oke di tip neem ik in gedachten, voorpagina als laatst misschien straks als het hier rustig word/blijft maar eens kijken bij de aldi
Chloe ik heb ook alles trouw in mapjes staan. Ben eigenlijk heel geordend, maar van het in een boek zetten komt dan weer niks omdat ik veel te lang overal over na denk. Misschien moet ik gewoon de mooiste foto's van elke maand in mapjes stoppen en dat dan importeren in een boek. Kan je altijd nog schuiven en doen. Schrijf je er ook teksten bij? Ik ga wel eens even een poging doen en anders kom ik wel bij je op de koffie. Mijn regenhoes ligt ook nog ergens bij jou.
pfff net met mijn ma aan de lijn gehangen...me ma denkt zelf dat ze vannacht gaat of morgen....ze geeft schijnt veel over en zit onder de pukkels (bijwerkingen) ppfff baal wel dat ik er niet nog ee keer heen kan gaan...maar goed...heb al afscheid genomen voor mezelf...en misschien moet ik het beeld wel gewoon behouden wat ik heb... klotezoooi!!!!
Ja ik schrijf teksten bij sommige foto's en plaats soms gedichtjes in het boek.. Kom maar gezellig hoor Ohja je regenhoes! Haha die was ik alweer bijna vergeten
Ahh lieverd toch! Wat onwijs k*t! Als je voor je zelf al afscheid hebt genomen dan is het goed, en dan zou ik me zeker niet schuldig voelen! Waarschijnlijk dat je oma het zelfs niet eens zou willen dat jij terug komt van vakantie om haar nog te zien terwijl zij er zo bijligt en er toch vrijwel niets van meekrijgt Dikke knuffel!
ja, ik ga ook niet terug...maar zorg wel dat ik bij de crematie kan zijn... die zal dan eind van de week zijn...we zouden zaterdag/zondag terug komen. dus dan komen we iets eerder terug. maar goed...kan mijn moeder nou ook niet steunen...dus daar baal ik nu ook gwoon van.... mijn opa (ze zouden volgend jaar 60 jaar getrouwd zijn) houdt zich gelukkig wel staande en is druk met de kerkboekjes maken enzo...
mooi zeg! Ook zo die foto van je oma erbij.. Heel mooi Chill! En wauw, zijn wimpers raken gewoon bijna zn wenkbrauwen!
zo! chloe software is binnen, dus nu maar eens aan de slag gaan, althans morgen of overmorgen moet eerst de externe schijf nog aansluiten om foto's in het album te zetten
ik heb het me toch koud sinds een kwartiertje word er naar van, kippenvel staat op me lijf maar om nou de verwarming aan te doen voor dat half uurtje brrrrrr
foto album... ik ben daar ouderwets in.. ik print ze en plak ze in... Vind ik altijd toch nog het mooiste. Digitale fotoalbums worden vaak nog een keer bewerkt, wat verscherpt of kleuren wat verhelderd en dat wil ik niet... dat doe ik zelf wel in photoshop..
chloe hahaha ja he en thnx gijs moet trouwens echt naar de kapper hij heeft een matje dus als we terug komen, gaat hij voor het eerst