Milan, heeft nu gewoon echte schoentjes aan als we weg gaan maar das meer omdat m'n moeder die had gekocht en ze aanmoesten anders passen ze niet meer. Hij loopt toch niet en als we ergens zijn of thuis zijn gaan ze uit dus alles wat hij dan loopt doet hij op blote voeten (sokken gaan nog steeds binnen 10 sec uit). Moet nog wel opzoek naar leuke schoenen waarop hij ook kan lopen mocht hij dat ooit gaan doen.
http://www.beerensschoenen.nl/images/collectie-afbeeldingen/kinderen/nieuwe-collectie/SAM_0006-1_2.JPG of zoiets. Maar goed, eerst maar 's kijken wat aan Jayden z'n voetjes goed/fijn past/zit.
eylem ze zijn echt aan het slijten..neus is er bijna af...en nu is het eerste nopje (aan de onderkant ook door) dus ziet er ook niet meer uit.... maar goed thuis maar eens kijken
ik heb trouwens ook nog allstars staan, maat 22 (maar vallen groot) gekregen van zijn oom...maar die zijn wel stug nog....
Ja inderdaad! Dikke zool en best stug leer. En ik weet ook niet of hoge schoenen goed zijn (?). Trouwens, Jayden heeft echt bokkenpoten; hoge wreef, dikke enkels.. Hahaha!
Vind van die stoere halfhoge laarsjes ook gaaf waar je dan de pijpen van de spijkerbroek zo lekker in kan proppen ook leuk.
Ik zou gewoon kijken voor nieuwe schoentjes, op versleten schoenen lopen lijkt me niet bepaald goed voor zijn voeten. Dan liever wat extra geld uitgeven aan nog een tussensoort dan dat hij last van zijn voeten krijgt
oh vreselijk. Was in ons huis ook ging op een gegeven moment echt zeer doen aan je vingers. Volgens mij gebruikten ze vroeger ook secondelijm om te plakken geloof ik.
Zag allemaal schoentjes voorbij komen. Ik heb nieuwe besteld uit Bali Scheelt mij iets teveel, voor 5 euro heb ik daar een paar schoentjes! En die slofjes valt Xayla steeds mee, dus nu wel zolen, maar nog steeds flexibel. Ze heeft ook nike air max, maar daar kan ze niet echt op lopen, zijn te lomp!