@Wonder ja ze moest ff hyperen haha maar ligt net op bed.. @Nonnie ja was echt super lekker! haha ook al een waterrat! @ hier yes avond.. mennn ben kapot haha
hahaha doe eens Julian sliep echt weinig! Milan vond ik al veel slapen maar Noah breekt echt alle records op het moment Als er een vierde zou komen (die er niet komt!!!) dan denk ik dat die helemaal niet wakker wordt hahaha
onder de 3 mnd is alles boven de 38 koorts en in dat geval altijd HA of HAp raadplegen, althans dat staat in mijn cb boekje en heeft mijn kraamhulp opgeschreven.. hier heeft alyss voor het eerst een zetpil gehad toen ze uhhhhh 6 mnd was ofzo daarvoor had ik wel de 60 in huis maar nooit gebruikt, toen ze 6 mnd was en voor de 2e keer ziek was heb ik haar er 1 gegeven en daarna pas rond 9 mnd ofzo..
Hahahaha......nou mocht het oooooooooit zover komen (wat niet zo is!!!) dan ben je de eerste die het hoort en mij de tips mag geven voor een slapende derde!!! Have fun daar!
@ingrid veel plezier!!!!! @zetpil geen idee wanneer ik die voor het eerst gegeven heb denk met dr 3e tandje ofzo..
hoi hoi, las iets over koorts vervelend hoor. beterschap er mee! volgens mij is 37.5-38.5 verhoging, en bove de 38.5 koorts. ik heb eignelijk heel lang 60 gram gebruikt. bij de apotheek en cb vertelde ze mij toen dat je een zetpil van 120 nooit door midden mag breken. omdat je niet weet hoe de samenstelling in elkaar zit..zo kan 1 stofje meer aan 1 kant dan de andere zitten. maar dat zal wel meevallen denk ik. nou hier een dagje regen overleefd...wat behelpen zeg in een kleine ruimte met een actief kind! maar was effe de fotos op mijn pc aan het zetten...kom me er toch een leuke tegen van mij , gijs en een lama zal hem eens spammen alles goed verder? over mijn oma nog ggeen bericht...
zoek de verschillen en vooral niet op mijn haar letten gijs had er net aan staan plukken toen hij op mijn nek zat
ik las iets over koorts... balen .. zeg .. Bij tobin ? Verder over eten.. hier zalmburgers op een chiabatta broodje met salade en tomatensoep.. lekker makkelijk... maar we hadden alletwee gewerkt. Auto naar de garage gebracht, ben vanochtend 3 KEER stilgevallen toen ik naar mijn werk reed.. dus daar is iets serieus mis mee.. Verder heb het geloof ik al vaker gevraagd, maar hoeveel drinken jullie kindjes ?? Sanne drinkt zoveel. Nu kreeg ik het weer te horen op het kdv dat ze zo dorstig was en zoveel drinkt.. Verder heersten er luizen op het kdv BAH hoop dat ze het niet ook heeft nu..
wat is veel drinken? en maak JIJ je er zorgen om? want dat is denk ik het belangrijkste balen van je auto
Als het op het KDV ook opvalt is het allicht iets om eens een keer bij het CB of je HA na te vragen, daar zien ze tenslotte zoveel kindjes (op het KDV bedoel ik) dus hebben ze wel vergelijkingsmateriaal. Hoeveel ze hier drinkt, euh, denk gemiddeld 1 a 2 rietjesbekers water per dag en dan nog 2 keer borstvoeding. Plus als ze vruchtensap krijgt drinkt ze daar ook nog een glas of pakje van leeg maar dat krijgt ze niet elke dag.
kris, alyss drinkt 600 ml water op een dag (2x een grote rietjesbeker van nuby, zit 335 ml in maar vul ehm tot 300 ) en daarnaast 2 bekertjes melk chill, onwijs grappig!! hoe vond gijs het??
nonnie, ja super interessant zie je niet op de foto maar er waren echt veeeeeeel lamas maar goed twas een leuke ochtendactiviteit niet voor een hele dag
Nou de vk heeft nog gebeld en die vindt dat we haar moeten gaan bijvoeden met een spuitje om te kijken of ze dan wat meer wil drinken. Als we willen komt ze morgen nog langs om te wegen en anders moeten we maandag het cb even bellen om te vragen of zij langs willen komen omdat ze tegen die tijd toch wel iets zou moeten aankomen. Ze lijkt hartstikke tevreden en is niet suf dus ik denk dat we maandag maar even afwachten. Dan heeft ze ook 3 dagen de tijd gehad om wat meer te drinken en aan te komen. Mermaid dus Tobin wat ziekjes. Hopelijk knapt hij snel op en is hij dan weer wat beter te spreken! Nonnie leuk is dat hè die brabbelverhalen bij de boekjes. Ingrid wat een slaapkopje. Hier nog zo eentje. Ze slaapt alleen en moet wakker gemaakt worden voor de fles. Verder hoor ik haar de hele dag niet. Als ze wel wakker is ligt ze heel rustig om zich heen te kijken. Mogen ze de eerste 3 maanden geen koorts hebben? Dat wist ik niet. Wonder veel plezier bij de makro! Is inderdaad een leuke winkel met van alles en nog wat! Chilleke geweldige foto! Kris misschien eens aankaarten bij de ha als je je er zorgen om maakt? Elisa drinkt niet veel. Die drinkt twee keer melk ongeveer 200 ml en verder met moeite over de hele dag 1 tuitbeker.