APRIL-mama's 2010 deel ................ 20 !!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Eylem, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ben aan het wachten tot de ovenfriet gaar is dus ff snel tussendoor: mermaid sterkte vanavond meid, hopelijk krijg je duidelijk gemaakt dat er niets is...

2. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    hier goed geslaagd met veel te dure kinderschoenen, haha. maar ze heeft gewoon maat 23! en die leren slofjes die ze nog aan had waren maat 20.....oeps! zal zo ff spammen eerst manneke zijn doppie weer even in doen

3. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    deze dus!

4. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    let niet op de troep...

5. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

gave schoenen marijn

6. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

sjeees mermaid wat zijn die ouders van jou lastig zeg.. pfff hoezo wij bepalen.. jakkes..Succes vanaaf!

@marijn gave schoenen zeg!

@hier net gegeten, atwt afkijken en lekker rustig aan doen..

7. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

marijn, leuke laarsjes zeg!!

hier, net de tortellini op heeeeerlijk was het!! en ja ja alyss heeft welgeteld 2 stukjes tortellini op :cool: hoezo ik moet aardappels vlees en groente ;)

8. lautjuhhh

@nonnie haha dat is echt een aardappel groente vlees monster he :)

@hier net ff lekker met zn drietjes geschommelt.. althans laetitia in de schommel wij duwen.. een pret dat ze had haha.. nu ff lekker zelf spelen en daarna lekker naar bedje. en dan ga ik verder met het foto album :D

9. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Marijn, leuke schoenen zeg staan erg schattig.

@Mermaid, veel succes vanavond ben benieuwd wat er dan met je moet zijn haha;)

Ben nu door de verkoudheid m'n stem ook nog kwijt. Ben helemaal hees. Zou zo aan de telefoon kunnen gaan zitten 0909- :D

10. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    zo, kindjes liggen er in, lekker vroeg, F was moe van het schoenen passen, haha! P gaat gewoon lekker mee in het ritme!
    Zelf vanmiddag trouwens ook wat nieuwe dingetjes gescoord. rokje, panty's en een body die bij heel veel dingen kan.
    Vind het eigenlijk wel lekker dat J weer aan t werk is, hoe gezellig het ook is samen. Doe dan toch meer mijn eigen ding en voel me dan vrolijker. Geeft ook wel een voldaan gevoel als een dag met de kindjes helemaal lekker liep!

11. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Jewe; wat vervelend ook nog hees. En wat een naar nieuws! Sterkte komende tijd!

12. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Ka; hoe is het daar met t kleine meiske?

13. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Nieuw rokje en panty, lekker kleurig. Moeder in topvorm, haha! (kan alleen vandaag alweer niet hardlopen, J werkt tot laat...)

14. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Zo wat een lijntje heb je zeg en dat met 2 kinderen waarvan er 1 nog helemaal niet zo oud is. Ben Jaloers :cool:

15. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Jewe sterkte met je moeder!

Nonnie goed bezig met zumba!

TM hoe was het bij babylon?

Ikheid lekker dat Jayden vanavond weer thuis komt!

Eylem paste de kleren? Je bent lekker bezig geweest in huis!

Mermaid heel erg veel succes vanavond!!! Ik hoop dat jullie eruit komen.

Marijn wat een leuke schoenen!! Wat een grote meid lijkt ze al!
    Met Lyanne gaat het goed. Ze begint nu eindelijk wat meer te drinken. Ze kreeg steeds niet meer dan 50 of 60 weg, maar gister en vandaag dronk ze 2 flesjes van 80. Morgen komt het cb langs en gaat ze haar ook wegen. Ben erg benieuwd! Verder slaapt ze de hele dag ongeveer en is het een makkelijk meisje tot nu toe.

Vanmorgen op de camping geweest bij vrienden. Elisa heeft zich erg goed vermaakt. Die is ook werkelijk nergens bang voor en loopt overal naar toe. Eenkennig komt ook niet in haar woordenboek voor. Ze heeft in ieder geval de tijd van haar leven gehad en wij hebben er lekker achteraan mogen rennen haha.

Lyanne moet weer een flesje dus die ga ik maar even wakker maken.

16. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Marijn wat een figuurtje! Ik had ook zo'n figuur, ook nog na Elisa, maar nu... Ik hoop dat ik hem nu ook nog terug krijg.
    Leuke kleding heb je uitgezocht! Ik ga me binnenkort ook eens even lekker uitleven en alles voor de winter nieuw kopen. Maar nog even wachten want het is ook zonde om nu alles in een maat groter te kopen terwijl straks (hopelijk) een maat kleiner ook genoeg is.
    En nu ga ik echt even een flesje maken. Mevrouw wordt al wat onrustig.

17. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Sterkte Jewe
    Mermaid; succes..
    Ka; wat fijn dat ze zo rustig is ! Ben benieuwd of z eaangekomen is.. en ik zag de ( leuke ! ) foto`s op hyves... wat is Elise blond he ! Mooi hoor..
    Marijn; nou mooi lijntje i.d. hoor ! En ook leuke rok en panty.. .i.d. lekker kleurig..

Verder niet echt terug gelezen. Niet veel geslapen vandaag. Vanmiddag deed de computer raar en nu ben ik moe

18. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

ka babylon gaat op zich goed merk wel dat we met babystapjes vooruit gaan

19. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

marijn, leuke kleren! hier gelukkig hetzelfde lijntje alhoewel ik nu last van lovehandles krijg :) vandaar de zumba :D;)

ka, wat goed dat lyanne 2 grotere flesjes heeft gedronken!

lau, gezellig schommelen, vond en vind het maar koud buiten :(

hier, alyss naar bedje doen en dan lekker avond!!

20. lautjuhhh

@marijn mooi figuur zeg :D

@kris vroeg naar bed dus!

@nonnie bijna avond :d

@hier laetitia op bed en nu ff pauze van mn fotoboek met koffie en een peuk daarna weer verder

Deel Deze Pagina