hahaha is idd ook een idee maar ook niet mijn ding. Nadeel is dat de foto's hier overal verspreid staan, wat op roeland zijn laptop, wat op de harde schijf, wat op mijn laptop, weer wat op de nieuwe laptop en dan ook nog wat op de gewone computer Moet gewoon even overal langs met een usb stick en dan alles op 1 computer zetten en er een dagje/week/maand/jaar voor gaan zitten
hahaha ja misschien komt de tijd er binnenkort wel voor hahaha hoe is het eigenlijk met de mooie noah?
Ooit vind ik er vast de tijd voor Met Noah gaat het super! Is nu lekker aan het slapen in de box nadat we eerder vanavond gezellig samen gekletst hebben Is gewoon een erg tevreden mannetje en slaapt als de beste. Hij lacht zelfs af en toe al een beetje als je tegen hem aan het kletsen bent, zo schattig!!!
aaahhh ingrid, lief!!!!! hier moet ik ook maar eens tijd gaan maken voor dat fotoboek @chill, ja kan wel vragen aan de kapper of ze er af blijven maar aangezien ze ook al bijna 15 jaar niet naar mij luisteren en elke keer mijn kapsel verneu...ben ik eigenlijk wel klaar met de kapsalons, vorige keer mijn haar door quschke laten knippen en dat zag en ziet er nog steeds prima uit maar ja om nou met mijn meisje naar limburg te gaan voor een goede kapster
nou meiden ik ga mijn bed eens opzoeken thomas is nu zijn zwarte makeup hihi aan het afspoelen. morgen een heerlijk rustig dagje met boodschappen (is hier geen straf in die hypermaches) souvenirs shoppen en lekker zwemmen heerlijk nu al zin in tot laters meiden! en bedankt voor de steun. kusss
Ik ook!!! Heb gewoon kippenvel! Roeland verklaarde me al voor gek maar ben blij dat ik niet de enige ben
hmmm, ik hoor ben alleen maar "ROOD" of "GROEN" roepen, die zit blijkbaar diep in de tv mee te doen met waar of niet waar
heb het al een uurtje inmiddels ingrid, wanneer ben je jarig en wanneer is roeland jarig?? chill, en jij??
oh truste chill! zie nu pas dat je wegging!veel plezier morgen!! hier, mama smste nog die zitten in duitsland dus hadden heel goedkoop pampers ingeslagen voor me
Mhhh... Dit is vreemd... Xayla gloeit helemaal, terwijl ze niet eens onder een deken ofzo ligt. Wil ook niet temperaturen want ze slaapt zo lekker. Ik lig in bed met een trui, trainingsbroek en dikke deken, krijg het maar niet warm...
ach arm ding, maar zolang ze slaapt zou ik der lekker laten liggen, jij ook al koud dus!! ik had vannacht ook al 2 seizoensdekbedden bovenop me liggen en had me nachtpon alweer aan gedaan
Ja ik snap er niks van! Lijk het ook niet warm te kunnen krijgen. Heb wel het idee dat xayla koorts heeft. Het verklaart ook waarom ze zo hangerig was! Maar zolang ze slaapt laat ik haar lekker liggen! Ik wil zelf ook graag slapen, zou alleen fijn zijn als de buren eens stil waren! De kleinkinderen logeren daar en die zijn gewoon nog wakker!!! En morgenvroeg om half 7 breken ze daar het huis weer af... Fijn, weekend
Ik hoop niet dat het door de regen vanmiddag komt... Ow het is stil (voor nu...) gaer maar gebruik van maken! Slaap lekker allemaal! Xx
jeetje mamax, die kinderen nu nog wakker joh!! nou succes met slapen mop!! ik duik er ook zo in, brr krijg al kippenvel bij de gedachte dat het raam nog open staat boven, KOUD!!!!!
Morguh.. hier een vroegertje.. en glijk gezeik aan mn kopnou heerlijk echt wat begint me dag weer geweldig.. Manlief is knoerd chagerijnig omdat ik een keer pissed off ben dat ik eraltijd uit moet en hij nooit eens zegt goh schat blijf jij maar liggen dan ga ik er wel uit voor laetitia.. nee meneer word boos als ik hem er ook een keer uitschop omdat meneer niet tot 10 uur of langer op zn bed kan liggen.. GGRRRRRRRRRR