APRIL-mama's 2010 deel ................ 20 !!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Eylem, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Oehhh! 6 weken vandaag! :D

2. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Pams, balen van je nacht! Zou kunnen dat hij nu volledig is ingedaald maar misschien is hij ook wel anders gaan liggen. Het blijft lastig te zeggen vind ik altijd, bij mij dachten iedereen al weken dat Noah was ingedaald omdat mijn buik steeds lager werd maar ondertussen was hij pas op het allerlaatste moment echt ingedaald.

Nonnie, nog geslaagd voor sokken voor Alyss?? Verder wel goed geslaagd lees ik!

Hier heb ik twee mannetjes aan het opruimen gezet van hun eigen troep. Niet helemaal netjes gedaan van mezelf want ik heb gezegd dat ze het of zelf opruimen of ik gooi alles in de container. Ben het een beetje zat om elke keer weer hun chaos op te ruimen terwijl ze met de helft van de spullen niet eens spelen.

3. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    ik heb er nog steeds niks van durven zeggen, schijtluis die ik ben...:) Net stond ze spontaan voor de deur, maar ik wilde net F op bed doen en P lag al lekker te slapen, dus even me-time... gelukkig begreep ze dat en is ze weer op haar Sparta-met vertrokken. F is trouwens echt dol op haar, met haar is ze ook echt heel lief, maar ik heb een grote allergie ontwikkeld helaas...
    Lief dat je er naar vraagt!
    Jij nog 4 weekjes werken toch? Lekker vooruitzicht!

4. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Jippie, klinkt toch alweer heel anders! (en is het natuurlijk ook, er gebeurt zoveel nu in de ontwikkeling!)
    Hoe is je misselijkheid?

5. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Jaaa nog maar ongeveer 34 te gaan:D:D

edit: dat bedoel ik positief hoor want voor je het weet ga je met verlof en ben je aan het bevallen en spam je ons gek (op een goede manier) met foto's!;)

6. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    ingrid; hier ook nog steeds vaak een mutsje op en lekker warm gekleed hoor. Kan de energie gebruikt worden voor vetopslag!

7. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Lady; wat 'fijn' dat het nu toch losgekomen is! Kan me voorstellen dat je er echt vanaf wil zijn nu je toch al zo'n tijd wist dat het niet goed zat! Kan je weer verder! Echt hopen dat je snel weer zwanger bent en dat het dan goed gaat!
    Mooi symbool een sterretje erbij!

8. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Jammer dat velen van jullie in het Oosten van het land wonen. Klinkt gezellig die bezoekjes aan elkaar!
    voel me soms wel een lonesome cowboy in the West...

9. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ben blij te horen dat ik niet de enige ben en dat mijn gedachten gang van mutsje op tegen energieverlies dus niet zo heel verkeerd is ondanks dat hij het 'officieel' niet meer nodig is omdat hij goed zijn warmte vast houdt.

10. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Hier trouwens gisteravond voor t eerst op stap geweest zonder kids en man. Gezellig met een vriendin naar Schoorl, waar in de zomer elke maandagavond markt is, tweedehands en nieuw, allemaal leuke standjes. P had ik om 19 uur gevoed en te slapen gelegd en omdat hij al weken niet meer voor 1:00 uur komt voor een voeding durfde ik het wel aan. Is helemaal goed gegaan en was wel even heel lekker om er uit te zijn. Heb alleen niet kunnen hardlopen dus...

Ik heb trouwens enorm last van mijn knieen... zal dat door het hardlopen kunnen komen, dat alle spieren nog te week zijn? Ik ben soms zo bang dat mijn syndroom zich ook buiten zwangerschap om gaat uitten. Je kan er allemaal ontstekingen in gewrichten mee krijgen, hoop toch niet dat ik dat heb/krijg!

