Goedemorgen, Hmmm Lautjuh da's inderdaad niet echt aardig van hem.... GAAP hier was Irem om 6.45 klaarwakker ze is de hele week al rond 7.30 wakker maar dit is wel erg vroeg. Verder heeft ze wel goed geslapen in haar donkere kamertje dus dat werkt wel. Maar ze zal om 12.00 uur wel weer naar bed willen. En ik ben nu aan het bedenken wat we die hele lange ochtend moeten gaan doen . In ieder geval even aan de poets want mijn vriendin komt dus vanmiddag op de thee.
@eylem zo das ook vroeg! wel gezellig vanmiddag visite!! ja ik zit ook te bedenken wat we moeten gaan doen haha
Ik ga straks maar even oud brood naar het hertenkamp/geitjes brengen....kan Irem gewoon los rondrennen buiten, er is hier toch geen kip op straat zondagochtend. Maar even wachten tot het ietsje warmer is
ahhh eylem lieve foto! @hier wij hebben al lekker een rondje gelopenwat een rust zeg heerlijk nu buiten.. kijk dat mn dochter weer eens in een plas regenwater gaat zitten tja hahahahaha.. maar goed ze schaterde dus vooruit.. nu weer lekker warme kleertjes aan en een beker warme melk en ze kan weer hahah
GOedemorgen! Lau: wat zijn jullie al actief geweest!! Hier nogniet veel gedaan...en gaat denk ik ook niet gebeuren vandaag!
morgen!! hier was ze wakker om 7.30 maar is ze verder gegaan tot 9.00 @eylem, wat zitten haar haartjes leuk!! @quschke, lekker rustig aan dus!! @lau, zozo actief hoor! @chill, kusss @hier, zo allemaal onder de douche vanmiddag komen onze beste vrienden weer langs zoals gewoonlijk op zondag
Eylem: kijk die Irem... schattig zeg! En wat een knap meisje! Lau: nou dat is idd niet leuk van 'm om jou er iedere dag uit te laten gaan, hij zou er ook eens een keertje uit kunnen gaan en jou ff wat langer laten liggen. Chilleke: sterkte! Verder niets bijgelezen. Feestje was leuk! Net wakker en zitten nu aan ontbijt, straks ff stofzuigen en dan naar Tilburg; Jayden ophalen en schoenen shoppen!
Ja ik zal foto's maken. Ka: jeetje meis, vervelend voor jullie èn Elisa, die driftbuien! Kan me ook voorstellen dat het voor Elisa ook vervelend is omdat ze erin blijft hangen.. Benieuwd wat CB ervan zegt.
Goedemorgen!! Eylem, wat vroeg!!! Leuke foto!!! Lau, kan me voorstellen dat je daar chago van wordt, hij kan op z'n minst 1x in de week er voor haar uit gaan en jou laten liggen. Hij is tenslotte papa! Wel lekker actief geweest al! Nonnie, lekker toch nog geslapen tot 9uur! Veel plezier vanmiddag! Quschke, heerlijk een dagje niks doen!! Hier, gisteren laatste fles om 12uur en vanochtend was het acht uur omdat mijn wekker ging anders sliep hij nu nog denk ik. Julian werd natuurlijk ook wakker dus we zitten nu met z'n drieën beneden want Roeland en Milan liggen nog op bed. Ondertussen al wat opgeruimd en zo even met de stofzuiger door de kamer en dweilen en dan vanmiddag visite van Roeland zijn oom en tante.
klopt, oma is vannacht overleden ingrid, goed bezig!! je hebt sms voor het geval je telefoon weer ergens ronddwarreld
Nonnie, dit is ongeveer het enige wat ik kan met haar haartjes doordat het zo krult kan ik er geen normaal staartje van maken, dat springt allemaal weer los. Maar zo is het ook leuk. Leuk dat jullie vrienden weer komen. Lau jij ook al naar buiten geweest, lekker ding die Laetitia, in de plassen stampen Ikheid veel plezier vandaag!! Ingrid, wat een heerlijke slaapkop die Noah Chilleke gecondoleerd en heel veel sterkte meis! Hier even naar buiten geweest, oud brood gebracht bij het hertenkamp....het is koud!! Wind is echt brrrr. Irem had ijskoude handjes. Maar ze is haar energie weer een beetje kwijt. Zometeen wat fruit eten.