@kris: trusten en werkse morgen. mijn werkweek zit er trouwens alweer op gelukkig maar. nog 4 weken tot me verlof. ik ben er zo klaar mee he! ( het werken dan hoor!! ) baby moet nog even blijven zitten.
ingrid, oke dan en toch vind ik dat de jongens ook weer op elkaar lijken althans qua vorm van het hoofd pams, lekker hoor bijna verlof! en idd al over 10 weekjes joh!!
@ nonnie, blijft een mooie foto! Ik ga maar eens afsluiten, manlief komt zo thuis, dus even kletsen... Houd jullie op de hoogte!
ohh haha lol beetje lachen mag wel toch tijd gaat zeker snel, maar soms niet snel genoeg ben zo benieuwd naar de kleine man. heb ff op hyves foto's vergeleken, maar als ik heel eerlijk ben vind ik julian en milan meer op jou lijken. Noah ben ik nog niet over uit
@mamax: doe je rustig aan meid, we horen het wel. ga nog ff lekker genieten met manlief samen voor het weer tijd is om te gaan slapen
Ze hebben idd allemaal dezelfde vorm van het hoofd. Was op de echo's al meteen goed te zien en ook het eerste wat mij opviel en wat ik zei hahaha
haha ja gaat snel he ik mag jou als opperkletskous het leuke nieuws voor hier wel smsen zeker sowieso krijgt ingrid het ook maar die is mssn wel druk met drie kleintje
grrr overal waar ik kijk op internet en google kan ik DE broek niet vinden word er gewoon moe van als jullie je ooit vervelen ik zoek deze in 86 je hebt ook nog een andere daar zit op de rechterbroekzak een ovaal stiksel en die zoek ik dus niet
hahahaha ik zie zelf niet op wie ze lijken en Roeland al helemaal niet dus das helemaal geen hulp daarin Wel vind ik Noah met de dag meer op Julian lijken, de ogen en het ronde hoofd hahaha. Milan heeft een iets langer hoofd, niet veel hoor maar toch en Julian en Noah hebben van die kleine oortjes en Milan heeft grotere oren en dat heeft ie dan ook echt van Roeland
mamax, als je morgen nog gaat kijekn voor de broek ik zoek degene van de laatste link de vorige van vanavond was niet de goede
joh ik gooi gewoon de blackberry aan tijdens het flesjes geven hoor en de rest hier in huis wacht maar gewoon overal op als het grote nieuws hier gemeld moet worden
@ nonnie, ik zal het onthouden! Die broek is ook een rokje van en die heeft Xayla gehad, dus weet welke je bedoelt. Nu ga ik echt... slaap lekker allemaal! Kus
groot zal ie vast niet zijn. als ik naar lotte kijk maar mooi jullie krijgen hem allebei dus vecht onderling maar uit wie het eerst is