succes ikheid! kom effe ego-en....wij zijn net terug van het huis...en we gaan het KOPEN aankoopmakelaar had dit huis 3 jaar geleden ook verkocht en wist dus precies wat er wel en niet mee mis was/of ontbrak...maar goed...hij denkt er uit eindelijk 217 voor te krigen,l staat voor 234 te koop... DUS SPANNEND hij houdt ons op de hoogte van de bedieningen ... whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
@ingrid druk dagje voor de boeg!! @ikheid succes! @Chilleke Jaaaaaa gefeliciteerd :d @ hier vaatwasser al uitgeruimd en ingeruimd, nu lekker op de bank met koffie straks weer verder
@Chilleke wat spannend! Gefeliciteerd hoor meestal ga je er dan wel uitkomen. Heb je nog een linkje van het huis want ben wel benieuwd
Wat een mooi huis Chill kan me voorstellen dat je er de zenuwen van krijgt. Hopelijk is het snel rond. Echt een mooi groot huis en lijkt alsof er niet al veel aan moet gebeuren.
Chilleke GIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIL wat gaaf!!!!!!!!!!!!!!!!! Ikheid en en en ? Smile ja we willen wel het geslacht weten, wisten we bij Irem ook. En jullie? Fijn dat de streep donkerder was! Ben even aan het eten met Irem
@Eylem leuk dat jullie het weer willen weten heb je al een voorgevoel? Wij willen het ook graag weer weten. Inderdaad heel fijn dat de streep donkerder is geeft gewoon weer een bevestiging ofzo Eet smakelijk trouwens @Chilleke ach verven is niet zo veel werk en krijgt er een prachtig huis voor
@ TM: Als het financieel gezien kan en je zou het willen dan zeg ik ook: doen! @ Ingrid: Zijn de jongens al in een wat beter humeur? Nou, dat vind ik ook echt niet netjes, om de brief te beginnen met Beste Ingrid. Iets te amicaal als je het mij vraagt. @ Smile: Dat kledingsetje is van Bakkaboe. Is helaas niet online te koop en ook niet in heel NL volgens mij. @ Chilleke: JEUJ! Super zeg. Hopen dat jullie er uitkomen met de onderhandelingen.
Dank je wel, ik heb vijf boterhammen gegeten, hahaha. Ja een voorgevoel, ik weet het niet echt. Soms denk ik een meisje en soms een jongetje. Maar ik neig naar een meisje. Ik heb verder geen voorkeur.
@Mermaid wat jammer volgens mij heb je wel vaker iets van dat merk laten zien helaas voor mij @Eylem ach lekker toch je mag 300 calorien extra las ik nog en tja kun je beter gezond een broodje eten. Ik heb als lunch een kroket en broodje kipkerrie op. Vorige zwangerschap vond ik kroketten ook zo lekker en ach 1 x per week mag wel toch. Wij hebben ook echt geen voorkeur hoor lekker cliche als het maar gezond is. Ben benieuwd of je gevoel van meisje goed is. Ik heb nu echt een jongen gevoel dus ben benieuwd maar ja misschien dnek ik volgende week een meisje
Nou.. er was een vruchtje te zien, maar geen kloppend hartje, dus of het gaat nu alsnog mis of ik ben 2 weken minder ver. Over 2 weken weer terug voor een echo. Weer wachten.. verschrikkelijk dit!
Oh Ikheid wat ontzettend rot, weer die onzekerheid! was het vruchtje wel de goede grootte voor je termijn?