Zo, wat een rust hier! Mermaid ik begrijp je frustraties helemaal...Irem was precies zo. Viel in slaap in de MC maar zodra de auto stilstond/de MC uit de auto werd getild/je haar in haar bed legde werd ze wakker, ook al had ze pas 10 minuutjes geslapen ofzo. Lautjuh, euhh, thee en dropjes en vooral veel drinken Nonnie goed bezig met je Zumba dus! Jewe wat een naar nieuws, heel erg veel sterkte Hier vanmiddag bij mijn moeder geweest. Beetje saai want ik had daar eigenlijk niets te doen, maar goed, het is weer avond geworden . Irem ligt te slapen, ik ga even een kopje thee voor mezelf zetten voor bij het chocoladetelegram
ik ben maar aan de ah waterijsjes gegaan haha.. ff de keelpijn verzachten morgen dropjes halen en keelpastilles.. @Eylem balen dat het saai was bij je moeder maar idd je bent de dag door gekomen haha
ben ik ook weer, inmiddels wel 80 euro armer maar ja doe je weinig aan lau, keelpijn? ik rook dan gewoon 2x zoveel maar de laatste keer hielp trachitol heel goed jewe, bah wat een naar nieuws, sterkte! mermaid, etos heeft ze ook eylem, geniet van je chocolade telegram
Mermaid, balen van Tobin. Leuk je horloge!! Zou wel moeten lukken voor je verjaardag lijkt me. Nonnie, goed bezig! Lau, balen van je keelpijn! hier een andere fles opgehaald en hij drinkt er wel rustiger uit dus hopelijk doet dat iets aan zijn gewicht. Ook mijn kraamzorg gemaild en gevraagd of zij nog tips heeft. Verder besloten dat ik hem gewoon weer onder een dekentje leg in de box en 's avonds en 's nachts weer een mutsje op. Was niet meer nodig maar misschien dat hij toch veel energie verspilt aan warm houden.
lau, hier helpt het super dat extra roken want dan krijg ik nog meer keelpijn maar de dag erna is het weg ingird, hopelijk helpt de andere fles, ben benieuwd! wanneer ga je weer wegen dan??
@ Eylem: Hm, ook een saaie dag gehad dus. Nou ja, het was ook saai weer . @ Ingrid: Goed idee hoor van dat mutsje enzo. Het is toch best koud de laatste dagen, dus misschien dat het idd gewoon daar aan ligt. Nou, ik heb Tobin maar weer eens in de draagdoek gedaan, want hij lag natuurlijk weer te gillen in bed. Hij werd er niet eerder van stil, maar ik hoef hem tenminste tijdens het rondlopen niet constant in mijn armen te houden. Toch wel makkelijker. En nu ligt hij (eindelijk) te slapen en heb ik tenminste mijn handen vrij. Het is een aantal dagen goed gegaan 's avonds, maar nu heeft ie weer een uur gehuild voor hij eindelijk in slaap viel en niet elke keer wakker werd.
Er is echt geen kont op tv trouwens. Heb nu maar NCIS Los Angeles opstaan, maar dat kijk ik normaal echt nooit.
jeetje zeg heb het gewoon weer ijskoud kippenvel staat op me lijf, en dan ook nog eens oorpijn sinds vanmiddag, maar gelukkig is mijn triloog over
Ja mijn man werkt in de avond dus heb ook de tv voor mezelf...maar ja....niet veul aan zo. Nonnie ik heb de verwarming aan hoor, vind het gezegend, ga geen kou zitten lijden
@tv manlief kijkt csi. ik zit beetje te internetten. @verwarming stond hier gister ook aan.. vandaag valt het mee..
Ik zie nu net reclame op tv van de DE over Burendag. Ik vraag me af of daar veel mensen aan mee doen...
mermaid, zat me net te bedenken dat er rond de 8 wk een sprong is, misschien slaapt tobin daarom wel zo slecht de laatste tijd