APRIL-mama's 2010 deel ................ 20 !!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Eylem, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosado

Rosado Niet meer actief

Morgen met allebei de kids naar het cb. Gelukkig gaat mijn vader even mee, anders is het wel een heel gesleep in mijn 1-tje.

2. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Fijne vader Mermaid! Kan hij mooi op de ene letten als je met de andere bezig bent. Maak je voortaan 1 afspraak voor 2 kids?

3. MamaX

MamaX Niet meer actief

@ mermaid, pff, lijkt me ook een heel gesleep. Weet niet hoe het bij jullie zit, maar hier mag je ook niet met kinderwagen naar binnen, dus dat zou helemaal lastig zijn!

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nou, kwam nu toevallig zo uit. Omdat ik voor Ayla eigenlijk een afspraak voor vandaag had voor de BMR en Tobin natuurlijk bijna 2 maanden is :)$, waar blijft de tijd?!) en de DKTP moet. Dus net zo makkelijk om het nu even te combineren. Maar met Ayla hoef ik natuurlijk niet meer zo veel. En is wel een heel gedoe hoor in mijn 1-tje met hun allebei. Vooral omdat Ayla natuurlijk nog niet loopt.

5. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hier mag je ook niet met wagen naar binnen.. Met 1 is dat nog niet zo erg, maar met 2. Ayla a/d hand en Tobin in de MC.

6. MamaX

MamaX Niet meer actief

Pff... moet eigenlijk weer wat gaan doen...
    Heb trouwens van het weekend ook getest... helaas nega.
    Maar ben zooo ontzettend moe en hang sinds vorige week iedere ochtend boven de wc... zullen de uitwerkende hormonen wel zijn (hoop ik)

7. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Nee, ze is vandaag jarig, maar geeft zondag een high tea, dus ga het zondag geven. Zit in een blikje en daarin een zwart zakje, heel mooi!

8. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ja waar blijft de tijd? Veel te snel gaat 't.
    Nou beter, 2 vliegen in 1 klap.
    Dat is trouwens wel makkelijk, als ze nou eens bedenkt om te gaan lopen, maakt het een stuk makkelijker, maar zijn ze ook weer een stuk sneller..

9. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Nog mooi verpakt ook. Dus tis een aanrader die webwinkel?
    Ik had al een mooie hanger gezien daar!
    Ben heel benieuwd wat ze ervan vindt.

10. MamaX

MamaX Niet meer actief

@ mermaid, probeert Ayla wel aan 2 handen te lopen of ook nog niet?
    En komt vanzelf goed hoor, volgens mijn moeder ging ik ook pas heel laat staan en lopen pas met ruim 18 maanden! Is toch nog (redelijk) goed gekomen!

11. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Mermaid: succes met de dubbele prikken!

Ik moet zo echt wat gaan doen... nou ja de wasmachine meer... Deksel gaat niet meer op de wasmand... zou dat een teken zijn????

12. MamaX

MamaX Niet meer actief

Haha, ik zou gewoon een andere wasmand neerzetten, ook opgelost :p

13. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

MamaX: hopelijk snel van die vermoeidheid af! Das niks..

14. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Ja, hele nette service. Ze houden je goed op de hoogte qua versturen, echt na een uur kreeg ik al een mail dat ie verstuurd was en netjes verpakt. Graveren duurt natuurlijk langer, maar echt heel netjes allemaal. Ik ben ook benieuwd...

15. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Ook een optie:D maar geld uitgeven aan een wasmand vind ik zo nutteloos:cool:

16. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Nou LZ, succes met de was.. Bah! Rotklus!

17. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

I'll keep that site in memory.

18. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Ikheid: Hier mag je gelukkig wel met de wagen naar binnen. Maar goed, ik ga altijd met de auto en kan voor de deur parkeren, dus geen wagen nodig.

@ MamaX: Nee hoor, madame zit het liefste gewoon op haar billen. Ze trekt zich zelfs nog niet eens op. Maar goed, mijn moeder vertelde van de week nog dat ik met 20 maanden (jaja, hoezo langzaam ;)) ineens ging staan en ook gelijk maar ging lopen.

@ LadyZ: Ze vindt het vast een heel mooi cadeau.
    Succes met je berg was.

Tobin ligt nog steeds te slapen (JOEPIE!), dus die gaat echt over na een voeding om de 3,5 à 4 uur ipv om de 2,5 à 3 uur. AH! Ik hoor wel Ayla, dus die ga ik even uit bed vissen en wassen en aankleden. Later!

19. MamaX

MamaX Niet meer actief

Ja en dan moet je weer naar de winkel, net zoveel moeite als de wasmand leegmaken!

20. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Fijn Mermaid! Ik hoor hier ook iemand wakker worden..
    Ga Jayden ff onder de douche zetten en daarna wat eten.

Laters! x

Deel Deze Pagina