haha gaan we nou lonesome zijn met z'n alle @marijn: ja het is wel waar dat moeilijker vrienden maken is. teminste dat ervaar ik ook wel. ik woon in lelystad dat is ook echt afgelegen. maar ja niks aan te doen. @ingrid: dag 2 is idd wel snel met muts af. voor noah denk ik idd wel fijn in zijn eigen kamer, ff lekker rust.
@ikheid: fijn dat je inmiddels wat binnen weet te houden. @verlof: jaaahh het is wel verspreid over 4 weken die 10 dagen maar toch heerlijk bijna verlof
@Ikheid, 6 weken. leuk hoor. Werd me moeder net gebeld door de arts uit het ziekenhuis. Ze willen eerst een PET scan gaan maken om alle lympfklieren in kaart te brengen om te zien of daar ook al kanker cellen zitten als dat zo is krijgt ze alleen nog een hele zware chemo. De vooruitzichten zijn weer een stuk minder. Wanneer houdt al dat sleechte nieuws eens op.
ohh heel irritant trouwens wij hebben van essent zo'n "slime" termostaat. nou zo slim is hij niet. als je lang stil zit ziet hij het als er is niemand en springt hij op sneeuwstand. brrr lekker koud hier dus steeds.
@jewe ach gos meis toch Sterkte en een hele dikke vette knuffel voor jou. @pamsie volgens manlief kan je die instellen.
ohh bah meis, heftig, heel veel sterkte de komende tijd. ik hoop dat het nog een beetje mee valt ( voor zover dat kan, het blijft altijd rotnieuws)
ohh echt dan ga ik de gebruiksaanwijzing maar eens goed lezen. normaal doet michel dat soort dingen altijd. dus hij had hem geinstaleerd. en nu als ik ff was op ga hangen boven ofzo of ik zit lang achter de pc. dan denkt ie dat er niemand is beetje jammer als het dan 10 graden wordt binnen
zo ben ik weer, beetje veel om bij te lezen want sta op het punt om mijn zumba er weer bij te pakken officieel was het schema half uur gisteren en half uur donderdag en zo verder maar 2x in de week schiet niet op dus ik doe het lekker elke dag ingrid, wat lief dat je het vraagt, ja heb de sokjes gehaald, 3 pak en ze waren nu in de stapelgoed dus voor 2,50 pams, bijna verlof lau, boodschapjes weer binnen marijn, lief mutsje en voor de rest sorry moet nu eerst even de vaatwasser uit en inruimen en dan mijn zumba en dan zal alyss al weer wakker zijn dus sorry voor mijn korte reactie
Hier moet ik trouwens echt schoenen voor F halen. Gisteren piepte ze met haar grote tenen door het leer van haar huidige schoentjes... Ze leken veel te groot, maar dat was dus alleen de breedte...voelde me er erg schuldig over, heeft ze dus gewoon steeds met haar tenen klem gezeten, haar grote tenen gloeiden al zo de laatste tijd... Zal ik het wagen zometeen, met P en F de stad in te gaan?
@nonnie zumbase @hier zo vest aan gedaan en de deur ff open gezet want wil toch echt ff frisse lucht in huis :d manlief is ff naar de kruidvat voor de wasmiddel aanbieding. en de foto's ophalen, laetitia slaapt. k heb al een beetje was afgehaald en de kattenbak gedaan maar moet duidelijk aan mn rust denken want voel me gelijk beroerder..
Jeetje, viel er in de Kruidvat toch zomaar opeens een pak chocoladepepernoten in mijn handen belachelijk vroeg natuurlijk, maar aangezien het hier al maanden herfst is, moet het kunnen Marijn, wat een leuk mutsje! Ingrid, lijkt me idd een goed idee, mutsje op...hier heeft Irem ook de eerste maand geloof ik elke nacht nog met een mutsje op geslapen....ze had het gewoon best koud en dan ga ik niet moeilijk doen, gewoon mutsje op. Nonnie mijn man heeft gisteren de laatste dag meegevast Jewe, shit, rotnieuws weer Pamsie lijkt me ook dat je dat gewoon kan instellen....check de gebruiksaanwijzing of even op google zoeken, vaak zijn er al veel meer mensen met hetzelfde probleem Hier relaxt ochtendje gehad, wat familie in Turkije gebeld voor het suikerfeest, Irem heeft lekker gespeeld, even bij de Kruidvat geweest...nou ja wel prima dus. En ik heb EINDELIJK mijn eigen consultatiebureaboekje (van toen ik een baby was dus) weer gevonden, hehe, was het kwijt, maar kwam het ineens in een andere map tegen.
marijn, tuurlijk waarom niet? eylem, idd vroeg maar bij de boekenvoordeel bij ons lagen al kerstkaarten in de bakken :x zo ik ga aan de slag tot zo!!
Eylem: lekker choco-pepernoten! Marijn: wrom niet, gewoon lekker er ff op uit gaan.. Jewe: oooh nee! Wat een K*T-nieuws! Uhm.. dat was het wat ik onthouden heb. Mutsje: Jayden heeft bijna 3 weken lang een mutsje op gehad. Die verspilde teveel energie om steeds zijn temp. op peil te houden.
Leuk, gratis Organix product (gezonde baby tussendoortjes) als je deze kwis doet... Baddies Quiz | Organix Netherlands