APRIL-mama's 2010 deel ................ 20 !!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Eylem, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    dan kunnen ze tegen elkaar kletsen:p

2. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    haha lol

trusten

3. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Slaap lekker pams!!!

4. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Nonnie, kom alleen maar de verkeerde broek tegen. Lijkt wel alsof de broek die jij wilt hebben van de aardbodem verdwenen is.

5. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Zo te horen is Roeland Noah een schone luier aan het geven hahaha De babyfoon staat nog aan op de babykamer.

6. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Lieve gasten, slaap lekker!!!

7. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

Morguh dames..

hier zijn we dr om half 8 utgekomen haha om 8 uur komen ze jochie brengen, en laetitia is ook al wakker. (lees: ligt te kletsen in bed) dus word gezellig. rond 12 uur komt een goede vriend van me langs uit zeeland dus druk dagje :D

8. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Goedemorgen!

Allereerst, Mermaid, hoe is de nacht gegaan? Ik hoop echt goed!

Lau: gezellig dagje, have fun!

Wat een weer! Het is donker binnen, grijze lucht, onweer/flitsen en de regen valt er met bakken uit. Bah!

X

9. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Wonder: leuke dag gehad gisteren? Jullie hadden echt geluk met het weer, helemaal als je dit weer nu ziet..

10. Eylem

Eylem Niet meer actief

Goedemorgen!

Lautjuh veel plezier vandaag!

Pamsie, nog even over een mannelijke gyn: ik zou poliklinisch bevallen maar werd medisch omdat Irem in het vruchtwater gepoept had. Ik heb dezelfde ervaring als Ingrid, ik heb de gyn zo goed als niet gezien, de tweedelijns verloskundige van het ziekenhuis heeft de bevalling geleid (mijn eigen vk was ook gebleven en de kv was er dan ook nog) en pas op het allerlaatst, toen Irem niet opschoot, kwam de gyn om een verdoving en vacuum enzo te zetten. Die heb ik echt denk max. 10 minuutjes gezien en als de bevalling wel had opgeschoten had ik hem helemaal niet gezien. En ik zag daar van tevoren ook tegenop maar op dat moment kon het me echt NIETS meer schelen wie wat aan het doen was, als ze er maar uit kwam :)

Hier goed geslapen, even kijken wat we vandaag gaan doen...nog niet echt vastomlijnde plannen. Het weer wordt kl*te dus dat is alweer fijn ;)

11. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@ikheid he jakkes wat een weer!

@Eylem ja t word echt klote weer

@hier t lijkt hier wel avond zo donker is het! jakkes.. maar ah met 2 kids in huis moet het wel gezellig worden haha.. alleen 2 tegelijk vermaken is wat lastiger maar ze vermaken nu zichzelf heeerlijk!

12. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Hey meiden!!

:$:$:$:$ Heb geprobeerd me door die 70 pagina's te worstelen, maar mensen kinderen wat kletsen jullie veel!!! NIET BIJ TE HOUDEN!!

Wel wil ik jullie ONWIJS BEDANKEN voor de lieve felicitaties! We hebben inderdaad (ikheid) onwijs gemazzeld met het weer zeg! De hele dag zon. Seeger wist van gekkigheid niet waar hij mee moest spelen. Van ons heeft hij een onwijs gave skelter gekregen en van mijn ouders een bestuurbare auto. En van al het bezoek nog veel meer moois! Dit is zoooooooooon leuke leeftijd.....ze snappen al echt wat de bedoeling van jarig zijn is. Zo zag hij de buuf....zegt ie....ik ben JAARDIG....krijg allemaal kadootjes!!!! :D Zo lief!
    Moest gisteravond nog wel werken, maar dat was eigenlijk best wel een mooie afwisseling met Ron. Ik heb het echt onverwachts druk gehad en moest alles alleen doen....dus kon heel even bijkomen.;)

13. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    :)heeft iemand voor mij de link van ons priveforum?:)

14. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Mamax: heb je verhaal gelezen en ik kan me heel goed indenken hoe je je moet voelen. Ik vrees alleen dat je er vrij weinig tegen kan beginnen....je zus maakt deze keuze en daar kun jij jouw keuzes weer op baseren.....ik zou me als ik jou was volledig terugtrekken en heel hard hopen dat ze zelf het licht gaat zien. Denk dat je haar alleen nog maar verder in de armen van die kerel drijft.

15. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

morgen!!

@ikheid, hier ook bagger weer :(

@lau, veel plezier! hopelijk kan je ze vermaken ;)

@eylem, hier ook geen plannen

@wonder, klinkt als een hele leuke dag!! geslaagd dus!

@hier, net wakker, miezert en donker en volgens buienradar komt het slechte weer er al aan:(

16. Rosado

Rosado Niet meer actief

Goedemorgen! In tegenstelling tot de dag was de nacht hier prima. Tobin kwam om 23.30 uur en toen om 04.15 en vervolgens om 08.15 uur. Niks te klagen dus. Volgens mij is hij nog wel hartstikke moe, want hij is sinds de voeding alleen maar aan het piepen, maar ja, wat wil je als je als 8 weken oude baby de halve dag en avond wakker bent ;).

Het is hier trouwens echt hondenweer :$. Donker, keihard regenen en onweer. Ik heb gewoon de lichten aan...

17. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    hmmmmm dr komt WEER regen aan dus.....ff buienradar checken...

18. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Yep zie het inderdaad op buienradar! GETVER!

19. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

mermaid,fijn dat je een goede nacht hebt gehad hopelijk gaat tobin vandaag ook nog wat bijslapen..

wonder, hoe was de spinazietaart eigenlijk bevallen of heb je hem niet meer gemaakt? en heb je seeger niet eens een broertje gegeven (die hij zo graag wou) inplaats van een skelter :D

Deel Deze Pagina