@ikheid wie blijft volhouden? @MamaX wat een druk weekend heb jij gehad zeg! Maar wel gezellig! Wat vond Xayla van al die dieren
hoe bedoel je? jij geeft aan van wel en ik van niet, zoals ik al zei meningen verschillen waarom zou ik dat niet neer mogen zetten?
@ ikheid, ja had ik ook, inderdaad 's morgens kwam alles eruit! Zelfs geprobeert liggend wat crackers te eten in de hoop dat het bleef zitten, bouillon drinken om toch wat vocht binnen te krijgen, maar niets hielp! Pas na 16 weken was het ineens over! @ Nonnie, ja de salade was erg lekker! Heb je recept al 4 keer doorgegeven, iedereen vroeg erom! Zal zo nog even een foto spammen van de tuin!
Triest!? Ik geef JOU het laatste woord. Vind ìk niks triest aan hoor.. Das een mooi, kostbaar cadeautje! Gewoon gratis!
daar gaat het niet om, we hebben allebei een andere mening maar ik mag die van mij blijkbaar niet uitspreken mamax, ziet er leuk uit
laten huilen ik moest met noa wel want anders sliep ze gwoon echt niet noa wou vanaf dat ze baby was overdag absoluut niet slapen we waren van sochtends tot savonds 10 met der bezig dat we er toen hebben laten huilen resultaat ze sliep eerder bij thobias hoefde we het niet te doen want die raakte helemaal overstuur en net wat mermaid gister zei we waren ook bang dat noa weer wakker werd maar mermaid geloof me hier werd noa er echt niet wakker van maarja die slaapt ook heel vast
pfff jemig ikheid relax meid ga ff wat anders doen iedereen zn mening en die mag ze uitten en dat die van mij en nonnie ongeveer hetzelfde zijn en jij die mening niet respecteerd is beetje kindrachtig..
Goedemorgen! Jeetje MamaX, dat was niet te missen whahahahahahaha Het is droog! Jeuh!! TM: gefeliciteerd met Noa! Wonder: je zal wel te druk zijn met taart MAKEN, maar jij ook gefeliciteerd met Seeger! whahahahaha Hier vandaag een rustig dagje, beetje aanklooien in huis en wassen.