APRIL-mama's 2010 deel ................ 20 !!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Eylem, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

ikheid balen dat je zo misselijk bent ! dikke knuf
    maar leuk de 15de een echo dat is al bijna ! 3 weekjes
    9 x werken voor jou:p

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ TM: Oh ja, goeie tip van jou over die speen, die ga ik ook nog proberen. Ik heb nu een Bibi en een Difrax, maar allebei met zo'n platte kant. Ik ga vanmiddag gelijk zo'n andere Difrax proberen. Misschien dat hij die wel wil.

@ Franka: Nou nou, jullie meisje houdt het wel spannend zeg.

3. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Franka: nu al een eigenwijze tante zeg! Vervelend dat ze niet gewoon met d'r hoofdje naar beneden blijft liggen, nu is er sprake van allerlei opties, zoals een KS bijvoorbeeld.

Kun je dat op recept krijgen? Ik kan nu nl. ook nix binnenhouden.

4. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@Mermaid wat een beroerde nacht zeg!

@quschke justin vroeg wakker.

@ Wonder Gefeliciteerd meis met seeger!

@Tm gefeliciteerd met noa!

@ eylem lekker vooruitzicht hoor 2 weken alanya..

@ nonnie Goede nacht gehad! hopelijk knapt ze vandaag idd weer een beetje meer op.

@ hier kwart voor 9 wakker, niet veel plannen wachten op pakket en verder geen idee.

5. lautjuhhh

@Franka jullie meisje houd het wel spannend zeg!

@ikheid jeeuj nog 3 weekjes dan de echo.. En emesafene is echt idd een aanradar.. werkt heeel goed..

6. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hier de Difrax combi, ideaal! Zijn idd rond en geen afgeplatte kant.

7. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    Huisarts kan dat inderdaad gewoon voorschrijven. Zeker als je niets binnen kunt houden zou ik er niet te lang mee wachten...Wordt je alleen maar slapper en gammeler van niets eten....

Inderdaad vervelend dat ze niet gewoon blijft liggen...Maandag lag ze overdwars dus werd het zeker een KS want anders kan ze niet geboren worden en dinsdag liggen alle opties weer open...Weet alleen dat als nu de vliezen zouden breken ik direct moet gaan liggen en dat ze een ambulance sturen, omdat ze nog niet is ingedaald...

8. Eylem

Eylem Niet meer actief

Franka, jeetje wat een draaikont, jullie meisje ;). Blijft wel spannend zo!

TM wat schattig dat Thobias zo in de weer is met Sabine :)

Ikheid joepie, de 5.1 voorbij! Wel echt balen van de misselijkheid....helemaal niks eten en vooral niks drinken is natuurlijk ook niet goed....ff de HA bellen misschien voor die meds?

Nonnie wat fijn dat Alyssa zo goed geslapen heeft, hopelijk knapt ze nu wat op!

Mermaid hier ook absoluut geen speen, ze wilde wel mijn vinger, dat vond ik al beter dan mijn borst de hele dag ;). Maar inderdaad even proberen, hoor ook veel goede verhalen over de Avent spenen...

Hier: Irem ff bij mijn moeder gebracht, ik werd helemaal gek, alleen maar janken, daar kan ik echt niks mee een hele ochtend....en daar natuuurlijk hartstikke lief spelen. Nou ja iedereen blij :)

9. Rosado

Rosado Niet meer actief

Tering zeg, ik ben blij dat Arco vanaf volgende week dond.middag vakantie heeft, want ik ben het spuugzat om elke dag, de hele dag met die kinderen thuis te zijn. Helemaal als ze zoals gisteren (en vandaag vast ook, Tobin is vast begonnen) constant aan het janken zijn. Bij Ayla vond ik het nog heerlijk om thuis te zijn en wilde ik helemaal niet gaan werken, maar nu....

10. Rosado

Rosado Niet meer actief

Zucht....wat moet ik daar nou mee. Tobin = moe en ligt in bed. Maar dan gaat hij (natuurlijk ;)) huilen. Nou huilt hij elke keer misschien 2 à 3 minuutjes, is dan even stil en begint dan weer. Moet ik hem nou laten liggen of niet? Hij gaat wel echt heel hard huilen, dus niet een beetje jengelen alleen. Maar ja, gisterenavond/-nacht haalde we hem dus wel elke keer uit bed en daar werd het ook niet beter van...

11. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    @mermaid: misschien kun je hem even een knuffel gaan geven,niets zeggen, en weer terugleggen zodat hij wel weet dat je er bent?

Kan me voorstellen dat je hem niet wilt laten liggen als hij echt hard huilt...hebben jullie hem nu op rug op buikje liggen? anders misschien de andere houding proberen van hoe je hem nu hebt liggen?

12. lautjuhhh

@mermaid kun je ze niet even ergens brengen dan? dat je even voor jezelf hebt want zo schiet het ook geen meter op.. als je alleen maar gek word van ze ;)

@Eylem jij ook al een jengel kont haha..is wel makkelijkz eg dat ze dan naar je moeder kan.. dat kan hier dus cht niet..

@ hier vandaag echt op zoek naar een fatsoenlijk traphekje laetitia komt elke keer achter je aan als je naar de wc gaat als je op gaat ruimen daarzo man man haha

13. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    Ga nog even een poging doen mijn oogjes dicht te doen,,,Manlief is met Tomas naar de dierentuin, dus moet er even gebruik van maken...xx

14. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Franka: Hij ligt nu altijd op zijn buik, want op zijn rug doet hij alleen maar hazenslaapjes.

@ Lautjuh: Ja, dat zei Arco ook al: Ayla even een keer wegbrengen, maar ja, dat vind ik dan weer zielig, want op maa en dins is ze natuurlijk ook al bij mijn nicht.

Het "probleem" is trouwens al opgelost, want precies toen ik het bericht plaatste werd hij stil. Heeft hij bij elkaar dus 12 minuten erover gedaan om in slaap te komen met wat huilen en dan dus niet aan 1 stuk door huilen.

15. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik ben overigens echt geen voorstander van laten huilen, maar ik heb hem op dit moment even niks te bieden, ben ik veels te onrustig voor, dus dan is een keer laten huilen m.i. toch echt even de beste oplossing. Loopt hij voor 1x vast geen trauma van op...

16. lautjuhhh

@mermaid neej lijkt me niet haha.. Ja maar ze heeft natuurlijk ook weinig aan een moeder die verlangt naar ff voor zichzelf ;) en daarbij ze vind het vast leuk ergens anders ;) maar als je gevoel zegt nee dan is het ook nee he ;)

17. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Mermaid: Jayden had altijd een kwartier nodig om in slaap te komen. Ik liet hem dan gewoon z'n gang gaan, na 15 minuten (als ie echt niet stil werd) ging ik naar boven om hem te troosten.
    Van huilen gaan ze echt niet dood. Ik ben daar heel makkelijk in.. op een gegeven moment zul je zien dat het steeds makkelijker gaat. Die ukkies hebben véél regeldagen.

18. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ik ga morgen trouwens naar HA.

19. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Franka: fijn ff een dag voor jezelf!
    Echt vervelend ja dat die kleine meid ervoor zorgt dat er steeds allerlei mogelijkheden zijn voor de bevalling. Niet fijn! Zeker nu met 37 weken wil je graag iets meer zekerheid richting het einde.

20. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

En de 5, 10, 15 minuten regel werkt hier nog steeds super! Moet je wel heel consequent zijn, maar dan werkt het (hier) echt!

Deel Deze Pagina