Vannacht verder trouwens een beetje bout geslapen. Pelle kwam om 1:00 om 3.30 en om 6.30, en tussendoor nog wat krampjes, dus redelijk brak nu.
    Vanmorgen had ik een jongetje uit mijn klas op bezoek met zijn moeder, 2 zusjes en 1 broertje, gezellige drukke boel dus! En echt bewondering voor die moeder, ze doet alles op de fiets met 4 kids en is altijd stralend en opgewekt, net als haar kinderen! Ik kwam er nu trouwens pas achter dat zijn 'homeopatisch verloskundige' is. Snap ik meteen waarom ze zo betrokken en geinteresseerd was in mijn zwangerschappen! Lijkt mij trouwens ook wel wat, zo'n groot gezin!

11. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    In de meeste landen hebben babies veel langer mutsjes op. Zo'n hoofd met weinig haar verliest veel warmte, is toch nog 1/3 van het lijfje! Ik heb F heel lang mutsjes op gehad, ze kreeg ook pas zo laat haren! Ik gebruik zelf wollen mutsjes, die reguleren de temp. Als het te warm is zal er geen warmtestuwing ontstaan en bij koude zorgt het juist voor omhulling!

12. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Hier F toen ze 4,5 maand was. Deze muts past ze nu net niet meer, maar hebben we ook nog in het lila. Breidt een vriendin van me, superleuk!

13. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @marijn: toch niet gek dat je er niks van durft te zeggen. je moet wel nog langer met haar door 1 deur. en ik denk dat het voor F. wel fijn is dat ze wel een goede band met oma heeft. mmm wel goed dat ze na jouw verzoek weer weg gegaan is, zie je zo eng is ze niet:p en blijkbaar begreep ze dat dan weer wel!!:p

@ikheid: wauw wat goed 6 weken al weer, spannend binnenkort een echo he!

@marijn: waar woon jij dan? ik ben lonesome in het midden des lands:p fijn hoor even zonder man en kids op stap. ik hoop idd voor je dat je geen last krijgt buiten de zwangerschap om.
    balen van je nacht.

leuk dat die vrouw langs is geweest samen met haar kids. mij lijkt een groot gezin ook helemaal geweldig. maar dat moet je idd aan kunnen. tof dat zij dat kan dat zie je dan ook gelijk weer terug in die kinderen, dat ze ook zo opgewekt zijn.

ik moet idd nog 4 weken werken, maar ben ook gedeeltelijk ziek gemeld ivm de zwangerschap dus ik hoef ik de komende 4 weken maar 10 halve dagen nog te werken tot aan me verlof:D:D:D

14. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @marijn: wat een geweldig mutsje:p en die lang van F. ook zo lief.

@mutsje: ik zou het ook lekker oplaten. heb ik trouwens bij lotte ook een tijdje langer gedaan.

15. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

zo wask weer..

boodschappen gedaan , gelunchd en laetitia ligt nu lekker op bed, dus zelf ff zittn en zo lekker drinken pakken..

16. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Leuk mutsje van F. !!!
    Lekker er ff op uit geweest!

Misselijkheid gaat goed, veel minder last van en kan 's ochtends gewoon ontbijten (schaaltje muesli met vla) en dat houd ik ook binnen..

17. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Wow Pamsie.. bijna verlof dus al! Gaat hard..

18. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Ik woon in Alkmaar of all places. Ik ben zelf in provincie Utrecht opgegroeid en woon hier pas 3 jaar. Het is best moeilijk een nieuwe vriendenkring op te bouwen, vroeger ontmoette je mensen via studie en school enzo, maar nu?
    Lekker nog 10 halve dagen! Dat is echt aftellen geblazen!

19. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Dat is fijn! Van een lege maag word je nl alleen maar beroerder!

20. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Noah mocht heel snel zijn mutsje overdag en 's avonds af en hoefde het alleen 's nachts op. Volgens mij was dag 2 al zonder muts, zo snel had ik het ook nog niet meegemaakt bij Julian en Milan. Wel hield hij zijn temp super goed vast en was van zichzelf al redelijk warm. Nu had hij net gewoon koude handjes!! Heb hem nu, waarschijnlijk overdreven, in een wikkeldoek gelegd met een mutsje op en op zijn eigen kamer. Daar slaapt hij tenminste lekker rustig zonder het gegil van Julian en Milan om zich heen.

Deel Deze Pagina