@ Ikheid: Wat een gave schoenen zeg! En wat stoer dat hij ook al echt soenen zegt . @ Nonnie: Hier gewoon sokken van de Hema. Ik weet eigenlijk niet waarom ik ze nog koop voor Ayla, want ze houdt ze nog geen 5 minuten aan .
allereerst: wonder gefeliciteerd!!! @ikheid: gave schoenen zeg!! ik zag gisteren ook hele leuke jongens schoenen bij de h&m ( maar ja zal wel niet super kwaliteit zijn) en ik twijfelde of ik ze mee zou nemen. voor de kleine boy maar de kleinste maat was maat 18. zal ff kijken of ik een link kan vinden op h&m edit dit zijn die schoenen: Product Detail | H&M
Leuke schoenen Pamsie.. ik ben er alleen geen voorstander van, iedereen natuurlijk voor zich. Maar ik laat de schoenen, zeker de eerste paar jaar, het liefst aanmeten. Ik zag ook allemaal leuke halfhoge bergschoenen, Jayden heeft ze aan gehad, maar kon er totaal niet op lopen, waren veel te stug en te lomp.
nee ik ook niet en daarom twijfelde ik ook. ik vind het wel belangrijk dat schoenen goed zijn en goed lopen. anders is het zo slecht voor de voetjes.
Sokken: hier meest van Kruidvat....en Irem trekt ze nooit uit dus daar heb ik het wel makkelijk mee. Maar die van de Kruidvat zitten ook niet zo los, dat scheelt wel. Ikheid wat een leuke en stoere schoenen zeg! Zo maat 22 al! Ingrid he jakkes, nog 50 gram onder zijn geboortegewicht...wat gek he, als hij gewoon goed drinkt en tevreden is? Hopelijk is hij woensdag wel aangekomen! Nonnie, zooo, dat is nog eens uitslapen.
@ Pamsie: Idd stoere schoenen, maar ik sluit me verder aan bij Ikheid. Nou, volgens mij is Tobin nog niet alles kwijt, want hij is me toch weer aan het huilen en overstrekken en met de beentjes trappelen enzo. Nou ja, hij ligt nu lekker te drinken, hopen dat hij zo nog even gaat slapen en dan gaan we vanmiddag naar de Prenatal.
@mermaid: haha ja ik zal ff een buikfoto maken wacht ff @ingrid: balen dat noah nog onder zijn geboortegewicht zit
Wow die Pamsie! Die gaat hard ineens hè.. De weken vliegen voorbij. Mermaid: heb je niet iets laxerends? Of denk je dat ie het zelf wel oplost?
@nonnie hier sokken van de hema! de 3 paar.. Veel plezier in de stad! @ingrid ja groot gelijk dat je alles gaat proberen.. @ ikheid leuke schoentjes! @pams buikfoto!!!!! @hier net lekker naar de speeltuin geweest een uurtje laetitia is helemaal kapot dus die zit nu aan een broodje en gaat daarna lekker naar bed.
leuke schoenen allemaal hier heeft thobias nu 22 maar hij zit er alweer tegen aan dus moet binnenkort even kijken voor nieuwe maarja vanaf 1 jaar groeien ze 1 maat per 4 maanden
@ Ikheid: Ik heb hem gisteren een paar druppeltjes olijfolie gegeven. Maar dat durf ik ook niet elke dag te doen, misschien krijgt hij er dan juist wel krampjes van.
Ikheid geweldig leuke schoenen Wonder gefeliciteerd Ingrid was je Naar het cb geweest om te wegen? Ehmmm eylem hoe laat heb je de echo? De rest Hmmm sorry Hier weer terug van een kasteelbezoek en een zijderups museum, mooi zijde sjaaltje gekocht voor mijn moeder. Gijs ligt nu knock due kunnen wij effe relaxen
Gijs vond het leuk. Ik heb hem in de rugdrager gehad. Echt zo ideaal ding en is ook wel nodig want een buggy is niet practisch altijd vooral niet in rotsachtige gebieden
Zit op m'n tel dus ga straks even schoenen kijken als ik thuis ben. Julian heeft maat 23 en zal nu 24 krijgen hahaha ach ja kleine mannetjes dus kleine voetjes