APRIL-mama's 2010 deel ................ 20 !!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Eylem, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

slaap lekker lau! hopelijk is het morgen wat minder :)

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Slaap lekker Lau en beterschap!

Auw, ik zit onbewust de binnenkant van mijn lip kapot te bijten....

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

Vanmiddag in de auto en de C1000 moest ik trouwens wel lachen om Tobin. Elke keer als we stil stonden (met auto of kinderwagen) zette hij het op een krijsen en als we dan weer in beweging kwamen was hij gelijk stil. Heel de C1000 kon er van meegenieten, want met zijn longen is niks mis zeg, hahaha.

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

Da's niet zo handig. Stress?

5. nonnie26

ik ook das toevallig :D

6. Eylem

Eylem Niet meer actief

Nee, gewoon een tic van mij die af en toe de kop opsteekt...:) deed het vroeger veel vaker als ik een boek las ofzo. Maar vooral de volgende dag is het echt pijnlijk, ik moet het dus gewoon niet doen ;)

Nonnie, ha, gezellig ;)

7. Rosado

Rosado Niet meer actief

Bij HappyBee hebben ze nu trouwens 50% korting...

8. Rosado

Rosado Niet meer actief

Kan je beter nog een hapje van je chocotelegram nemen :D.

9. Eylem

Eylem Niet meer actief

Hmm ja, maar die heb ik maar weer weggelegd ;)

10. Eylem

Eylem Niet meer actief

Was er hier iemand shopverslaafd? :D

11. Rosado

Rosado Niet meer actief

Wie ik??? :)

12. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik zal geen namen noemen :p

13. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik ga Tobin even verschonen en voeden en dan kan hij (wat mij betreft) lekker gaan slapen voor de nacht. Hopen dat hij er ook zo over denkt ;).

14. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    ik ga bankhangen met manlief!
    TOt morgen dames!

15. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    O ja, Ingrid was ik vergeten op te reageren. Ik kan me voorstellen dat het je niet lekker zit dat noah niet is aangekomen. Wat voor fles heb je nu gekocht? En idd de moeite waard om te proberen met mutje en dekentje. Misschien scheelt het. Heb je ook niet zo'n speciale zwaardere voeding?

16. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Jeetje, net effe bijna een uur aan de telefoon gehangen met een vriendin. Gezellig hoor, maar heb gelijk een droge strot! Steef is inmiddels ook thuis van het sporten, dus ga een kopje thee maken en bankhangen!

Tot morgen!

17. nonnie26

bankhangse quschke!!

18. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    een nuby natural nogwattes. De verpakking alweer weg gegooid dus verder dan dat kom ik niet. Was eerst bij de etos geweest hadden ze alleen avent en difrax en die heb ik alletwee al, toen maar naar de babyplanet maar daar hadden ze alleen deze, avent en difrax dus toen maar deze meegenomen. Hij drinkt er wel rustiger uit dus tja we proberen het maar. Ik heb geen idee qua voeding, roeland had het er ook al over maar ik ken alleen de forte en daar zal hij alleen sneller vol van worden lijkt me en das noujuist weer niet de bedoeling. Zal eens op de site gaan kijken van friso.

19. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ik heb voor Noa tommee tippee en die van nuby, die jij nu denk ik ook hebt. Bij difrax ging ze heel onrustig drinken en meer spugen. Spuugt noah veel?

20. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hij heeft nu in 2 weken tijd 4x gespuugd dus niet veel. De tommee tippee was ik naar op zoek maar daar zal ik denk ik de stad voor in moeten en daar was ik te lui voor vandaag:) Difrax drinkt hij idd onrustiger en sneller mee dan met de nuby.

Deel Deze Pagina