nee hoor had het niet in de kast gegooit, papieren had ik netjes op een stapel gelegd, en de rest had ik gewoon weggegooid
hetzelfde als ik nu eindelijk heb gedaan dus hahahah Weet je wat het is met die tafel, ik ruim het op, het is netjes en de volgende dag ligt er weer vanalles op Waar de spullen ook vandaan komen geen idee maar ze liggen er wel weer
@ Nonnie: Oh ja, irritant zo'n trillend ooglid. Heb ik ook wel eens idd. Het gaat net zo onverwachts weer weg als het gekomen is. @ hier: we hebben de box maar eens even laag gezet voor Ayla. Als ze bij de salontafel in de buurt zat ging ze zich een klein beetje proberen op te trekken aan de tafelpoot, dus misschien dat ze het nu aan de spijlen van de box gaat doen. Vanmorgen bleef ze ineens wel best lang voor haar doen staan als ik haar vast hield.
tsjah iemand legt ze daar neer, dus die moet je hebben maar snap het wel hoor, hier gaat dat vooral zo in de keuken op het aanrechtblad, ik ruim het in de ochtend op en de hele dag ligt er niets, zodra ben thuis komt: glas van drinken, mes van een broodje, broodkruimels omdat ie te beroerd is om een bord te pakken, lege zak chips etc etc ga zo maar door, dus in de ochtend kan ik weer alles opruimen, ik zie ook de logica niet, hij staat op en loopt naar de keuken om daar de lege zak chips op het aanrecht te kwakken, inplaats van dat ie bukt en het gelijk in de prullenbak gooit die voor zijn grote teen staat
hij heeft al een half uurtje niet meer getrild dus ik heb hoop wat goed van ayla, hopelijk krijgt ze het snel door!! slaapt tobin alweer??
@hier whahah en staartje is weer uit hier hahahah. net ff met laetitia gespeeld maar die is een beetje mokkig.. dus die laat ikmaar lekker alleen spelen haha @ingrid doe ik ook altijd hoor.. maar gelukkig heb ik goddank geen grote eettafel.. hahaa anders ahd die alleen maar vol met zooi gelegen hahahaha.
@ nonnie, ben je er al uit wat je gaat eten? Ik vind tapas altijd wel lekker en gezellig, of rijsttafel?
nee nog steeds niet, maar het moet ook niet teveel werk kosten zeg maar, zoals normaal doen we wokken, kwestie van alles bij elkaar in de wok gooien en klaar is nonnie, dus heb eigenlijk geen idee wat
nou het is een feit, mijn zusje en mijn schoonzus hebben een lunchroom opgezet en gaan maandag open jippie a jee
@nonnie oh hmm ja Maar op zich is het idee van een lunchroom leuk alleen de persoon die hem gaat runnen niet
schoonzus doet de investering en me zusje draait de toko, dus eigenlijk is het de zaak van me zusje maar schoonzus betaalt alles en nu weer naar de visite
@Nonnie dan moet je dr alleen maar ej voordelen van zien @hier pfff laetitia is jengelig :O wooowww word dr niet goed van en maar in die oogjes wrijven en miepen.. k geloof dat ze wat eerder naar bed gaat als ze zo door gaat.. dan word het half 7 denk ik
Goedemiddag dames! @lau: Hier ook een kleine jongeman die (vanmorgen) een slecht humeur had. Het werd mij zelf even te veel want hij bleef maar schreeuwen en wilde niet door mij getroost worden, alleen maar door manlief. In combinatie met moe zijn en hormonen kon ik dat even niet hebben. Gelukkig heeft manlief daar hier begrip voor! @nonnie: Op zich leuk voor je zus...helaas voor jou dat ze het uigerekend start met je sz! Hoop dat je het nu gezellig hebt met je bezoek! @ingrid: Goed bezig met opruimen! En dat op een zondag Hier is manleif ook goed bezig geweest op de badkamer....en ik ben verder gegaan met het fotoboek van Justin. Ben nu met het eten bezig en daarna komt sb nog even op bezoek. Hij had de kleren van Justin al ontvangen dus die gaan we even passen. Ben benieuwd!!
@quschke das wel fijn dat je mannetje dat begrijpt! Leuk hoever is je fotoboek?en showen he als het past :d @hier gegeten, laetitia is al in bad geweest.. mn wasjes hangen uit dus ik ben weer klaar voor vandaag..
Nou zeg wat een rust. Vanavond trouwens weer So you think you can dance. Ik ben nu lekker oldskool Grease aan het kijken, hahaha. Die heb ik gelukkig pas 100x gezien, dus dat scheelt .