Ik heb 6 weken aangehouden. Maar weet je wat het ook is, je hebt dan wel die 'echte' schoenen maar hoeveel lopen ze daar nu per saldo op? Tenminste, Irem heeft alleen buiten schoenen aan, binnen loopt ze altijd op sokken/blote voeten dus ik vond/vind het wel prima
Leuk!! En succes . Wij hebben 5 weken gezocht voor we de schoenen hadden gevonden, hahaha (dat zoeken was wel in etappes maar ik had niet gedacht dat we nog zouden slagen )
oh ik dacht dat je ook laatst nieuwe schoentjes voor jayden had gehaald maar dat zal wel iemand anders geweest zijn dan zozo doe maar duur
Nou als het aan mij ligt ga ik gewoon naar een Dolcis, Termeer (kinderschoenenzaak) ofzo.. Maar wie weet zie ik daar wel iets.
Ze hebben trouwens wel echt gave schoenen zeg bij die winkel. Heb een paar hele mooie D&G's gezien, maar 399,95 is toch iets boven mijn budget (iets maar hoor )
Jayden loopt trouwens hier in de tuin en in huis op blote voetjes. Op straat/als we weggaan krijgt ie zijn leren slofjes aan. Trouwens, Jayden heeft zweetkakkers! Pffff..
Irem heeft nooit echt op flexzooltjes gelopen. Toen ze begon met lopen liep ze gewoon op die slofjes met leren zooltjes ook buiten, dat ging prima voor die ministukjes. Daarna had ik een paar paren schoentjes/slofjes van stof/leer, allemaal met dunne zooltjes en daar liep ze gewoon op en daarna hebben we echte schoentjes gekocht. Het is ook wel een beetje marketing allemaal, al die soorten zolen
Jayden loopt al vanaf begin Mei. En we gaan nu pas echte schoenen aanschaffen, omdat wij vinden dat ie nu pas echt goed loopt. Voorheen slofte hij, struikelde hij veel. Das nu niet meer. Hij rent, springt en huppelt zelfs!
Ik snap 'm . Tsja zolang z'n huidige schoentjes nog niet zijn doorgesleten zou ik het daar nog ff op proberen....en dan als die kapot zijn kijken hoe het dan is met lopen enzo
hier groot fan van de flexzooltjes, 10x liever die dan de schoentjes van schoenenreus ofzo want dat is echt meuk quschke, je hebt dezelfde kruin in je haar als mama of neit??
http://www.beerensschoenen.nl/images/collectie-afbeeldingen/kinderen/nieuwe-collectie/SAM_9985-1_1.JPG Deze vind ik bijvoorbeeld wèl leuk. Nadeel is alleen het klittenband. Jayden gaat daar zeker aan lopen friemelen.
@ Quschke: LOL, die foto! Is nu echt ondenkbaar. @ schoenen: Nou ja, duurt bij ons nog wel even, dus we kijken tegen die tijd wel eens, hahaha.