APRIL-mama's 2010 deel ................ 20 !!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Eylem, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Foto?:D

2. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Heb er wel..maar is beetje wazig...Meneer bleef neit stil staan:p

3. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

zo even kijken wat ik onthouden heb

@eylem, nee geen gratis broodjes voor mij, mijn zusje heeft de zaak in cuijk bij nijmegen :(;) ben zijn zus heeft 2 zoons en de oudste heeft een relatie met mijn zusje, die hebben elkaar leren kennen op 1 van onze verjaardagen toen ben en ik net samen woonden :) en sindsdien ook al bijna 5 jr samen en wij 7

@cm, leuk kleine mannetjes op het voetbalveld :D , neem aan dat ie het zelf ook helemaal geweldig vond??

@quschke, fijn dat het allemaal paste op de blouse na, nu lekker rust dus..

@chill, ondanks alles veel plezier gewenst de komende dagen ;)

@mamax, beterschap met je meisje!

@lau, truste!

@mermaid, zielig voor tobin hopelijk komt de ontlasting snel op gang!

@hier, sytycd gekeken, zaten echt goeie tussen, nu zijn onze vrienden naar huis en ik nog even zp en dan gaan we lekker naar bedje toe, heb het alweer bijna de hele avond koud gehad, maar halverwege de avond is M tegen ben aan gekropen dus heb ik haar vriendje maar gepakt en ben dus lekker tegen A aangekropen :D (nee geen gekke dingen dingen :p )

4. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Klinkt gezellig:p

5. nonnie26

lekker ding :$:D

6. nonnie26

hahhaa en die laatste zin had ik nog wel speciaal voor jou bijgesloten :p

7. Eylem

Eylem Niet meer actief

Haha Nonnie wat grappig dat zij dus dankzij jullie ook een relatie hebben! Maar Cuijk das idd niet naast de deur, jammer.

Quschke wat een schattige foto's!

8. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Thanx:)

9. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Hoezo speciaal voor mij...ben ik de enige die daar te ver over nadenkt???;):D

10. nonnie26

ja is erg jammer, niet zozeer voor de broodjes maar ik zie mijn zusje uiteraard ook een heel stuk minder dan toen ze nog thuis woonde :(

11. nonnie26

ik typte het en dacht oh wacht quschke is er ook even bijwerken :p en ja op dit moment wel want chloe, ingrid en chill zijn er niet en die denken altijd te ver ;)

12. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Hahaha...zijn ook altijd dezelfde die te veel nadenken;)

13. nonnie26

idd quschke! ;)

oh wij hebben trouwens niet gewokt maar hetzelfde gegeten als eylem, ik en A pizza doner, en M en ben shoarmaschotel, alyss een paar patatjes, turks broodje en 2 korstjes pizza, dus ook hier van geloof gestapt maar is niet zo erg voor een keertje, smullen dat ze deed van het turks brood :$ ze zat echt te smakken :D

ik ga jullie verlaten, sigaretje roken en lekker mijn bedje in, tot morgen!!!

14. nonnie26

oh blijf nog even zitten, manlief zit nog in de tv :D

15. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Lekekr toch.....Justin vind patat niet zoveel aan.....Maar ik heb er ook niet zo'n moeite mee als ie af en toe net als ons, even aan de junkfood is....

16. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Sven wilt ook al naar boven gaan....ik ben nog met fotoboek bezig en nu met Justin's verjaardag en dat gedeelte wil ik eerst nog afhebben.

17. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Quschke: Super leuke outfit! Maten vallen soms ook gewoon raar. Ik heb voor Ayla verschillende dingen van Name It, sommige vallen normaal (zoals een jurkje wat ze heeft), maar andere dingen vallen heel groot (rok, vestje, shirt (= maat 68 en past ze nog steeds) en bolero).

Zo hèhè, Tobin is eindelijk lekker gaan slapen na nog even gedronken te hebben. Ik ga nu nog even HGT kijken en als dat afgelopen is naar bed.

18. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    hoezo denk ik altijd te ver na?????

19. nonnie26

alyss heeft ook maar 3 patatjes op, ze vind er ook niet zoveel aan, maar dat turks brood ging erin als snoepgoed (niet dat ze dat krijgt maar gaat om het idee ;) )

20. nonnie26

uhhhhmmmm ;):p

Deel Deze Pagina