Ik verwacht nu overigens ook wel 2 nachtvoeding, want hij heeft echt beroerd gedronken vandaag en een ritme was ver te zoeken.
mamax balen dat ze ziek is sterkte ermee! eylem, moet kunnen toch? vond ze het lekker? moet zeggen dat ik hier ook een aantal keer van me geloof afgevallen ben ze hebben dingen niet hier, zoals diksap...en laat ik dat nu net vergeten zijn...dus hij krijgt nu verdunde oasis maar goed, vanaf vrijdag weer in nederland
ja dames ik ga jullie verlaten ik ga naar mn mandje ben gebroken dus duik er extra vroeg in! Slaap lekker en tt morgen!
Hello ladies! Ik kom even zwaaien na een druk weekend. Gisterochtend voor het eerst met lukas naar voetbal geweest. Hij vond het helemaal leuk! Grappig om al die kleine mannetjes op het veld te zien rondrennen! Daarna de kids bij mijn ouders gedropt en met manlief naar de stad gegaan op zoek naar een pak voor de bruiloft. Uiteindelijk bij de We een supermooi pak gekocht (iets duurder dan gepland, maar ja....) Gisteravond gezellig met manlief filmpje gekeken en mojitos gedronken. Vandaag was hij weer voor het eerst lesgeven op het strand, dus was alleen met de kids. Ben gezellig naar mijn zus geweest en lukas en mijn neefje hebben zowaar lief met elkaar gespeeld! vanavond zijn mijn ouders komen eten. Had lekker tomatenprutje gemaakt op brood, heerlijk! Nu sytycd kijken en een poging tot strijken doen! Hoe is het hier verder? Las iets over bloedverlies bij eylem? Hopelijk is het niets ernstigs. Chill, gecondoleerd met je oma.
Mermaid, oh dat weet ik niet maar het is het proberen waard toch. Kwaad kan het niet en als hij er zoveel last van heeft. Chilleke, ja vooral pizza vindt Irem wel lekker (geef dan de randjes met alleen kaas en tomaat), patat vindt ze niet zo. En ja op vakantie is toch alles anders! Heb Irem daar ook veel vaker witbrood gegeven wat ik thuis bijna niet doe. Maakt niet uit. CM klinkt als een gezellig weekend! Bloedverlies is beperkt gebleven tot een paar druppels en wat bruin (echt weinig) dus ik maak me niet teveel zorgen....morgen een echo ter controle. Heb ook geen pijn ofzo.
Lau, truste! Zo Irem ligt op bed en is stil, hehe. We waren net nog even voor vliegtickets aan het kijken en nu kijkt manlief een film waarbij een vliegtuig neerstort, fijn....echt leuk om te zien maar niet heus. Dat soort dingen moet ik niet kijken als ik de dag erna moet vliegen
@ mermaid, jij had toch wel eens contact met bb10? Weet jij hoe het daar mee is? Ik kon haar niet meer vinden op het forum. Vroeg me af hoe het met haar was.
@ Caro: Gezellig weekend gehad dus! @ Eylem: Ach voor een keertje moet kunnen toch? Ik heb Tobin net idd gewoon wat olijfolie gegeven, maar hij wilde niet meer drinken. Dus hopen dat het ook zo zijn werk doet. Arm Tobinnetje , hij heeft zo'n buikpijn. Elke keer valt hij bijna in slaap en wordt dan weer wakker door de buikpijn. Hij is nu zo goed als in slaap gevallen in Arco's armen, dus hij is hem nu voorzichtig op bed aan het leggen. Oh...mislukt...ik hoor hem alweer huilen...
Ja had ik idd, ik kende haar nog van de nod-topics, maar ik zag een tijd terug al dat ze haar account had opgezegd. Ik weet alleen dat ze wel zwanger was, maar geen idee dus hoe het nu is en waarom ze hier weg is.
Ja, de gewone krampjes zijn eigenlijk wel over, dit komt volgens mij puur omdat hij nu al een week niet gepoept heeft.
Ok, ja ik zat helemaal in het begin met haar in een topic en toen met al die tegenslagen was ik toch benieuwd hoe het nu was. Hopelijk is de zwangerschap goed gegaan in ieder geval.
In het kader van de bezuinigingen trek ik een jurk aan die ik dit voorjaar heb gekocht. Moet alleen nog een zwart jasje kopen. Voor Noa ben ik er nog niet uit. Ik vind die witte jurk met die blow tjes in de tule het leukst, maar is wel 40 euro en daarna trek je zoiets nooit meer aan. Ik heb twee jurkjes gekregen van een kennis die ook heel feestelijk zijn. Maar ze zijn misschien nog een beetje aan de grote kant. Ik denk dat ik nog een maandje afwacht en als ze dan een van die jurkjes mooi past, doe ik dat. Anders koop ik alsnog iets anders. Voor lukas ga ik op zoek naar een mooie blouse met een giletje en een nette broek.
ZO..bezoek is de deur uit. De broek en het gilet zaten goed...Overhemd was te groot..Beetje raar, is maat 80 en van hrt zelfde merk als het gilet. Terwijl gilet kleine 80 was en het overhemd echt een heel grote 80... Maar het zag er echt super leuk uit!