APRIL-mama's 2010 deel ................ 20 !!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Eylem, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosado

Rosado Niet meer actief

Oh bah, bloedverlies is altijd naar idd. KNUF!

2. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@eylem bloedverlies he jakkes..

@ mermaid haha leuk toch ayla een keer bont :D

3. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Eylem, gedsie! Bloedverlies is nooit fijn! Gelukkig lijkt het alweer gestopt, en hopen dat de VK je helemaal gerust kan stellen..

Mermaid, foto!!!;)

4. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

@eylem, hopelijk niets aan de hand

@lau, geen idee, knutselen, kleuren, saampjes lekker teutelen in haar kamertje ik doe wel eens de commode of kledingkast uitzoeken en dan "helpt" ze mee, of de speelgoedkist opruimen samen..

@chloe, haii goedemorgen! veel plezier vanmiddag!

@jewe, balen zeg beterschap!!

@hier, even naar de kinderboerderij geweest was gezelli en alyss heeft zich prima vermaakt, nu even stofzuigen en dan gaat ze naar bed zodat ik alles op kan ruimen voor de visite ;)

5. lautjuhhh

zoo ik heb ff mn hart gelucht op priveforum hoor.. zit er echt even doorheen

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hm, Tobin heeft geloof ik weer een "ik ben wel moe, maar wil niet slapen"-dag. Altijd fijn zeg ik! Nou ja, hij heeft nu een schone luier, gedronken en geen koorts, dus ik laat hem nu maar even liggen.

7. lautjuhhh

zo hier m frustratie maar ff gebotvierd op de stofzuiger haha.. dus huisje is weer gestofzuigd.. T regent hier echt veel.. misschien dat manlief dan afgekoeld is na een regenbui over zn kop hahah

8. nonnie26

zo ben ik ook weer, gestofzuigd en alles opgeruimd dus huisje ziet er weer prima uit, alleen nog even het gasfornuis soppen maar das altijd zo'n werk dat ding is mega groot :cool:

9. nonnie26

zeg hebben jullie nog ideetjes wat we kunnen gaan eten met zijn 4tjes?? we doen eigenlijks tandaard wokken maar wil eigenlijk wel eens iets anders ;)

10. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nondeju :x, nou heeft Arco 'm weer uit bed gehaald en wat gebeurt er....helemaal over de pis natuurlijk...zucht Ik ga hem nu nog 1x voeden en daarna gaat hij gewoon zijn bed in, want hij is zo moe als wat.

11. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Eylem, gelukkig morgen al een echo en hopelijk gewoon met goed nieuws!

Nonnie, geen idee wat je kan eten met 4 personen.

Mermaid, balen dat Arco hem uit bed heeft gehaald. Hopelijk gunt Tobin je zo wat rust!

12. lautjuhhh

@Nonnie nasi? bami? uhh wil je uitgebreid koken of juist niet?

@Mermaid irritant!!

@hier manlief is weer afgekoeld.. laetitia heeft trouwens voor het eerst een staartje in :d tis best slordig maar wl echt super schattig :d

13. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Zo weer een keer stofzuigen want weet niet wat er is gebeurt maar overal ligt wel wat. Net alle duplo alweer bij elkaar gezocht en de puzzels in de goede dozen gedaan. Ook een begin gemaakt met het opruimen van de eettafel maar er lijkt geen eind aan te komen. Zijn ook vooral kleine onzin dingen die er op liggen dus die verdwijnen allemaal in de vuilnis.

14. nonnie26

oef das een klus!!! ;) succes meis!!

lau, foto!!!! :)

15. nonnie26

ik ga even sigaretje doen en dan maar eens aan het gasfornuis beginnen ;)

16. lautjuhhh

@nonnie foto komt vanavond!

@ingrid goed bezig meid!

17. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    hahahaha ja jij weet hoe vol die lag maar heb het al terug gebracht naar de fruitschaal, laptop, nepplanten;), camera en fototoestel dus dat is te doen;)

18. nonnie26

zo dat grote ding is ook weer schoon!! heb het gewoon alweer koud en word helemaal gek van me linkeroog, dat ooglid trilt al 2 dagen, flink irritant :x en of ik nou rustig doe of juist druk ga doen maakt geen drol uit, dat stomme ding blijft trillen :x

19. nonnie26

mijn handjes kriebelden meerdere malen als ik bij de tafel stond :) maar ach is jouw tafel en je had het me ook niet in dank afgenomen als ik zomaar jouw spullen zou gaan opruimen ;)

20. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    hahahaha nou als je alles in de kast had gegooid niet nee:p maar het is nu opgeruimd en heb erbij gezegd dat het nu ook eens zo moet blijven en niet dat het morgen weer vol moet liggen;)

Deel Deze Pagina