@Eylem balen dat je man weer ziek was vannacht.. @ Mermaid veel plezier in ede! @Jewe hier ook een slaapkoppie @ingrid hahah grappig die milan.. en idd noah lekker laten slapen snachts! @ Nonnie lekker een huishouddagje.. @hier man man heb nog steeds keelpijn heeull irritant maar goed ga wel wat proberen te doen int huishouden en straks hopelijk ff naar buiten als mn keel zo blijft..
Goedemorgen! Hoe is het hier?? Ik spring er hier even in! Hier gaat het wel ok, wil je een mk opwekken, ga dan bij wonder op visite! Ik leek gister wel een leeglopende kraan... Maar hoop dat ik nu iig iets (of alles) kwijt ben... Heb mn tattoo uitgebreid met een klein sterretje. Caro en Franka: vond het echt leuk jullie weer eens te zien! En Noa is ook echt zo'n lief klein poppetje!
@mermaid: vervelend dat tobin nog steeds zoveel huilt als hij moet slapen. jouw bevalling was redelijk vlot toch? kan er niet iets met een werveltje zijn? dat hoor je ook wel eens. en als ze dan veel liggen in 1 houding zoals in bed speelt dat wat meer op. haha lekker arco ook eindelijk een poepbroek van tobin verschoond. @jewe: heftig meid, sterkte de komende tijd. @ingrid: wat goed van milan dat hij het lopen zo goed aan het oefenen is. leuk een kaartje van je buren. @nonnie: haha uitgeput door de zumba. maar het is wel het kopen waard? @eylem: balen van een spokende man vannacht
Ik ga Noah maar eens uit bed plukken, hij heeft vanochtend 140cc gedronken. Wel iets te veel eigenlijk maar ja hij kan het wel gebruiken zullen we maar zeggen
@ingrid: idd noah lekker laten slapen hoor!! groot gelijk @ka: fijn dat je een goede nacht hebt gehad met Lyanne. @mermaid: veel plezier met je vriendin. @lautjuh: balen van je keelpijn @lz: ik hoop dat je alles nu kwijt bent. ( mm klinkt niet echt gezellig, maar je snap hoe ik het bedoel)
@hier: pfff mensenkinderen wat heb ik een K*tnacht gehad. ik ben wel 4 keer naar het toilet geweest. en lotte lag steeds moord en brand te gillen. uiteindelijk heeft ze dus bij ons in bed geslapen. want na elke keer terugleggen begon ze na 10 minuten weer moord en brand te gillen.
ohh en ik zag babyboy gisteren in eens zakken zou hij zomaar al ingedaald zijn. vorige keer bij vk lag hij al laag in me bekken ( gedeeltelijk ingedaald) maar kon nog terug.
@Pams ach gos arme lotte @hier laetitia is volgens mij echt niet lekker huilen huilen en maar veel drinken dus heb zo'n vermoeden dat of ik haar of zij mij aangestoken heeft. kan je daar meer aan doen? dan veel drinken geven? dr klieren zijn ook opgezet..
zo hier weer terug van de stad, even extra sokken voor ben gehaald want hij had vanmorgen geen schone sokken mannen kijken nooit verder dan hun neus lang is want er hingen 7 paar schone droge sokken aan de waslijn 1 kamer verder en nog een nieuwe blokkendoos voor alyss aangezien ze gisteren druk bezig was om een toren te bouwen van vierkante blokjes bij mama thuis.. @pams, ja zeker de moeite waard om te kopen maar als je geen ritmegevoel hebt is het eigenlijk niet te doen, en daarnaast worden de passen ook niet uitgelegd je springt gelijk in zeg maar.. balen van je nacht zeg @LZ, hopelijk is het er nu allemaal uit, succes de 5e!
@nonnie goed geslaagd dus! ja das hier ook hij is altijd alles kwijt maar ondertussen ligt wat hij zoekt of gewoon in de kast of op de waslijn hahaha
Je kan terwijl je hem op je buik hebt hangen de knoop even los maken en losser doen. Je trekt dan de stof die je van voren over hebt via achteren weer naar voren, naar de banden waar Tobin in hangt zeg maar. snappie, dan maak je meer ruimte voor Tobin en zakt ie vanzelf wat naar beneden! Knoop wel weer vastmaken
@nonnie: haha herkenbaar, dat had michel laatst met ondergoed. en maar mopperen, waar heb je al me boxers gelaten. dus 's avonds even vertelt dat ik 6 boxers van de waslijn had gehaald en opgevouwen in de kast had gelegd. zijn reactie oh" maar leuk een nieuwe blokkendoos voor alyss. missn dat ik zumba dan ook wel ga kopen ik heb in april toen bij de sportschool een proefles gedaan. en wilde samen met een vriendin dat gaan doen, maar toen bleek ik zwanger dus dat ging niet door. maar voor na de bevalling is het missn wel ideaal. @lautjuh: balen zeg dat jullie elkaar hebben aangestoken. volgens mij heeft vsm wel iets voor die kleintjes.
@marijn: hoe is het bij jullie?? heeft dat verhaal van je sm nog een vervolg gehad?? (sorry, missn heb ik dat gewoon gemist hoor)
Jewe: hè gatver zeg, wat een naar nieuws voor/van je moeder! Sterkte meissie! Mermaid: gaaf horloge! Ingrid: hopelijk helpt het allemaal zodat Noah wat aankomt in gewicht. Caro: leuk gemeet dus met de meiden en kids! Quschke: pittig dagje gehad op het werk.. rustig aan meis. Tik: hier ook lekkere wangen en lippen om in te bijten Nog even en Milan loopt lees ik! Goed! Mermaid: wat een topnacht! Lekker! Eylem: balen van de nacht! Hier een collega die nav het suikerfeest allemaal lekkernijen heeft meegenomen! Heerlijk! Tis koud ja! Ka: goede nacht gehad lees ik, fijn! Lau: vervelend zeg die keelpijn! LZ: nou ik hoop echt dat het nu klaar is! Mooi een sterretje erbij.. sterkte meis! Zó.. ik ben weer bij Nu eerst ff pauze. xxx