APRIL-mama's 2010 deel ................ 20 !!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Eylem, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaX

MamaX Niet meer actief

Ja zou me niets verbazen eerlijk gezegd... en dan ook nog met een stalen gezicht ontkennen en het zo proberen te draaien dat ik spoken zie...
    Maar ik wacht rustig af....
    En ja, jammer van de broekjes. Ik heb ze nog een paar keer in mijn hand gehad en staan twijfelen... Vind namelijk dat een spijkerbroek wel stoer moet staan en was bang dat deze te lief was.
    Maar toen zag ik foto's van Alys en vond het eigenlijk niet te lief, dus nu ben ik ook te laat!

2. MamaX

MamaX Niet meer actief

@ Ka, ik je visite alweer weg? Hoop voor je dat Lyanne toch wel aan gaat komen. Maar als ze het verder allemaal goed doet is er niets aan de hand, toch?

3. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Zó.. poging 3. Maar tis stil. Heb me toch een paar rake kopstoten gehad! Hemeltje..

4. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

@mamax, ik vond hem dus stoer en lief tegelijk hahaha

@ka, hier ook een flink aantal boekjes voor alyss zelf en 4 boekjes die we samen lezen en 2 voorleesboeken die boven liggen.. ze is echt gek op lezen en plaatjes aanwijzen met bijbehorende zinnen die ik niet versta :D;)

@ikheid, auwie

@hier, vleesje is heerlijk aan het sudderen mjamm hele woonkamer ruikt ernaar heerlijk!! alyss en ben zijn even naar de gamma of praxis of karwei weet niet precies, maar ze zijn een extra doosje graszaad halen ;)

5. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Zó, de nasi is hier al klaar. Was opgeruimd in de kast en laatste was draait nu. Jayden slaapt nog. Nu op manlief w8en, maar dat duurt nog wel ff.

6. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Hier nu ook druk bezig met het eten.......krijg er trek van!

7. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Wonder: hoe was trouwens dat gesprek met de buren gegaan?

8. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ik mail je straks wel even het berichtje dat ik geschreven heb....sta nu met mijn hoofd tussen de kip en ui hahahahah;):D

9. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Okidokie!

10. nonnie26

hier ook, mijn hele huis ruikt lekker :D

11. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    hmmmmmmmmmmmmmm lekkerrrrrrr

12. Rosado

Rosado Niet meer actief

OMG, ik voel me echt de grootste doos ever... Ik rond 15.00 uur Tobin uit bed halen, want die was wakker. Ik vond dat hij zo warm voelde, dus ik dacht ik temp hem even. Had ie 38.9, dus hop een zetpilletje erin. Nou echt joh, het is gewoon een heel ander kind. Heb hem na de voeding wakker in bed gelegd en hij is heerlijk gaan slapen. Ik ben er nu dus gewoon bijna zeker van dat hij gisteren ook al niet lekker was en daarom gewoon niet goed kon slapen. Nu ik terug denk vond ik gisteren ook al dat hij de ene keer zo koud voelde en de andere keer zo warm. Tjongejonge, so much voor mijn moederlijke instinct ;).

13. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Maar je kan ook niet alles altijd weten meis.. Beterschap met 'm! Fijn dat ie lekker is gaan slapen!
    Wast leuk met de collega's?

Jayden=wakker.

14. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja, was gezellig. Hij is nu net weer wakker en wat onrustig. Hoe vaak mag je ze eigenlijk een zetpil geven per 24 uur? En hoeveel tijd moet er tussen zitten?

15. nonnie26

ligt5 eraan hoe zwaar tobin nu is, welke heb je 60 mg? maar mag toch aannemen dat je een bijsluiter hebt? daar staat het ook in ;)

16. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik heb de 120. En ja, natuurlijk zit er een bijsluiter bij, maar die ligt boven en ik zit nu beneden met Tobin op de bank, dus dacht dat iemand het misschien zo ook wel zou weten...

17. nonnie26

ik gebruikte toen voor alyss nog de 60 mg maar dit is wat er in de bijsluiter staat via google ;)

Kinderen
    Leeftijd Dosering
    Maximale
    dagdosering per 24 uur
    0,25-1 jaar (5,5-10 kg) 120 mg
    2-3 zetpillen
    Voor kinderen die wat betreft leeftijd of gewicht tot de ondergrens van een bepaalde categorie horen, moet
    het lagere aantal keren per dag gedoseerd worden

18. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @ka: vervelend dat lyanne niet zo goed gegroeid was, wel fijn dat je knip goed geneest.

@cm: haha die lukas lekker ontdeugend. ai, arme noa.

@ikheid: wat raar dat je last heb van je knip. vervelend hopelijk trekt het een beetje weg.

@mermaid: fijn dat je nacht goed was. ben nog niet compleet bij gelezen. maar zag op hyves dat hij koorts heeft. beterschap.

19. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@Eten klinkt goed allemaal :d

@hier, de kids alvast eten gegeven, zodat die alvast gegeten hebben wij eten straks.. Over een uurtje is de vader van casper hier en dan eten wij mjamm heb dr nu al zin in haha..

20. nonnie26

wat gaan jullie eten dan lau? of heb ik dat gemist??

Deel Deze Pagina