels weer in bed, dusheb even mijn handen vrij. Tot later!
Nonnie: hahaha chips als avondeten.. Kan ook lekker zijn. Er zijn zelfs mensen die chips op brood eten of bij een bepaald gerecht, echt waar! Had er nog nooit van gehoord. TM: dan is het zeker niet verkeerd dat je teruggaat naar 16 uur en alleen dagdiensten. CM: aah sneu die Noa, zo erg verkouden joh? Beterschap! Hé en wat goed dat ze die Muesli nu wel eet! Mermaid: nou hopelijk slaan de meds snel aan bij je oma en kan ze weer naar huis! Bij Hema hebben ze fijne kleine slaapzakjes, zijn heel zacht (van een soort handdoekmateriaal in de kleur wit). Had er destijds ook 2 voor Jayden en zijn lekker warm. Dus je zou 'm nu kunnen gebruiken met alleen shirtje eronder en in de winter met een pyjama eronder. Heb je de iedere dag olie van Weleda al geprobeerd? Is wel duur, maar je doet er superlang mee omdat je er maar erg weinig van nodig hebt, ik gebruik dat al vanaf de geboorte bij Jayden en ben nu pas aan de 2e fles bezig! Is echt heel fijn spul, wel vettig, maar trekt snel in en geeft niet af op de kleertjes. Ja en wat Ingrid zegt; Balneum cremebadje. Heb ik hier ook, ook fijn spul en daar doe je ook lang mee, want ook hier gebruik je weer erg weinig van, paar druppels in een badje. WC-rollen belandden hier ook in de wc. Fijne klus om die eruit te krijgen.. die zuigen zich dan helemaal vol met water en zetten uit en worden zwaar.. Bah! CM: ach arme oma van Steef, helemaal van de kaart, gelukkig alles weer gevonden, lekker gegeten en ze kon weer slapen mèt hoeslaken!
CM, wat zielig voor oma!! Gelukkig was later alles weer goed maar zo sneu als ze in de war zijn en raken
Aankoopmakelaar: erg slim om die in armen te nemen. Kost natuurlijk geld, maar dat haal je er zeker wel weer uit en zeker als het de eerste aankoop is is het raadzaam, aangezien je in een nieuwe wereld stapt..