ja maar ik heb het niet alleen staan tijdens de periode want als ik visite heb willen ze ook weleens wat pakken en een mandje vind ik zo groot voor 10 tamponnetjes
Wat een toffe baan zeg! Nonnie, haha het is je vergeven De albums maak ik bij de fotoservice van de aldi.. Gek idee haha, maar de kwaliteit is super en het scheelt bijna de helft met de duurdere sites zoals albelli.. En er zijn opzich nog wel meer goedkope sites, maar daar kan je vaak maar een max aan 70 pagina's ofzo, en dat vind ik te weinig.. Bij de aldi heb je 98 pagina's voor 52 eruro ofzo.. Ik vind het echt ideaal
ik heb geen thema, want dat heeft geen nut als het hele hok gesloopt word is gewoon wit gestuct wat inmiddels al niet wit meer is maar gewoon verkleurd, en onderkant tegels met een raar motiefje, blank houten fotolijsten.. zat al te denken aan zo'n vriezerbakje die is volledig wit, niet doorschijnend en vierkant en lekker klein van formaat maar ja staat zo raar denk ik, anders maar even eens ticker uitprinten met bloemenprint of zo en dan die op het bakje plakken
oh ja das een goeie!!! heb nog een mooi doosje liggen van mijn slavenarmband!! thanks Jewe!! ga hem zo gelijk even pakken!! problem solved!!!
Chill, gedsie wat naar toch van je oma... Moest wel erg lachen om je verhaal dat jullie zo zwart waren.. Ik zie jullie al zitten drie van die schoorsteenvegers Mary poppins Nonnie, mn vriendin heeft op haar wc zo'n zeepbakje met deksel staan waar de tampons inzitten.. Een zwart witte, soort barokprint, best wel heel leuk!
Chloe jij bent nogal creatief met fotoalbums hè. In ieder geval vond ik die van Yestin die je mee had met de meeting erg leuk haha. Ik moet er ook nog aan beginnen van het eerste jaar maar heb echt geen inspiratie. Moet er wel aan binnenkort. Heb nu nog verlof en tijd en ben bang dat ik alles vergeten ben als ik niet snel een album ga maken.
oh dat klinkt idd goedkoop, ik was ooit begonnen bij de hema maar daar kost het ook nog best veel, en toen mijn pc crashte was het natuurlijk einde oefening dus moet weer opnieuw beginnen
chloe hahaha zou goed gekund hebben...gijs had zijn hand in zijn mond en werd gewoon zwarter met de minuut maar goed we zijn nu weer wit fotoalbums....hmmm tot 3 maanden zit het erin thuis maar weer eens beginnen
Thanks, lief! haha.. Is ook echt wel een beetje mn hobby.. Ik zorg gewoon dat ik alle foto's gesorteerd heb in mapjes, mapje maand 1, maand 2, maand 3 enz.. En daarnaast nog de mapjes geboorte en kraamweek.. En als alles op volgorde staat is het best wel makkelijk om alles in het album te zetten zoals je zelf wilt.. En dan voor de dingen die je niet digitaal hebt, zoals het geboortekaartje, de papieren van de bevalling, haar eerste knutselwerkje ofzo, laat je gewoon pagina's leeg en die plak je later in als je het boek hebt laten ontwikkelen, en als je eenmaal begonnen bent kan je niet meer stoppen .. Wil je ook wel komen helpen hoor, je woont toch heel dichtbij
Ja ik maak echt gewoon heel veel albums, hou het voor mij en Ray ook bij ieder jaar en vakantie's enz enz.. Dus zoals bij Albelli dat je bijna 90 euro per boek betaald vind ik gewoon zonde, en de kwaliteit van de aldi is echt heel goed..
ik heb dus ook heel braaf al die mapjes incl een mapje kraamtijd, zwangerschap en geboorte maar het dikgedrukte lukt me gewoonweg niet ik ben zo'n pietlut die al 2 dagen zit te dubben op de foto van de voorpagina
nou ben ik echt zwaaaaaar chagrijnig.. Ik bel Ray of ie al weet hoelaat het ongeveer wordt, is ie gewoon al vrij en zit ie even bij zn vader En ik heb hier gewoon nog steeds de tv op pauze staan, wat ben ik ook een doos hé, nou dit is mooi de laatste keer hoor, volgende keer hou ik echt geen rekening meer met hem
Hahaha daar heb ik ook last van hoor, de voorpagina doe ik ook vaak als laatst Maar ik vind juist dat met een digitaal album het makkelijker is om de foto's op de rest van de pagina uit te kiezen.. Omdat je ze zo groot en klein kan maken als je zelf wilt kunnen er veel meer foto's op een pagina als dat je die foto's van 10bij15 in moet plakken.. Dus hoef ik voor mn gevoel veel minder te kiezen, omdat ik meer foto's kan gebruiken