@nonnie veel plezier buiten! @Pams hopen dat het maat 50 blijft haha @hier manlief staat te koken, straks ff foto's bekijken die ik vandaag gemaakt heb
zo hier aan het eten begonnen manlief wou boerenkool dus wij gaan boerenkool eten met lekker spekkies en worst mmmmm ben dus niet meer aan de douche toegekomen maar heb al best veel gedaan vandaag ow me lieve s.m wil morgen op thobias passen ook maar even lief vragen of ze met hem naar het cb wil voor zijn 18 maanden check up en anders even verzetten oww die lieve thobias roept nu telkens auto mama gewoon al 2 woordjes achter elkaar hij gaat echt vlotter dan noa
@ de was: witte shirts met roze opdruk doe ik juist altijd bij de witte was . @ avondeten: wij eten sperziebonen. Nou, Tobin werd zelf wakker, dus die heb ik gevoed en toen Ayla opgehaald. Ik had trouwens mijn cv op Monsterboard gezet en was gebeld door een uitzendbureau speciaal voor juridisch secretaresses. Via hun ben ik toen ook de 1e keer bij dat notariskantoor gekomen en ze wilde graag een her-intake met me. Hartstikke leuk natuurlijk, maar of ik dan wel even naar Rotterdam kon komen, want het kantoor in Utrecht werd nog opgezet. Nou, Rotterdam vind ik echt te ver hoor. Dus ze zou nog met haar collega overleggen of ik onder kantoor Rotterdam zou vallen, of onder Utrecht. Ze belt me morgen nog terug.
@mermaid, oh ff afwachten dan @hier gegeten, keuken opgeruimd vaatwasser draait al. Laetitia speelt nog lekker zo denk ik nog ff gauw een stofzuiger erdoorheen trekken
Hm, volgens mij was het wat teveel heen en weer gesjouw met Tobin vandaag. Hij is weer zo onrustig en kan de slaap maar niet vatten... Hopen dat hij straks na de voeding iig wel lekker kan slapen.
Mermaid, dat klinkt goed, dat uitzendbureau...hopen dat het ook in Utrecht mag. Of anders gewoon telefonisch, of is dat geen optie voor ze? Hier rust in de tent, Irem slaapt en ik ga zo heeeeeeeeeeeeerlijk Hollands Next Top Model kijken
hier ook rust in de tent noa heeft vandaag niet geslapen dus die is meteen gaan slapen en thobias na 2 avonden ook men men men die heeft er een potje van gemaakt in het weekend vanavond gtst en grey's
@eylem lekker avond! @hier net lekker een bak koffie gedaan nog gestofzuigd laetitia ligt op bed, kittens op mp gezet hopelijk vinden we gauw een huisje voor ze.
Ah die Tygo. Ik kom thuis van me werk zegt hij steeds lief...zegt Jeroen wie is er lief zegt hij mama! whaha te lief gewoon. @Ikheid, Wat mooi dat je sterretje bij je tatoege komt te staan. Hopelijk komt er snel een nieuwe naam bij te staan. @Pamsie, nog 35 dagen dat schiet al lekker op. Wat betreft kleuren ik gooi alles bij elkaar met zo'n doekje erbij nog nooit een ongelukje gehad. Misschien meer geluk als wijsheid maar toch En de witte was gaat bij mij altijd op 95 graden. @Mermaid, spannend zeg hopelijk bellen ze snel terug. @Cm, veel plezier met shoppen voor de kinders. Denk dat ik morgen even met Tygo naar de kapper ga z'n haar is weer aan de lange kant. Daarna nog maar even wat taart halen voor m'n verjaardag a.s woensdag. Heb er weinig zin in aangezien me moeder niet naar me verjaardag kan komen. En moet overdag ook gewoon werken dus weinig feestvreugde.
@ Eylem: Ik zou sowieso liever onder Utrecht vallen, want dat ligt veel dichter bij Woerden dan Rotterdam en hebben ze lijkt me dus ook meer vacatures voor mij. Maar goed, ze zei dat als ik onder Rotterdam zou blijven ze dan wel deze kant op zou komen voor de intake. @ Jewe: Wat schattig!!! Zo hèhè, Tobin slaapt in de kinderwagen wel te verstaan. Ik heb hem 3 kwartier heen en weer moeten rijden. Oooooh CRAP! Ik had het ook niet moeten zeggen natuurlijk, nu is hij weer wakker zucht
pfff net als ik niet kan slapen en tot 03.00u aan het spoken geweest ben besluit Sanne om voor het eerst sinds ze 12 weken oud ofzo is om om 06.00u wakker te worden en NIET meer te gaan slapen.. Ga haar straks toch echt nog even terug leggen en mezelf ook..
@ Kris: Balen! Ik hoop dat Sanne toch nog weer even is gaan slapen. Waarom kon je niet slapen? Zo zeg, Tobin zit zo heerlijk in zijn regeldagen dat ie zelfs vannacht kwam. Pfff, dat ben ik niet meer gewend hoor. Ik had 'm on 23.30 uur gevoed en toen kwam ie om 04.00 uur weer *GAAP*. Hopen dat dat geregel weer snel voorbij is. Hier vandaag geen plannen. Ik wilde eigenlijk even langs mijn oma, maar nu Tobin zo aan het regelen is en ik hem gister al van hot naar her heb gesleept doen we vandaag maar een beetje rustig aan. Misschien even naar de stad om eindelijk een winterjas voor Ayla te kopen.
goeiemorgen slechte nachten hopen dat bij jullie alles snel weer normaal is hier als een blok in slaap gevallen nu mezelf en noa al aangekleed noa haar haren doen en dan thobias uit bed halen en bij oma brengen en zelf naar babylon het staat helaas al vast voor me deur met verkeer dus dat word wat (stomme rot brug) vanavond komt een vriendin van me en dan gaan we bij de buurman zijn logeerkamer opknappen voor zijn(aankomende stief)kindje we hebben ook een prinsessen bed gescoord voor 25 euro weet ie allemaal niks van hihihi
Goedemorgen! Mermaid en Kris, balen van jullie slechte nachten TM succes! Hier Irem zelfs wakker moeten maken om 7.30 HUH maar goed wel fijn. Zometeen op naar het ziekenhuis naar de KA, mijn moeder gaat gezellig mee, daarna even langs mijn zusje (in het ziekenhuis), daarna nog wat boodschapjes meenemen bij de Turkse winkel....dus we zijn wel even bezig . Tot later